- Honor 90 - modellalkat
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
Hirdetés
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Kell valami mas. Egy kozel 400 lovas autot valtana. Sokan erre mondjak, hogy elmeny vezetni, de megy is, ha kell. Kenyelem, extrak nem szamitanak, ezek puritan sz@rok mar egy uj Suzukihoz kepest is.
Ampera lesz mellette, ami csak kozlekedni alkalmas. En meg fiatal vagyok, es kell egy kis plusz, amig a Supra nem lesz keszen.(az egyebkent is palyaauto lesz...)
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz hobizoli #167215 üzenetére
Az MPS AWD -s, akar 100% -ban tamaszkodhat a hatso kerekekre. Nem vagy otthon a temaban. Nekem hetvegi auto kell.
Olasz nem kell, nem akarok penztemetot. Es a kiprobalt GT(sogorome volt 3 honapig) is egy lapat k@ki volt.
bitpork: Valami hasonlo. Van egy Supram, meg kint UK -ban, de az ha haza is er, jo par ev lewz, mire autonak lehet majd hivni. Addig kell valami, ami 300 loero folott van, es nem fwd. Ez a kriterium sok autot egybol ki is poccint.
Mellette meg az Ampera -val megmentem a bebifokakat.8th: Nem ulhetek motorra... Nem vagyok erett hozza, soha nem is leszek. Mar a 2. napon ugy kellene osszelapatolni. Nem.mindenki alkalmas ra, en legalabb bevallom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #167220 üzenetére
Miert adnad kolcson a tehenet, es mi van Magus2 -nek Kassan?
Komolyan, tenyleg egy olyan autot keresek, amire akar a slick szettet is feltudom pattintani ott helyben, es mehessek palyazni, ha ugy tartja kedvem. De neha a gyerekules is belemenne, es azert nyugisan, 'kenyelmesen' le lehessen vele ugrani a balcsira is akar.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz focvis #167227 üzenetére
Hazakoltoztem(-tunk). Nem nagyon. Ugy igazan egyik nemet sem gyerebe. BMW -bol ilyen arkategoriaban nincs megfelelo. E92 -bol a 335i szuper lenne, de draga is, es az a motor egyebkent is egy katasztrofa, diesel meg erre nem jo.
Teljesen oszinten, nem tudnek VW -t venni. Es ugye az fwd.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Integrale #167236 üzenetére
JTD volt az a GT. Nem volt vele problema 3 honap alatt, egyszeruen csak nem volt jo vezetni. E92 utan nekem kin volt a probaut is.
Egy sportos auto ott kezdodik, hogy RWD, az AWD csak par autonal mukodik jol. Legalabbis nalam, borzalom, amikor tolja az orrat, es rangatja a kormanyt.Kozben kiderult, hogy az MPS -el nincs motorikusan problema, a sima 2.3 -as szenved az olajmennyiseg miatt.
Qru: Akkor ha nem rozsdas meg, meg szabad venni? Gondolom ha meg jo az allapota, erdemes alvazvedozni?! Eleg ritka autok, nehez infot talalni roluk. Csak az autos ujsagirok odait lehet olvasni mindenhol, de ugye azok uj autok voltak.
bitpork: Nem tetszenek ezek az A4 -ek. S60 R -t neztem meg, de az hiaba AWD -s, borzalmasan tolja az orrat, orrnehez, elmenyautozas kizarva, hiaba tudna 360 lovat, kenyelmesen. Van meg a 2.5T Mondeo, de azok sem tetszenek, es bugi sincs bennuk, unalmas cegautok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz tboy93 #167273 üzenetére
Lehet hulye kerdes, de van konkret pont, ahol rohadnak, vagy ugy az egesz kasznit, alvazat eszi?
En mar lattam, meg kint UK -ban egyik kollegamnak volt egy rozsdamentes darabja. Akkor gondolkodtam el, hogy nagyon keene.... Csak nem kerdeztem soha utana.Ez gondolom rendesen vissza van tekerve.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Vagy itt van ez, elso tulajos, azt irja uregvedoztette, Csak a gusztustalan hatso lampakat kellene ledobni rola.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz LuckyL #167287 üzenetére
En vagyok az. Van veluk tapasztalatod? Ismersz olyat, aki ilyet hasznal, es elmondta, hogy problemas? Nem a rozsda resze, hanem a technika. Sok elektronika nincs benne, a motorja meg jobb, mint a mostani lancszaggato, betegagy 1.4, 1.6, 2.0 turbok.
Irtam is, 2. autonak lenne egy Ampera melle.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #167290 üzenetére
Nincs belole erosebb. Nekem az eddigi diesel BMW -im mind remapposak voltak, ahogy azt tudod is. Az utolso az 313 -rol lett felhuzva 382 -re, nyomatek meg 730nm -re. Elozo coupem 360le/660nm volt. Soha nem volt vele problemam, pedig ha lehetett, akkor parkettaztam, es azert a coupeba beleszaladt majd 90k hibamentes km.
A remap nem ordogtol valo, csak az alap lehet rossz hozza. Volt cegemnel az osszes Mercedes es DAF hutos kamion remappolva volt. Jobb fogyasztas, nagyobb teljesitmeny. Csak ezt nem a sarki fuszeresnel kell megcsinaltatni.Nekem ez a 2. auto evi 5-6k km -re kell. Rozsdara meg van az a megoldas, hogy ujrafenyeztetem az egeszet, kap rendes alapozot ala. Ha 2.7 helyett 2 millioert talalok egyet, akkor az belefer a keretbe. Nem sok van az orszagban, tudom, hogy az alkatreszt is ugy kell hozza rendelni, legalabbis a 6 MPS -hez, mert minden teren mas, mint a sima 6 -os, fekek, futomu is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Integrale #167293 üzenetére
Mivel konkretan ez volt az elkepzeles, ezert megragadtam itt. Irok Mazda forumra is, ott gondolom azert tobben ismerik. Eddig egyebkent 1db hasznalhato hsz erkezett. Vehetnek BMW -t , de most mar kiprobalnek valami mast is. Nem veletlen koltom el 1 auto arat 2 -re.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz LuckyL #167301 üzenetére
Eddig csak BMW -m volt... Nincs most alternativa, regi BMW szivok mar se nem korszeruek, se nem harapnak. M3 persze jo lenne, de az draga, es csak egy elso fekszett 300k. Tudnek keriteni E92 335i -t, de betegagy mindegyik. BMW -nek nincs rendes benzinmotorja mar regota. Diesel meg vetek lenne ilyen hasznalatra, pedig a 35D az killer, 6 ev utan rossz is volt elengedni.
Nem kell premium, de furge turbost keresek, nem sok ccm -est.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz LuckyL #167311 üzenetére
Azert az MPS -nek nem sok koze van egy mezei 6 -os Mazdahoz. 3 evig csucsultek rajta, mire kesz lett a generacio megjelenese utan. Zero egyezoseg van kozottuk a belson, alvazon, es par kaszni elemen kivul. Meg a kinezete is mas... A GTI Golf meg semmi extrat nem tud. Ott is az R az, ami domborit, es nem csak a teljesitmenyevel. De az is szintetikus, mint a mai autok nagy resze.
Az ilyen 318 borzadajok nem tartogatnak semmi vezetesi elmenyt. Meg annyi ero sincs bennuk, hogy keresztbe alljon.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz LuckyL #167314 üzenetére
Steril annyit tesz, hogy nem Te iranyitod az autod, hanem az vezet teged. Feedback nincs a kormanyrol, mert annyira tultolt, az esp es tarsai beleugatnak, elveszik. Az E46 -al ilyen gondok meg nincsenek, sot, az E92 -vel sem. De az E46 -ban az M3 -on kivul nincs rendes motor, az E90 -ben is csak a dieselek vehetoek. Azert ahhoz, hogy beinduljon az adrenalin termeles, nem eleg egy 150 loeros olajkalyha, foleg nem 4 hengerrel. A szivok pedig lustak, a 231 loerovel is teljesen erdektelen az auto, tudvan, hogy barmelyik 200 lovas 2l turbo megeszi. A bugihoz nem kell, hogy egy auto tudja a 300 -at, de azert egy minimalis elvaras e teren is van.
Az E46 -ra pedig pluszban nyugodtan raszamolhatsz 1 millat, amilyen lelakottak. A 100% -uk szenved a futomu elhasznalodastol, majd az utangyartott olcso cserealkatreszektol, amik miatt az auto regen nem ugy mozog, ahogy kell. Fekek szinten. Rozsda mar ott is van, sajnos. Es ez csak az eleje. Sajnos betegagy mind, mert idosodnek, szethajtottak, es nem voltak megfeleloen szervizelve.Nem dontottem meg el az MPS -t, csak utanjarok, mielott megnezem azokat, amiket megvennek. Nem ugrok bele semmibe, de a turbo motor es az AWD miatt elsoszamu kiszemelt. Nem 6 -os Mazdat keresek, hanem annak a sport valtozatat, aminek csak a nevenek elso ket tagja egyezik meg az eredetivel. Itt nem olyan minimalis kulonbsegek vannak, mint az S60 R, Mondeo ST220, Vectra OPC, etc es azok nem sportos valtozatai kozott. Az egy teljesen mas auto, es garantalom, hogy az E46 330i -t reggelire megeszi egy szerpentinen (is). Es jobban szorakozol, mert ebben nem jatek awd van, mint a VW fele 4motion, es tenyleg befordul mindenhol.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Koszi szepen, felveszem vele a kapcsolatot, amint megvan a kivalasztott. Regen is, most is UK-bol hazajovet Bp.-re hordtam a BMW -t is szervizelni, szoval ezzel nincs gond. Szerencse, hogy nem Debrecenben van....
A tatar nem hajt, itt van addig a fosh Octavia taadeei, mert az Ampera is Karacsonyra van betervezve.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nekem ezzel is szenvedes, pedig biztos nem annyira rossz. Boros, navis, szal jol felszerelt, de katasztrofa a motorja, gyenge mint a harmat, elozest nagyon meg kell gondolni, mellette kulturalatlan, hangos, es varosban nem tudsz 4. et kapcsolni, mert 1500 alatt tartva a fordulatot szetesik. Autorol alkotott fogalmamtol nagyon messze van.
Ma Bp. -n jartam, egyetemtol nem messze volt ez, megneztem. Rozsda volt, tuti visszatekert oras az allapotabol tippelve. Az auto maga fantasztikus, kezre all minden, szepet lep allorol, es jo volt vezetni. Nem is tudom, hogy fogtam e mar valaha ilyen jo valtot. Igazi short shift. De ezt nem vennem meg... Azt mondtak, erdemes lenne megnezni azt, amelyiknek meg lett bontva a motorja, mert azt lehet huzni egy nagyobb turboval.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok!
Egyik Alfa b*zi ismerosom hivta fel erre az autora a figyelmemet. Alfa 159 3.2JTS, automata es osszkerek. Az auto ezzel a motorral eleg ritka....
Na most ugye nem is hibatlan... "Motorja magas fordulaton kopogo hangot ad ki"
Nem vagyok szerelo, de ezt ezeknel a motoroknal igazabol nem sok hiba okozhatja. Az egyik, hogyt problema van a gyujtorendszerben, mondjuk valamelyik trafo nem jo. Esetleg a fotengely, forgattyus tengely jeladoi kozul lehet valamelyik rossz.
Mi a velemenyetek errol, erdemes lehet foglalkozni vele? Az auto ara alacsony, tehat a keretbe beleferne egy nagyobb javitas. Persze nem motorcsere...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rbalint88 #170067 üzenetére
A gondom az elsokerekhajtas. Vagy osszkerek, vagy hatsokerek. Na most a hatsokerek az kiesett, osszkerekbol pedig nagyon keves van.
Dieselt pedig nem biztos, hogy szeretnek. Egyszeruen nem megyek annyit, hogy megerje, foleg most, hogy van 40Ft kulonbseg/ liter.
De igazad lehet, tenyleg nem lep akkorat. Azert meg jo vetel lehetne, mar ha csak annyi gondja van, amit leirtam.LuckyL: En abbol indultam ki, hogy egy egyszeru szivo motor. Ami persze mar nem egyszeru, de megsem tartogat annyi meglepit, mint a diesel. Akartam kerdezni rola Alfa forumon is, de meg nem jutott ra idom. Nagyon keves van ebbol az eroforrasbol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz diegho #170080 üzenetére
Brera kicsike, nincs benne hely, es az is elol kapar. Legacybol van 3.0 -as, de szinten ritka, es nem tetszenek, nem is ismerem oket.
mod: Bar sedanban jol nez ki, csak nagyon regi. A fene tudja... Az a gond, semmit nem tudok ezekrol. Van 2008 -as, az mar uj modell, szerintem visszaraktak ugyan azt a 3L -es motort bele.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Erre akkor erdemes lehet ranezni? Ez 4x4. Olyat, ami automata es 4x4 egyszeruen nem talalok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rbalint88 #170123 üzenetére
En sem, egyaltalan nem vennek dieselt. De lebeszeltetek a benzinesrol, a 159 -es meg tetszik, es ez a ket hasznalhato motorral lehet csak megvenni. Valamit biztosan veszek.... 2 unnep kozott megnezem ezt az MPS -t. Bar dragallom, lehet, hogy megerdemel egy eselyt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz Elektrosokk #170149 üzenetére
Az is regi mar, azert nezem a 159 -eket, ugyan ugy 3.2L -el.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Honda Legend? Teljesul az osszes elvarasom, meg tul is teljesiti.
Ismeri valaki? Milyen ez a 3.5L -es motor? Csomiban mintha egy akkupak lenne, az ott mi celt szolgal?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Lobeu #170173 üzenetére
Az eleg lenne, nem rakatnek tartalyt a csomiba, csak a potkerek helyere.
A csomiban egyebkent mi az a kiemelkedes?mod: En is sokat mentem eves szinten, azert csereltem. Most egy Octavia van, de ruhellem, es minel elobb szeretnek tuladni rajta. Nem mennek sokat, tehat a fogyasztas nem lenyeges.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szőröscica #170177 üzenetére
En azt sem tudtam, hogy letezik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok!
Tudtok ajanlani valami regi tipusu diesel autot, ami meg megbizhato, de kozben a kaszni sem rohad szet. Evi 50k km -re kellene, csak munkaba hasznalnam, igy az se baj, ha nyugodt tempoban megelegszik 4-5l gazolajjal. Nem kell nagy kombi, akar jo lehet a seggberugott is. Olcso legyen, ne legyen ertekvesztese, valszeg tolem egyebkent is mar a roncstelepre megy. Egyebkent a Kopasz altal mindig odazott regi konszernes TDi -re gondoltam. De nem tudom, pontosan melyik az a motor. Aztan hogy ezen belul mi a jobb, a Seat, vagy az Octavia, esetleg regi Passat. Az automatat mar meg sem emlitem, ez mondjuk tan csak a Passatnal volt elerheto ezzel a motorral, de azt elviselnem. Mondnjuk az ules nem baj, ha kenyelmes, de nem akarom elvezni az autot, inkabb tojnek ra, nem kell az adrenalin, arra mar erkezett megoldas.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rbalint88 #172901 üzenetére
Az Audi -attol meg, hogy A3-, nem tul puccos egy ilyen hasznalatra? Megiscsak Audi, gondolom ha alkatreszt keresel hozza, akkor nem 3k egy lengokar pl., meg a lengescsillapito hozza stb... Egyebkent igen, palyan tenne meg a km -ek 90% -at.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Doki16 #172909 üzenetére
Hidd el, bele lehet... Azert jo volt az F10 a seggem alatt, hianyzik meg igy is.
Nem a markabol abrandultam ki, hanem par embertol, aki hasznalja. Eleg volt abbol a par gy*kerbol is a BMW topikban, nem jarok mar oda. Jottek a Suzuki motoros csettego, fapados sz@rjaikkal, amit par honapja vettek, es osztottak az eszt. Es amikor en sok ev es sok km hasznalat utan le mertem irni, hogy ez rossz, az rossz, szegyen stb, akkor nem tetszett nekik. En nem ajanlom senkinek, hogy BMW -t vegyen, ez teny. Ha van penze ra, akkor viszont hajra, mert mas, mint akar egy kozepkatos VW vagy Ford. De meg kell fizetni a jot.De most is BMW -m van.... Megleptem. Sokat nem fogom hasznalni, nem is arra valo, igy megerte.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz rbalint88 #172907 üzenetére
Nehez normalisat talalni, tisztaban vagyok vele. Igazabol ezeket mar olcson rendbe lehet hozni, ha jo a motor, es nincs szetrohadva. Nekem az is eleg, ha kihuz par evet ugy, hogy nem romlik el Nem tudom, hogy itt a motorban mi az, ami beadhatja a kulcsot. Turbo mennyibe kerulhet?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz molnarpeter #172916 üzenetére
Pfu, akkor korulnezek a piacon. Sok penzt nem szannek ra, ez biztos. Tehat bagobol akarok autot talalni. Lista legalso reszerol kinezek valamit. Csak akkor melyik az a motor? Van belole 90, 100, es 110 loeros is. Nekem ez semmit nem mond.
_adaml21_: Privatban meg talan megirom, itt nem. BMW -s 'kollegak' a szomszed topikbol idelatnak. Egyebkent lesz egyszer talalkozo, es eljutok, akkor ugyis azzal megyek, ha nem robban le az odauton.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz molnarpeter #172921 üzenetére
Az 5 alatt maradjon inkabb.
Ez a Passat pl.? Tiptronic. Persze ez PD, azoktol felek kicsit.
Koszi az infot, igy mar tudom hova pakolni a motorokat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz molnarpeter #172924 üzenetére
Okes, akkor ezeket dobtam. Akkor marad a Golf, Octavia, A3, es a Leon?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Errol velemeny? Azt irtatok a 90 -es jobb, mint a 110 -es.
Itt van nem messze, akar holnap megnezhetnem. Futast nem nezem, szerintem mar 3x ennyi benne van minimum. Rozsdat hol keressem? Alul mit nezzek, ha bemaszok?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz bitpork #172971 üzenetére
Semmi csucson jaratas. Napi 2x50km autopalya, kenyelmes 110-el. Legalabbis reszemrol.
rbalint88: Nem akarok ra tobbet kolteni. 500k a plafon, mindennel egyutt. Mint irtam, nem erdekel maga az auto. Csak ne egye a rozsda, fogyasszon keveset, es aproert legyen alkatresz. Tobbi hidegen hagy.
Belteret kitakaritanam, 1x, vetel utan. Utana soha tobbet.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Konteó topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Honor 90 - modellalkat
- iPhone-t használók OFF topikja
- Külpolitika
- Xbox Series X|S
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Vírusirtó topic
- E-book olvasók
- További aktív témák...
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen