- Milyen GPS-t vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Térerő gondok, tapasztalatok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
ph A T6 igencsak pofásra sikeredett, fogantyúja pedig, ha úgy kívánjuk, fejhallgató-akasztóként is megállja a helyét.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
SzlobiG #157125 üzenetére
Javíts ki ha rosszul értem: vettetek egy adott technikával felszerelt autót, meglátásom szerint a kínálati skála alját erősen konvergáló áron, és most szar a típus gyártóstól, mert költeni kell rá?
Nem akarjátok megtartani hosszabb távon?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
válasz
athomi #157276 üzenetére
Ebben sajnos valahol kompromisszumot kell kotni. A hideg varosi jarat minden auto fogyasztasat megdobja nagyban. Volt fabia 1.4em ami nyaron klimat nOmva 10+ litert evett varosban. Volt nalam corolla 1.4 ami megkarcolta a 9 litert.
Varosban az egyszeruseg (kvazi olcsosag) es a megbizhatosag jobban jon mind a kicsi fogyasztas - szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Én Szeged Aarhus viszonylatban mentem utóbbi időben sokat. Tehát a hegyet oda-vissza megmásztam mindkét esetben. 3 különböző (Gazsi, Domi, Teddy) autóval is azonos eredmény. Dominál még a kipufogóm is kitisztult teljesen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Szia!
Használt prémiumnál soha nem a megvétel hanem az üzemeltetés a költség. Nem kell rémeket látni és minden hónapra 1-2000€ kiadást vizionálni (természetesen bármi előferdülhet), de valami mindig van - a nagy futásban a kopó (itt tömítést is értem többek között) részek nem egyszerre öregednek el. Nekem pl a Teddyn volt nemrég egy tömítés csere 10k-t. Eltelt pár hónap olybá tűnik megint lesz egy tömítés cserém, csak máshol. Gyk nincs olyan időszak amikor ilyen piszlicsáré hülyeség nincs. Nem tétel, nem hagy ott az autó sehol csak macera lebeszélni azt az egy órát amikor a szerelőm ráér és megcsinálja.
Ezen a téren (használt öreg és ráadásul végtelenbe konvergáló futással bíró autók tulajdonlása) kevés phórum tag van aki több tapasztalattal rendelkezik
Ha nem igényled a szervizlátogatást akkor nézz meg egy bérlet/lízing konstrukciót: ott neked nincs gondod csak használod. Más kérdés h nem a tiéd a kocsi.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Minden használt amortizálódik. Arany középút ha van is, nagyon ritka. Esetedben a superb méretét igen nehéz pótolni nem a felső kategóriába eső valamivel, hiszen felszereltség és méret kapcsán (nem presztízs) bizony ott van maga a gyártmány. Ha pl egy Kia Sorrentót nézel (pl 2008), akkor könnyen belefuthatsz egy DPF cserébe ami igen komoly tétel tud lenni (felesleges is kérdezni és apellálni az után gyártotton: Domit eladtam és a szerelőm mesélte h a vevő sokat használta városban ami miatt telítődött. Képes volt elmenni Pestre h 100'000Ft-s kínait tegyenek bele mert az olcsó, és azóta sem működik neki pedig nem egyszer járta meg emiatt a Szeged-Pest útvonalat)
Talán a tisztán elektromos kisebb méretű autók lehetnek kevésbé szerviz igényesek, de ezt passzolom, mert nincs tapasztalatom velük.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz
molnarpeter #157430 üzenetére
És ez melyik évjáratokra igaz? Vagy mind ilyen rossz?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Nővérem megszólított. Ráadásul olyan kérdésben, amiben mint tudjuk soha nincs igazam. Ezért felteszem itt, hátha jön olyan javaslat ami megtetszik neki is.
400'000 ft-ig milyen benzines kombit ajánlanátok amin van vonóhorog? (ez utóbbi akár orvosolható később is) Természetesen szempont neki h sohasenemse kelljen költeni ráNéztem pár gasztrát, mondeót és találtam pl corollat is. Mind volt törve természetesen. Nem dísznek lesz a horog, így bármely élő tapasztalatot szívesen veszek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
Richard! #157473 üzenetére
& (#157474) D1Rect: az 1.7td -ket néztem csak nem tudom mennyire egyezik az én véleményem az ő akaratukkal. Telefonon rákérdeztem náluk és hát állítólag kaptak egy visszautasíthatatlan ajánlatot egy még nem lepapírozott stilora 1.9 jtd-vel... ami gyanússá teszi nekem, hogy "szerelő" ajánlgatja nagyon...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz
vodrosjozsi #157494 üzenetére
Szia!
Még ha lenne is, annyira új a motor hogy időnek kell eltelnie amíg kiderülnek róla a sunnyogó apácák. IJ esete van, majd te fogsz beszámolni itt ha nem felejted el
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
BigBlackDog #157680 üzenetére
1 millióért veszel egy 2.7 biturbó allroadot, 1 bő millából megcsinálod és máris van élményautód.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
válasz
Johnny_vT #157796 üzenetére
Szasz!
HA már tünet van akkor ott már nagy a baj, mert alapban az elektronika kompenzál. HA nincs tünet akkor nem is lesz amíg baj nincs. Endoszkóppal meg lehet sasolni , de bontani kell hozzá mindenképpen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
LuckyL #157815 üzenetére
Ugyan próbálj már meg eladni egy kocsit amibe "belefingottál" ugyanannyiért mint amennyiért a szalonajtón áttoltad. A magyar piac áraz és nagy hülyeségeket. Lehet h egy kisebb autó jobban tartja az értékét, de itthon senki nem akar annyit adni egy használt autóért amennyit valóban ér. Vagy indokolatlanul túlértékelik (honda pl de úgy általában a japán vonal), vagy szarba nem nézik (tetszőleges német, vagy 3F szabály). Ez van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz
LuckyL #157834 üzenetére
Teny h van ra pelda. Ugyanakkor az en eddigi tapasztalataim nagyobb aranyban mutatjak az ertekvesztest mint a megorzest es a novekedest. Nem mellekesen az "elso belefingas" faktor egy neuralgikus pont itthon (velemenyem szerint), mert akarmilyen vevovel talalkoztam eddig soha nem dicserni jott az autot hanem fikazni h alkudni tudjon.
Ezert emlegetem azt feszt h nem az auto valos erteket nezik, csak egy targyat latnak benne sok esetben sajnos a villantas targyat. Amit olvson kell megszerezni barmi aron.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
válasz
SzlobiG #158036 üzenetére
Nagyon sokszor le lett ide írva h ha az ember használtat vásárol, akkor nincs olyan h majd a hétvégén megnézem, v majd lesz másik esetleg hogy közelben legyen. Ez ilyen játék. A szabályok adottak, ha nem játszik azok szerint valaki akkor lemarad
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz
szőröscica #158072 üzenetére
Kinek a kocsija nem ráz? Kinek nem fogyaszt? Kinek van gondozásmentes autója? Pinokkiónak max...
Teddy is megy most megint tömítés cserére mert most máshol engedte el magát. Egy egy éves porschét citáltam nemrégen pár ezer ojrós vadonás új gumival aminél érezhető volt h üt, pedig minden rendbe volt nála.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz
BigBlackDog #158101 üzenetére
Nekem is megvan ez a nyoszorgo hang Teddy kormanyan. Es csak belul hallik. Szerelo is aszonta h ez nem olaj. Csak nincs ideje megbontani a muanyagokat es korulnezni. ☺
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz
BigBlackDog #158141 üzenetére
Az én kieg fűtésem működik és akkor is kell neki 2-3 km mire elkezdi a langyit tolni. Ha van klímád, akkor van ablakpárátlanító programod is: nyomd be. Akkor elméletileg a benti radin fogja leadni a hőt és az jóval gyorsabb.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
szőröscica #158199 üzenetére
Miért kell büntetni a 3L tdi-ket?
Napi szinten tapasztalaom h megyek 50nel és majd kiesik a motor az előző kocsiból de akkor is betolja elém ha nekem fékeznem kell.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
szőröscica #158204 üzenetére
Ezt nem értem
Mágus2: mire megtekerem a gombot már tovaszállnak ezek az emberek. Nem értem, de vélem bennem a hiba mert csak én vagyok ilyen tetű fatalista az úton
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz
#47205632 #158292 üzenetére
Abban osztom a nézetedet (és sajnos az anyagi helyzeted irányát is) h 2 liter alatt nem élet az ami annak látszik.
Ugyanakkor meg szeretnélek kérdezni egy dologról: ismered az eladót? Volt rálátásod az autó napi használatára előtte?Értem az igényedet h hibátlan - de legalábbis nem azonnal szervizlátogató - autót vegyél. Mindenki ezt szeretne. De hidd el, nem a véletlen szülte az ajánlást, hogy akármilyen használt autót vesz az ember olaj és vezérlés (ez alól bizonyos esetekben persze lehet kivétel) csere az első teendő. Ha ismered az autó előéletét és eladóját, akkor nem szóltam
De ha nem, akkor ne abból indulj ki amit a hirdetésben leírnak. Gondolj csak a politikai tartalmú hirdetésekre: mind ígér fűt-fát, de a vége csak az h a hirdető jár jól.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz
ReFleXx #158413 üzenetére
Mert a motort nem érdekli h a sofőrnek mikor jó. Mert (engedd meg h csak VAG vonalon beszéljek lévén mást nagyon nem ismerek) ha a két nyomásjelző értékei közötti különbség eléri a megadott értéket, akkor meg fog próbálni regenerálni akkor is ha nem pályán mész 8000-rel. Ha ugyanis a DPF telítettsége átlép egy szintet akkor ott fizikai roncsolás v megállás jön. Tudtommal nincs olyan része a kipuffnak ami megkerüli a részecskeszűrőt ha úgy adódna.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
footy #158417 üzenetére
Nem mindegyiknél. És ha akkor sem engeded neki akkor jön az h a korom nem ki hanem beleég a dpfbe és eldugul. Ekkor még előferdül h egy regen ráküldve átégeti az egész hóbelevancot, de jellemzőbb h megbontják és kitördelik belőle.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz
ReFleXx #158424 üzenetére
Sajnos a PSA-t nem ismerem
Elméletileg a VAGnál is kell olajhőmérséklet, és fordulatszám+ sebesség. Ugyanakkor ha dugul el, akkor a nyomáskülönbséget próbálja a motor kompenzálni. Egyre rosszabb lesz az égés, egyre több korommal, így ha egyszer ráengedi akkor képes a szűrő átégni, vagy annyira eldugulni h ott minden fog menni csak gáz nem.Persze hozz kell tennem, hogy én csak egy malac vagyok nem értek én a bonyolult dolgokhoz
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra