- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Mobil flották
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
Hirdetés
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz middleaged #142288 üzenetére
El ne add. Ezeket a kritériumokat nem tudod teljesíteni ennyi pénzből.
-
nagyúr
válasz middleaged #142292 üzenetére
Hondaskent mondom, a crx-et felejtsd el. 4-500 korul mind rom 800 kornyeken mar vannak felujitott darabok, de azok sem hibatlanok es basszus, 800k egy cerkaert lassuk be hogy horror penz. En megtartanam a helyedben meg par evig es hozzacsapnek par szaz ezret a mostani kerethez.
-
nagyúr
válasz kelly416 #142412 üzenetére
195/65 vagy 195/75 nagyon nem mindegy, az egyik biztosan nem jó az autódra. MIlyen típusod van, mikor évjárat, milyen motor? Az összes gumin van gyártási idő, a DOT számban "elrejtve". Ez az újabb gumikon (2000 utáni kb) 4 szám, aminek az első két jegye a gyártási hetet, az utolsó 2 jegye pedig a gyártási évet jelöli. Pl 2215 az 2015 22. hetében készült. Amúgy van gumis topik is PH-n: [link]
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Plafoon #142468 üzenetére
Rendszeres autopalyas hasznalatra en valami dizelt neznek, nem is csak a fogyasztas miatt, hanem mert valoszinuleg joval halkabb lesz, mint egy benyas. 2.5M-bol azert mar boven lehet valogatni, de mivel semmit nem hataroztal meg mondok par random peldat: 7gen honda accord (dizel, benya egyarant jo), kia ceed, hiunday i30, skoda ocativa mk2, de ennyibol kapsz jo e46 320d-t vagy 320i-t is szerintem Szoval valamelyest azert specifikalni kene mi is fontos es mi nem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #142586 üzenetére
Havi 20k az nem is sok. Összetenném a kezem ha lenne végre egy olyan évem amikor csak 240-et költök a hondára Mondjuk ez az évem lightos volt a tavalyihoz képest, hifizéssel együtt 245k
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Wiz Khalifa #142695 üzenetére
Nekem 3 olajcsere pont 100k. Azon kivul masra nem koltott? Kötelező, sulyado, akksi, izzok, gumi, fek semmi?
3 ev alatt 100k nem tul realis, abbol nem lehet normalisan karbantartani egy autot.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #142715 üzenetére
Sustina, gyari szurok, szerelo munkadija, 30 korul szokott megallni, van hogy tobb, ha becsúszik meg valami. 10k utan en dobok mindent, szuroket is.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz juve600 #142946 üzenetére
" 3 napja nézem a hahu-t de semmi "
Lol, kicsit nagyobb türelmet kérünk Ha rá vagy izgulva egy adott típusra, simán lehet, hogy 2-4 héten belül sem lesz belőle épkézláb ha nincs szerencséd. Vagy bővítsd a hatókört, nézz meg messzebbi autókat, esetleg Német behozatal, vagy nézz ki mellé még 2-3 szimpatikus típust
Vagy túl nagy az elvárás túl kevés pénzért...
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz rbalint88 #143131 üzenetére
Sulimba jar egy srac 156-ossal, estenkent egyszerre indulunk haza, amikor beroffenti mindig libaboros leszek, baromi jo hangja van, de nem tudom milyen motor van benne, kipuff full gyarinak tunik. Kar, hogy formara nekem nem annyira jon be a 156, a 159 sedan sokkal jobban tetszik.
-
nagyúr
válasz Richard! #143159 üzenetére
Pedig nem irtak rola rosszakat, allitolag ez a 6-os konyebb mint a korabbi es az 1.8-as is kulturaltan viszi a kasztnit. Egy ilyen kombajn nem forma1-re valo, nekem talan eleg is lenne, az 1.4 7g kuvikkal is elvagyok. Bar nem veszelyeztet az auto csere, csak nezelodom
-
nagyúr
válasz lenko #143262 üzenetére
Jo jo persze az mas, egy sportosabb autoban megertem a recarot, foleg ha az ember kiviszi palyara, akkor nem a kormanyba akar kapaszkodni. Ertheto.
En itt arra celzok, hogy szerintem a legtobb auto alap ulese alkalmas arra, hogy zsibbadas nelkul megtegyunk vele 150-250km-t egyhuzamban, aztan ugyis kiallunk pihizni 10-20 percre.
Persze van nehany kivetel, a regi swiftben kenyelmetlen volt 200+ km-t utazni, illetve a toyota aygo ulese is tenyleg kritikan aluli, de egy kozepkat autotol felfele (opel, focus stb.) mar nem kene ez problemat okozzon.
-
-
nagyúr
válasz batai15 #143393 üzenetére
"inkább csak annyit hogy ezután egyszerre ekkora összeget sose kelljen költeni rá"
Azert 60k nem a vilagvege. Egy gatlo csere, vezerles csere vagy egy kis rozsda barmikor becsuszhat es jo esellyel meg tobb is lesz mint 60k. En vetel utan helyreraztam a futomuvet, mindenestul (~200k), csereltem full vezerlest mindennel (~80k), utana meghuzas javitas, alvazvedelem, uregvedelem, kis polir (170k). Mult honapban muszaki vizsga, meghalt az akksim es ki kellett cserelnem az osszes tocsavart a kocsin Semmi extra, megis 80k ugrott kari elott a lecsoba.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz roberto211 #143409 üzenetére
Az a szep, hogy en nem atoknak fogom fel, hanem normalis karbantartasnak Mindent helyreraktam rajta, a kozeljovoben nem tervezem a cseret Asszonykamnak ott a C corsa, az 5 vagy 6 evvel fiatalabb, a honda fog elobb menni a haztol, de szerintem csak 20 eves kora utan.
A motorjaval is elvagyok, en 95%ban varosban, fouton hasznalom, keveset eszik es teljesen korrekten tudom vele tartani a forgalom tempojat.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz benczeb #144309 üzenetére
Nagyon. 1.4-es 8-9gen civicet ne vegyel. Honda topikban van szerintem uj jazz tulaj is. Amugy meg, tessek elmenni mindket szalonba es nezd meg a ket autot, hogy melyiket erzed tagasabbnak. A jazz jol pakolhato, sok minden elfer benne, de a vitara sem rossz ám! En ultem benne, szerintem elol hatul el lehet ferni rendesen (180cm vagyok).
-
nagyúr
válasz Ádám16 #144918 üzenetére
Jo auto a civic, nehany hibaval. Nekem 1.4 van, varosban, autouton korrektul lehet vele kozlekedni, hosszu autopalyas utakra azert nem javaslom, mert hangos. Mentem mar vele nehanyszor kulfoldre, ~2.000km-t is, az auto birja, kerdes Te mennyire vagy ingerult ha orakon at kell hallgatnod ahogy 4500 korul porog a motor. Futomure figyelni kell, nem olcso az alkatresz es szet lehet utni gyorsan. Az 1.4-re jellemzo meg a valto nyelestengely csapagy problema, illetve aprosagok, mint a kp zar motorok behalasa, nyuszogo kuplung, lotyogo ules, gyorsan kopo kormany es valto muanyag/bor. Nalam 5.5-8.5 kozott fogyaszt, az osszes tankolasom atlaga kb 6.5L/100km. Ha finom a labad be lehet menni ez ala is siman.
Jazz is nagyon jo
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Haver nézegetek ilyen avensiseket és 6gen accordokat. Mit gondoltok melyik a jobb választás? A toyotától mire lehet számítani? Mire kell figyelni? Rozsda gondolom az elsődleges probléma. Ha jól tudom a motor láncos, nem? Chevi kalost cserélne amúgy.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs