Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Devas

    őstag

    válasz KRoy19 #120451 üzenetére

    Mondjuk a film valóban rossz példa volt, ott a szar bitráta miatt úgyis elvesznek a részletek.
    De mondjuk a Witcher 3 se mai játék. Az újabbak azért már egyre több szálat fognak használni, példákat mondjuk így nem fogok mondani, mert jómagam sem játszok még velük. Nincs gondom az i5-el sem, ha valakinek konkrét elképzelései vannak mikkel szeretne játszani és ha oda elég, akkor nyílván nem kell az i7.

    Viszont az, hogy gyengébb GPU-hoz gyengébb CPU is elég, azt azért vitatom. Már mondtam, hogy a GPU terhelést nagyobb mértékben tudjuk csökkenteni a settingsben a CPU-hoz képest, szóval sorolom, mik mit terhelnek:

    Felbontás: erősen GPU
    Élsimítás: CPU és erősen GPU
    Látótávolság: főként CPU, esetleg GPU, de játék válogatja
    Shader: ez főként GPU szerintem, de kis mértékben
    Textúra: VRAM
    Árnyékok: főként CPU általában, de GPU is erősen
    Tükröződés: CPU
    Post process: GPU
    Lighting: GPU erősen
    Ambient Occlusion: GPU
    Effektek: főleg CPU, vagy GPU, játék válogatja
    Physics: CPU erősen
    Blur: GPU gyengén
    Depth of filed: GPU gyengén

    Szorzózármentes Intel proci + B-s lapban szerintem is rendben van, ha nem akarja birizgálni az ember. Hisz a szorzózármentes változatok alapból kis tunningal érkeznek a non-k verziókhoz képest. Sőt, jobb az ár/érték aránya a K-s i7-eknek általában, mint a non-k-nak, csak venni kell rá mindenképp valami komoly hűtőt. Viszont innen tényleg már csak egy lépés a tunning egy Z-s lapban, szóval megértem a topikgazdák álláspontját is. A szorzózáras i7-ek esetén viszont foghatunk pénzt a hűtőn alapból a K változattal ellentétben.

    [ Szerkesztve ]

    Melyik volt előbb, a tyúk vagy a tojás? A tojás... mivel az reggelire volt... a tyúk meg ebédre.

Új hozzászólás Aktív témák