Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sepsi0

    őstag

    válasz Kristo #120121 üzenetére

    Termékélettartam-garancia

    "Amennyiben egy termék gyártása megszűnik, a Kingston saját belátása szerint vagy megjavítja a terméket, vagy az eredetivel összemérhető csereterméket kínál fel, vagy pedig visszatéríti a termék vásárláskori és aktuális értéke közül az alacsonyabb összeget.

    A megjavított és kicserélt termékekre továbbra is érvényes a jelen korlátozott jótállás az eredeti jótállási időszak végéig, vagy ha az hosszabb, kilencven (90) napig.

    A jelen korlátozott jótállás kizárólag az eredeti végfelhasználóra vonatkozik és az itt ismertetett termékjótállási időszak tartamára érvényes. A jelen korlátozott jótállás nem ruházható át. A készlet részeként vásárolt termékek esetén a teljes készletet vissza kell küldeni ahhoz, hogy az jótállásra jogosult legyen."
    [link]

    Én anno olvastam olyat is, hogy kértek képet a hibás rampárról, 1,5 hét hallgatás és hozta a futár az új ramokat... persze leírva nem ez van.
    Nekem van itthon 6db pc, 5-ben Kingston van.

    Ide kell visszaküldeni:

    Európa, Közel-Kelet és Afrika:
    Európában, a Közel-Keleten és Afrikában: amennyiben nem tudja a terméket az eredeti vásárlás színhelyére, illetve azon meghatalmazott Kingston kereskedő vagy forgalmazó részére visszajuttatni, amelytől a terméket vásárolta, úgy a terméket közvetlenül visszaküldheti a Kingston szervizközpontjába, miután a Kingstontól anyagvisszaküldési engedélyszámot ("RMA") szerzett be. RMA számot úgy kaphat, ha felkeresi a kingston.com/en/support. webhelyet. Egyes esetekben a vásárlást igazoló dokumentumra is szükségünk lehet.

    Kingston Technology Europe Co LLP, Kingston Court, Brooklands Close, Sunbury on Thames, Middlesex, TW16 7EP, UK

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák