Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Mobil flották
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
Hirdetés
-
Barcelonából indul nemzetközi útra a Huawei MatePad 12.2 (2024)
ma Illetve a MatePad Air 2024, amit errefelé MatePad 12 X-nek hívnak.
-
Untappd lista
lo Leginkább saját magamnak, lista ha felkerül vagy lekerül egy-hely az Untappd-re.Mostani lista:Beeráló-...
-
Mozgásban az Arsene Lupin: Once a Thief
gp A PC-re és konzolokra érkező játék jövő hónap közepén debütál.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Morris
veterán
válasz deicide #103550 üzenetére
Szerintem azért jó a papás tempó a taposás után, mert ugye a turbót szeretnénk visszahűteni.
Azt viszont hűti az olaj. Így sztem a magasabb olajnyomás (alapjárat fölötti fordulton) jobban hűti a turbó tengelyét mert gondolom jobb az olajáramlás is.
Én ha hazaértem (benne az 5 perc város nagypapi tempóban) akkor kb 1 percet hagyom ketyegni, amíg kiszállok, kirámolom a csomagtartót stb. -
Morris
veterán
válasz runner 125 #103584 üzenetére
Ez azért már egy kicsit a ló túloldala, nem?!
-
Morris
veterán
-
Morris
veterán
Vótmá'? jaj
-
Morris
veterán
válasz runner 125 #104474 üzenetére
Meg plusz 5 ló!
-
Morris
veterán
-
Morris
veterán
válasz johnny82 #106166 üzenetére
Én sem ajánlom a helyet. Amikor autót néztem, megkérdeztem, hogy ki lehet e próbálni. Azt mondták kevés benne az üzemanyag. Így csak beindítja egy pillanatra. Na erről ennyit, mondom.
Egy másik autót (VW Passat 1.9PD) sikerült elvinni egy próbakörre, de úgy, hogy a kereskedő vezetett. Beindította, majd elindultunk. Kikanyarodtunk a szervíz útra és megküldte. Mondom, nem baj, hogy jéghideg a motor? Azt mondta ezek bírják.
Mondom, köszönöm, mehetünk vissza a telepre.[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz kalmanchris #106288 üzenetére
Bevett szokás, hogy néha forgásiránnyal ellentétesen rakják fel a gumikat, mivel a mintázat nem egyenletesen kopik (még a hátsó kerekeknél sem), így elkerülhető többek között a tojás forma is.
-
Morris
veterán
válasz !Overdose! #106297 üzenetére
Na igen, van ilyen hátránya is. De a gumi optimális kopása érdekében ez egy bevett megoldás. Ugye a közlekedés biztonság egy másik fontos dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz Criton #106932 üzenetére
Ennek a súly/LE aránya nem az igazi.
1900kg-hoz szerintem kevés a 116ló.Nekem is 1.9 PD van (passat) 130LE, 1500kg. Ez egész frankó moci, de ez sztem 170-180 lóval a must get it kategória! Ez is tökéletes, mert passzíroz az ülésbe, de na, az utóbbival sztem végleg kiegyeznék.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz Criton #106944 üzenetére
Szerintem ez azért ennyi, mert a km vissza van tekerve.
Én augusztusban vettem a passat-ot, de a km-t abszolut nem néztem. Nem is érdekelt.
1000%-hogy mindegyiknél vissza van tekerve. Aki pofátlan, az nagyot teker és nagyobb árat is kér érte.Az, hogy automata kell, merész dolog. Ha előtte volt gazdája, akkor nem lesz vele gond hosszabb távon, de ha nem volt, akkor számolni kell legalább 200-300k-val felújítás gyanánt. Sajnos ez plusz egy lutri.
Szerk: Most nézem, automata nincs is 131 lovasból, de ha rám hallgatsz, az automata ne legyen feltétel.[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz ludsimon #107435 üzenetére
Most erre mit lehet mondani.. majomra volt pénz, de banánra nincs?
PD-re:
Én passat-ot akartam venni. Ki is próbáltam két verziót. Az egyik 116 lovas PD volt, a másik a 130 lovas verzió.
Érzetre sokkal jobban megy a 130-as.
Mindkettő 1.9-es volt. Maradtam a 130-asnál. (AVF) Nem bántam meg. Egy vaddisznó. 1900-as fordulattól rendelkezésre áll a 310Nm egészen 4000-ig.2.0 PD-t messziről el kell kerülni. Illetve ha szeretsz veszélyesen élni és szereted a kihívásokat, akkor ezeket neked találták ki. Problémásak a PD elemek, illetve az olajszivattyú környékén is lesznek gondok. (van még nyűgje, de nem érdemes további szavakat pocsékolni rá)
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz szőröscica #107468 üzenetére
De én mit írtam? Azt, hogy gazából nincs szükségem a chip-re.
Én tökéletesen meg vagyok elégedve az autóm teljesítményével. Egy 1.4-es szívó benzin Golf IV-ből ültem át. Nekem ez egy Porsche ahhoz képest.
Csak mindössze arra lennék kíváncsi, hogy az gázreakciót lehet pl módosítani egy kis belenyúlással, vagy a turbólyukat csökkenteni picit. Finomhangolni. A teljesítmény másodlagos. Nem kell nekem +30 ló. Mert nem kell.
Azért nem vettem 2.5 vagy 3.0 TDI-t, mert nem kell.[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
válasz szőröscica #107472 üzenetére
EGR + szívósor nyáron esedékes lesz.
A szűrőknek még van 800km-ük és cserélődnek lefele az olajjal együtt (10k)tresh: Ezen gondolkozom én egy ideje. Csak még nem határoztam el magam kellőképpen, mert mindig azt mondom magamnak, hogy áá, jóvan az úgy...
jah, szívósor takarításról van a YT-on valami videó? Fényszórókat is az alapján cseréltem.
[ Szerkesztve ]
-
Morris
veterán
Ha már chip-chip, hova, kihez érdemes vinni az autót? Esetleg Békéscsabán tud valaki megbízható csippest?
-
Morris
veterán
válasz runner 125 #107579 üzenetére
Ja, igen, lemaradt.
VW Passat B5.5 1.9 PDTDI 96kw, AVF.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Külpolitika
- Black Myth: Wukong
- Asszociációs játék. :)
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen