- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sok mindenben fejlődött a friss Nord CE4 Lite
- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Slim profilos, vezetékmentes klaviatúrát újított be a Logitech
ph A G915 TKL mérsékeltebb vételárú leszármazottja végre megismerkedett a lubrikált kapcsolókkal és a csillapított készülékházzal.
-
PlayStationre tarthat a Palworld?
gp PC-n és Xbox-on is roppant népszerű a játék, vélhetőleg csak idő kérdés míg a Sony gépeire is befut a program.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz
rwin5 #159408 üzenetére
Szia!
Ha céges volt, szerintem ne vedd meg alapos vizsgálat nélkül. Az 1.6 ugyan pörgős motor és annyira nem rossz, de ha pályán kinyomták a szemét akkor nem ártana a turbótól kezdve a részecskeszűrőig a kompresszión át mindent végignézni rajta.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Mauzes #159421 üzenetére
Ezt a könyvelőd fogja tudni megválaszolni. Formától függ hogy mit tudsz leírni. Ha a vállalkozás tulajdona a kocsi, akkor ott havi adó is van. A legjobb ilyen esetben a LuckyL által sokszor említett lízing aminek a teljes összegét el tudod valamilyen formában számolni, de ehhez kellenek bizonyos feltételek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Mauzes #159426 üzenetére
A nem értek hozzá (csak egy vonallal voltam érintett és nem vagyok könyvelő
) de nekem személyautónál céges ügyben ha minden költséget el akartam számolni vezetnem kellett a km-t is. Soha többé: ennyit nekem nem ér meg.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Tegyük fel Te szereted Bélát - lehet h nem igaz , de most tegyük fel. Te Bélát akarod. Erre elkezdik neked magyarázni, hogy a szamár mennyivel jobb, mert az másoknak megfelel. Akkor te már nem fogod akarni a Bélát?
Ha automatát szeretne, el kell mondani h szerinted miért rossz választás, de azért hagyjuk meg neki h döntsön.MOD
És én már 86-s kocsiban is automatáztam és az is jobb volt mint bármelyik manuális.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz
szőröscica #159541 üzenetére
Máma egy ilyet előzékenyen elengedtem , mielőtt véletlenül kilapítom és hát baromi csúnya szegény. Olyan virslik vannak alatta, h elkezdtem mustárt keresni hozzá Teddy-n belül, annyira rákívántam.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz
csoki46 #159592 üzenetére
Tiptronic-ot lehet venni, de ha nem ismered az előéletet , akkor jobb ha anyagilag készülsz egy nagyobb összeg kiadására. Ez nem törvényszerűen következik be, de kizárni nem lehet.
Saját tapasztalatból írom (2006 óta VAG automata, és azon belül is tiptronic van -5 és 6 sebességes), hogy akár 500k km-t is elmegy ha megkapja az olaj és szűrő cseréjét.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Érdekes ez az öreg autó mennyit ér kérdés. Tehát ha jól értem: bármi ami öreg szart nem ér, de ha olcsón megvehető akkor még a vevőnél azért bírjon ki gondozás mentesen akár tuningot is.... Óóórájt
Srácok mingyán kikeresek nektek egy elérhetőséget egy Ferrari 250GTO tulajhoz, alkuGGYátok már be nekem a korát, mert úúúúúúgy el van öregedve és mint tudjuk állva is elrohad minden
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
BigBlackDog #159604 üzenetére
Ez így van valahogy. De ha nekem költenem kell h legyen egy olyan luxus autóm amit újonnan akkor sem tudnék megvenni ha a vesémet adnám el, akkor költök rá h legyen. Erről szól a használati érték használt autónál. Csak páran szégyenlik ezt elismerni
(#159603) HKorn Ez minden autónál és használati tárgynál így van. Ugyanakkor ha valaminek van egy használati értéke, csak azért mert foglalkozni kell vele, az értéke nem csökken. Ha alkalmatlan a feladatát betölteni akkor igen. De minden más csak a mindennapos rutin üzemeltetés része. Azok akik az új autónál is elvárják a törődésmentességet, magukat csapják be.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
footy #159608 üzenetére
Szerintem meg gumicsirke.
Na jó az előéletben maximálisan egyetértünk de 100ból egy sikerül ilyenre. Jó lenne szembenéznie a többségnek h az autónál mindig lesznek költségek . Nem olyan mint egy csaptelep h megveszik oszt egy bites: vagy jó vagy nem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
HKorn #159612 üzenetére
Ott a gond az az elvárásod bármennyi összeg után is nem kell rá költeni
A többit értem és bizonyos fokig egyet is értek vele.A kiábrándulásra: az asszony vagy a gyerek sokadik költsége után is elkezdesz kiábrándulni és cserélgetsz?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
válasz
LuckyL #159645 üzenetére
Áhhh, olyan korra már legalább egyszer cserélve van minden légzsák
(#159647) Dare2Live: kurva szar
Pláne h jó párról tudom hol van és mit csinál még mindig. Van egy külön autós mappa a gépen, az összes fotóm megvan amit csináltam (ez alól Gazsi kivétel mert ott annyira rosszul érintett a dolog h pár kivételével inkább letöröltem), és nincs olyan hét amikor nem nézegetem át őket
Próbálom úgy kezelni mint amikor a gyerek felnő és "kirepül"https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
HKorn #159670 üzenetére
Már itt is volt róla szó h a személyautó forgalom kevesebb mint 2%-t adja a légszennyezésnek itthon. Találgass mennyit fog számítani itt ha a 14 éves átlagkor felmegy mondjuk (LYALY iSTENEM MINDMEGHALUNK!) 12 évre mert jönnek a tisztábbak
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Dare2Live #159673 üzenetére
Láttad már mik szaladgálnak tömegközlekedés címén? Teherszállítás címén? Tudod mivel fűtenek és főznek abban a kicsit több mint 4 millió embert érintő háztartásban ami létminimum alatt él?
Ez nem jelenti azt h nem ártalmas a dízel. De legalább ugyanannyira ártalmas a benzin is. A szállópor tipikusan mindkettő által okozott probléma - ott a forgalom maga a baj legfőbb oka.
A la natúr 7% körül NO2 van a levegőben, az össze NOx összetétetel kb 11% körül alakul. De csak h lássuk mennyire szar a benzin is : szén-monoxid, szénhidrogének, nitrogénoxidok (NOx ), poliaromás szénhidrogének, illékony szerves vegyületek (VOC-k) és szálló por van a benzin kipufogó gázban. Ennyit arról h van-e kisebbik rossz.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz
Dare2Live #159902 üzenetére
Azért nem kis tehetség kell összekavarni ezt a sok mindent. A rákos megbetegedések és elhalálozások nagyon nem csak a levegőminőségtől függenek. Az EGR és DPF kikötés önmagában emeli a káros anyag kibocsájtást, de nem releváns rögtön ha pl a DPF öntisztításánál figyelembe vesszük h ugyanott képes megtörténni ahol megfogta a kimenőt. Azt is csak halkan jegyzem meg, hogy EGR-rel szerelt autója sem a többségnek van, pláne nem működő egérrel szerelt - rgo megint csak kevésbé hangsúlyos szerintem.
Mivel a családom egésze (én magam is kb 6 hónapig) egy tüdőgyógyászati szak kórházban dolgozott , ráadásul családtag is küzd rákkal, a témára van valami rálátásom, még ha nem is vagyok szakértője.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Dare2Live #159909 üzenetére
Megboldogult Prof. Dr. Kraszkó Pál PhD (a volt intézetvezető) még életében aktívan kutatta ezt a területet, lévén pulmonológiát oktatott (könyve is jelent meg, érdemes elolvasni). Nem egy előadásának anyagát nekem kellett begépelni még anno a kivetítőre.
Senki nem tagadja a korrelációt , de csak ezt kiemelni, meglehetősen ... komolytalan - nagyon sokrétű a probléma. Kb olyan, mint amikor bebizonyítják a tejről h rákkeltő, és mivel sokan isznak tejet sok a rákos beteg.
Ugyan ez vonatkozik arra amit a benzines motorokról is írtam: az újabbakban ott is van Nox és még egy tucat sokkal veszélyesebb anyag is.Nem vitázni akarok, csak kezeljük már helyén a dolgokat boszorkányüldözés helyett - fogadjuk el, hogy a belsőégésű motor minden formájában káros.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
hülyegyerek #159926 üzenetére
Ez eddig szép és jó, de amikor kényszerítenek rá , merő ostobaságból, akkor azért zavar h az én fszommal verik a csalánt. Éppen tegnap beszéltem emberrel hogy turbó felújítás meg egyéb. Tiszta önszorgalomból csak h biztosan hozzam a gyári normákat. legolcsóbb megoldás is 140k de megveszem ha kétszer ennyibe kerül is.
De én vagyok a fsz tudom mert nem ülök fel azanálszopómalacbenzin hype-trainre.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Davetim #159942 üzenetére
Ha elolvastad volna a TIRt és használnád a keresőt , akkor tudnád h ez így működik. A törvény úgy hívja ezt h törzskönyv passzivizálás- arr jó, hogy a kereskedőnek ne kelljen kifizetnie a vagyonszerzési illetéket. Ha a szerződésre a kereskedés neve kerül, akkor ott nincs semmi susmus, és te postán fogod megkapni a nevedre szóló törzskönyvet.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Peterhappy #159988 üzenetére
Az utazáson és a bevizsgáláson nem szabad spórolni. Egyszerűen nem éri meg.
A távoli pontokhoz meg érdemes OSZKARt egyezteteni oda vissza töredék árból megvan mint kocsit emberrel kölcsönkérni.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Srácok!
JáCCunk mán egy kicsit: Mi van ha Tar(há)lós igazat szólt és kitiltják az EUR3 dízliket idén q3-tól és egy évre rá az EUR4 dízliig mindent? Érdemes ezért autót cserélni hosszabb távval számolva? Egyáltalán érdemes még EUR4 bármiben is gondolkodni ezek után, hisz Merkelországban nem csak arról megy a könyöklés h határértéken felüli napokon, hanem végleg és még csak nem is a dízliket egyedül de minden EUR6 alattit (vagy ezt rosszul silabizáltam vóna?)? Azt ugye tuGGYuk h itthon majmolni fogják a nyugatot bármennyire is haldoklik ott minden.
A kérdés nem az h ez meg fog-e történni vagy mikor fog megtörténni - ezt tekinthetjük fixnek.Tanácstalan vagyok, mert itt van Teddy akit imádunk, és most lenne is lehetőségem költeni rá valamicskét. De lehet a fentiek tekintetében jobban járnék egy áron aluli értékesítéssel és egy benzines SUVba üléssel? De valóban jobban járnék-e ha ott is max EUR4-5 amit megvehetek hitel nélkül, amivel nem biztos h lehet hosszabb távon számolni?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Kickass #160033 üzenetére
A dolog megindult. Már a német próbálgatásokra is előbújtak a méregzöldek itthon. Megint megismétlem: nem az a kérdés h lesz-e, vagy h mikor, hanem hogy érdemes-e ennek tekintetbevételével dönteni a marad+ költök rá, vagy benyálas csere között.
Te csak nyugodtan várd meg amíg kapkodva rád szakad a dolog, én szeretek előre tervezni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
BigBlackDog #160035 üzenetére
Na erről van szó. A magyar autóvásárlóról tudjuk, hogy hülye de nem is csak úgy hanem háromszorosan (lsd TIR). És már most sejtem h ajtón lévő nyitási festéksérülés hirtelen 500k alkualapot fog képezni, de az hogy adok a kocsi mellé egy 90ks android fejet, új kompresszort, új szeleptömböt stb-stb az meg természetes és nem érték növelő tényező. Lehet még most kellene megelőzni ezt a marhaságot még ha bukóval is. Lehet később agyvérzést kapok a sok arcátlan paraszttól aki természetesen jobban ért hozzá (pedig soha nem volt még hasonló kocsija sem) és majd látatlanban telefonon jól megalkudGGYa.
Akkor most nem költök Teddyre, hanem menjen 5000€ oszt csőváz.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
molnarpeter #160037 üzenetére
Nem fogok az amúgy is jelentős utazási időmre pakolni plusz befektetést. Szerintem az lesz mint pl Koppenhágában: kimenekül a valós gazdasági élet a városokból , lesz egy bazi erős turisztika pár elcseszettül drága brand üzlettel, és marha sok biciklis pár taxival.
Jobban izgat a sógorMerkel vonatkozás, mert oda járok tárgyalni elsősorban. Persze itthon nem mellékes h az idős szülőket tudom -e segíteni, vagy kiszámlázzuk az államnak a fszságát.(#160038) Tothgera30: butaságnak tartom a leírtakat, már olvastam. A szennyezés helyének eltolódása nem fogja megoldani a környezetszennyezés kérdését. Éppen elég álszent megoldás a dízel bsztatása, nem kell a zŐd villany szöveg a totálkártól - nekem. Pláne annak tekintetében h néven nem nevezhető, de szemmel jól látható összegeket költök az autóim műszaki állapota kapcsán, még ha öreg dízel is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Tothgera30 #160047 üzenetére
Az atomerőmű ugyan olyan környezetszennyező mint a fosszilis üzemanyag. Csak lehet mi már nem élünk amikor sugárzó jókedve lesz a fél országnak a nem megoldott hulladékkezelés és a híresen pöpec orosz megoldások+a "nem" elcsalt kivitelezés miatt.
Az akksikhoz meg meg olyan fémek kellenek amik kinyerése szintén kevésbé nevezhető környezetbarátnak, ráadásul nem is áll végtelenül rendelkezésre tudtommal. Erre azt mondani h megmenti az országot...Tehát azt mondod h mindenképpen villanyban gondolkodjak? Na szép lesz. Iza már közölte h modelautóba nem hajlandó beülni. Marad a benzines. A méretet szintén meghatározta: csak nagyobb lehet Teddynél. Hát asszem feladok egy lottót.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
vzsryl #160050 üzenetére
Azt mán nézegetem, de vannak bizonyos aspektusok amik kevésbé tetszenek.
(#160051) Tothgera30: nálam még mindig elsődleges szempont a terepállóság, és hogy minimum 5 személy kényelmesen akár csomagokkal is mehessen akár 2000km-t is 1-1,5 nap alatt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Tothgera30 #160054 üzenetére
Szegény nagyon ronda és tartok tőle h az ára is messze van az általam kifizetni tudott és akart metszetétől
Meg aztán a külterületen megnézném mennyit hagynék el a műanyag förmedvényekbőlhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Kickass #160057 üzenetére
Ne haragudj meg érte: ha arra lennék kíváncsi h milyen ostoba vagyok, akkor nem kellene kérdeznem. Elég csak tudomásul vennem amit amúgy is mindenki gondol rólam. De nem ez volt a kérdés.
Máskülönben MunezXBK Stuttgart mellől minden a témát érintő ottani lényeges hírt meg szokott osztani velem - még ha a náczi nyelvet csak fordítóval bírom is.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Kickass #160074 üzenetére
Ez nem kapkodás
Annak tükrében pláne h nem is én említettem meg a már most eladósorba kerülő melegítős dízeleket. Egyszerűen egy gazdasági kérdés, és ezért is mondom h nem az a kérdés h miért, hanem hogy az adott inercia rendszerben az én meglátásom miszerint meredeken fognak értéket veszíteni, elég indok-e a mielőbbi cserére. És ha nagyon kell még más ok is, akkor ott van amit írtam pluszban: nem tudom szabadon megengedni magamnak h újabb autóm legyen mint pl egy 6-8 éves. Ebből következik h az értékvesztés ha felgyorsul, már érzékenyen fog érinteni. Most még be tudok vállalni egy 50% veszteséget, de pár év múlva ilyen tempóval számolva már nem lesz szemmel látható a maradványérték, tehát még többet kell hozzátenni a nincs-ből az akkor már kényszer autó cseréhez.
Azért fontos ez nekem, mert itthon megtehetem h egy -egy nappal eltolok egy megbeszélést, de ha engem hívnak időre akkor nem mondhatom h bocsesz , szmog van és most emiatt nem tudunk aláírni egy szerződést.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Kickass #160077 üzenetére
Na látod: máris megvan a közös eredmény. Valahol itt tartok én is. Már csak azt kell eldöntenem h az olyan apróságokon kívül mint az az a hülye olajszivárgás megvegyek-e bele mindent amit csak a saját lelki békém szerint akarok. Pl most nézegettem egy turbóst h ha szerinte kuka akkor teljes felújítás v csere. Gondolkodtam a 4 légrugó cseréjén, mert ugyan soha le nem fekszik a kocsi, de azért piszkálja a csőröm amikor használaton kívüliség után szintez az autó (bár mondjuk pont azt csinálja mint Gazsi esetében, ahol volt egy rossz ruggancs és csere után még a lámpánál megállva is szintezett feszt. Mágus2 szerint túlgondolom a dolgot, de hát ki tudja). Már kapott új kompresszort meg szeleptömböt is, de végül csak rá tudok borítani végtelen összegű erőforrást
Szóval gondolkodom de nagyon, mert szeretjük és hát nagyon kell a SUV magasság és az erős futómű. Pl a az x5-nél pont a rosszabb terepképességek a kizáró ok- hiába, az csak aszfaltszörnynek lett teremtve.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Miért OFF-ban beszélgettek autóvásárlásról a milyen autót vegyek topokban?
Csak kérdemhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz
Acheron #160152 üzenetére
Fenntartással szerintem. Az RX400h is ígérgetett jó fogyikat, oszt amikor valós körülmények között kell mérni rettenet fogyasztása van a 3.3 literes izének. Állítólag elővárosban 10 liter alatt tartható. Az ügyvédemnek ez van és a 11 liter városban neki az átlag.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
LuckyL #160155 üzenetére
Nem mondtam h rossz, de fel kell hívni erre a figyelmet mert sokan azt gondolják h a gyári adat csak irányadó és lehet lejjebb is menni vele. Én mindig büszke vagyok magamra h a gyárit tudom hozni. Teddyvel is megvan a 11,5 nagy átlagban.
(#160156) theuprising: Tamás letette városban mert jobban fogyaszt neki az a4 kabriója a baszom nagy dízellel
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz
Dare2Live #160172 üzenetére
Szólj az autóvadászoknak, ők valamit csak tudnak kezdeni a dologgal, nem?
MOD:
illetve ha szólsz a köztereseknek, ők érvényes műszaki vizsga hiányában megpróbálják a tulajjal felvenni a kapcsolatot pici büntetés ügyében és ha nem sikerül elméletileg elszállíttatják.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
MPowerPH #160174 üzenetére
Mindenkit érdekel, bár nem mind1 milyen mértékben. Reméltem nem veszed magadra, nem rólad-neked szólt amit írtam
pl nekem most a dízelhiszti közepén kosárban van a 4.2 fsi q7 is. Imádnám a hangját , de tuti gyűlölném a fogyasztását és a karakterisztikáját. Én már csak traktoros maradok lélekben, mert jobban szeretem ha nem kell pörgetni.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz
MPowerPH #160178 üzenetére
Hétvégén gyön a fagy! Pedig én is terveztem nyaraló látogatást
És maximálisan egyetértek: golf i GTIvel kezdtem, de amint v6 került alám, úriemberré váltam. Egyszerűen ha ott van már nem izgat a nagy teljesítmény. A nagy autó csodát művel az ember személyiségévelhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Ukrajnai háború
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Hálózati / IP kamera
- Mit tehetsz jogilag, ha átvertek, megkárosítottak a Hardveraprón?
- Medence topik
- bambano: Bambanő háza tája
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Call of Duty: Warzone
- További aktív témák...