Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • SaNyEe

    aktív tag

    válasz Dare2Live #44009 üzenetére

    ja mégvalami, amit linkeltél 2videót a hsz-d végén pont nem reprezentálja a falnak csapódást, sem a fának csapódást. Az egy frontal offset crash test mindkét esetben. Következtetéseket persze lehet belőle levonni, csak épp féllrevezető újfennt.

    -- end of transmission --

  • SaNyEe

    aktív tag

    válasz Dare2Live #44021 üzenetére

    Pont arról szólt az összes ilyen gagyi fos kínai autó, hogy marhaolcsón tűnjön jónak és eye candy alapon el lehessen adni. A külső vonalak mögött semmi közös nincs a nagyobb gyártók modelljeivel, ellenben önhitegetésedre még jó lesz.

    Persze, hogy voltak pofára esések, ott van az összes pofáraesés feketén fehéren, kételkedtem ebben egy percig is? Még mindig nem értem mi köze a brillance-nak ehhez. Megnézek bármi pofáraesett autó töréstesztet 10x jobban néz ki mind, mint az általad linkelt, de hát azok másolata .. ja persze, "nagyjábóli".

    Még1x mondom nézd meg a brillance töréstesztjét aztán nézd meg az omegáét. De lehet még sok másikat megtekinteni .. simán a 2*-ra zúzott leszerepeltek is sokkalta jobban néznek ki törés után.

    Nem takarja az autópark átlagéletkorát a 10-11év? Talán a nagyanyámét takarja?! Elég sokat közlekedek autóval, meg gyalogosan is forgalmas helyeken, kb ez reprezentálja a valóságot.

    Az meg, hogy egy nagyobb autó jobban csillapítja a rezgéseket, kátyúk ütéseit azoknak nem triviális akik kicsi szociremekekben nőttek fel, aztán átestek egy törpeautóba :U, meg átaludták a fizika órák jó részét. . .

    A baj ott van a gondolatmenetedben, hogy számodra kínai "autók" === 90es évek európai autópark színvonala. Tévedés, nézd meg az ncap teszteket, nézd meg a brillance és társai tesztjeit.

    Aztán majd vedd észre, hogy az a volvo + modus teszt mit is reprezentált .. egy 80as évek eleji! konstrukció ütköztetése egy 2003? évjáratú autóval.

    Én hiszek a Newtoni fizikának meg a NCAP-nak, te pedig: "ha jól emlékszem", "nagyjábóli másolat", "lehet elég jó példa" egyetlen mondatban. Aztán az autópark átlagéletkora nem takarja a forgalomban lévő autók átlagéletkorát .. no comment.

    -- end of transmission --

Aktív témák