Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Tothgera30

    Ármester

    válasz Uzmany #34548 üzenetére

    Én a régiről tudnék írni-ezt azt. Tehát a történet úgy kezdődött hogy kellett papámnak egy kis terepjáró és a Niva helyett sok keresgélés után lett egy kis zöld Vitarája. Kis 1.6-os benzines motorral, és csak 40 ezer km-t futott, és azt hiszem 2002-es évjáratú, 5 ajtós és a "legfelszereltebb" kivitel, klímával, rádióval, légzsákkal. A használatáról annyit tudnék regélni hogy mivel ő nem nyomja neki, mondjuk azt hogy nem is használja, így nem nem is eszik sokat, mindössze 7 litert, és nem is megy, de azért a stabil 70km/h óra szinte már magától beállna (azt már megszokta), de attól a sebességtől egyszer ment gyorsabban, az is 80km/h volt, de csak egyszer! Általában közúti használatban van, vagyis az életének eddig 70%-át garázsban, 20%-át közúton, és a maradék 10%-át dimbes-dombos, füves réteken, vadászmajálisokon tölti. Szervizelése egyszerű, nem kell hozzá semmi extra szerszám, akár "a szomszéd Józsi" is meg tudná javítani, de azért mindig szervizbe vittük, ha gondja volt. A hibalistára a kopó-fogyó alkatrészeket írnám fel először, azután meg beázott az elektronika, és a gyújtással voltak gondok, de egy szétszedés, szárítás és takarítás után rejtélyes módon helyreállt. Eddig ennyi, remélem még sokáig rója a km-eket papám alatt. Az új Grand Vitarához még nem volt szerencsém, tehát még nem ültem benne, de ahogy láttam anno 1.6- os motorral is adták, hát azzal inkább ne vedd meg, mert akármelyik "elektromos bicajos nyugdíjas" leelőz. Amúgy ha olyan jól csinálták meg mint a régit, de gondolom még javítottak rajta, akkor csak jó lehet, de lehetőleg 2.0-es benzines vagy diesel aggregáttal.

    "A pokol nem hely, hanem állapot"

Aktív témák