- Mediatekes S25, életlen S25 Ultra?
- Bemutatkozott a OnePlus Ace 3 Pro
- Olcsó telefonjába is beépítette szemüveg nélküli 3D-s kijelzőjét a ZTE
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Sajtóképeken a Galaxy Z Flip6 színválasztéka
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz
Dare2Live #41535 üzenetére
bitument is meg petroleumot is tölthetsz a motorodba azzal is elmegy egy ideig.
nézd azt hogy a mérnökre nyomás gyakorol a gazdaságis is hogy ocsó legyen az az olaj, de még éppen bírja ki a garanciát, még az egyszeri emberre nem.
az a 30 év az max 25. gyári olaj volt anno pl Castrol RS1 10W60, Castrol magnatec 10W40....
mondom majd ha nem a gyári brossurákból meg a neten terjedő okosságból merített érvekkel próbálsz meggyőzni.
hanem levezeted miért jó nekem oly annyira vékony olajjal használnom nagy terhelés mellett a kocsimmal amivel megszűnhet (és meg is szűnik) a kenés akkor elfogadom az álláspontom.
amíg csak azt szajkozod mert hogy a amit a mérnökök kitaláltak az úgy a szent írás addig szerintem inkább maradj abban a hítben hogy az 1,3-as (ne adj isten 1,0-as) Yaris viszi a 200km/h-t.
én meg elhiszem azt amit a GPS írt egy TS-ben, no meg azt is hogy az én fajta használati módomhoz jobb a 10W60 mint mondjuk a 10W30
dízelracer:pici és ilyen temponál vörösen izzik
?
u.i.: Zoli szerintem drag alatt a lámpától lámpáig gyorsulgatást értett, drag alatt azért van egy jó 1,1,5 perces utad még kb alapjáraton vissza gurulsz a rajtig
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23