Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RayManzarek

    lelkes újonc

    Sziasztok!

    Bocsi az "életem története" hosszért, de ahogy olvasgattam preferáljátok a minél részletesebb leírásokat. :)

    1. Mire fogod használni a gépet? Ha játékra, akkor multiplayer, vagy inkább singleplayer játékok? Elsősorban mely játékok? – Afféle „vegyestüzelésű” látványtervezésre és játékra is alkalmas gép a terv. Építészmérnök vagyok, szóval belső tereket, illetve szabadtéri épületkülsőket fás, füves stb környezettel modelleznék 3D Studio Max-, és renderelnék V-ray segítségével. Ha játékról van szó, akkor főleg FPS-ekkel nyomulok (külső és belső nézetessel is). Ha példát kellene mondanom, akkor Evil Within 1-2, Dead Space sorozat, Resident Evil Biohazard és Village, Wolfenstein sorozat. Ezeket single playerben tolom. Az egyedüli multiplayer játék, amit manapság játszok (és más nem is érdekel) az a World of Tanks.

    2. Milyen alkatrészekkel rendelkezel, amit az új gépben meg szeretnél esetleg tartani? –Teljesen új PC konfigot szeretnék összerak(at)ni.

    3. Milyen alkatrészekre van szükséged? – Full PC specifikáció, tehát: gépház, tápegység, alaplap, memória, videokártya, processzor, processzor hűtő, egyéb hűtőventillátor (ha kell), egy minimum 1 TB-os SSD, egy 4-6 TB körüli merevlemez, egy CD/DVD író/olvasó.

    4. Mennyi a kereted rá? – 750 ezer

    5. Mekkora a monitorod natív felbontása, képfrissítési frekvenciája, milyen csatlakozók vannak rajta? G-sync-et vagy Freesync-et támogat? (ez videókártya és processzor választásnál is lényeges szempont) – Az összeállítandó PC-hez két Samsung - LS27A60PUUUXEN monitort vettem pár hete. A natív felbontás 2560x1440. Képfrissítési frekvencia: 75 Hz. Csatlakozók: HDMI, DisplayPort, USB 3.0, USB Type-C, LAN. FreeSync-et támogat.
    Link a monitor egyéb specifikációival:
    https://firstshop.hu/samsung-ls27a60puuuxen-p194832