- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz dragonfx #8446 üzenetére
A fórumozás egy kikapcsolódás, beszélgetés lenne, nem pedig beszólogatás és basztatás.
Ha ehhez ez kell, akkor ez kell.
Máshol működik.
Az ilyeneket szépen ignore állásba teszed, és vagy nem is látszik a szólásod, vagy halványszürke lesz. ha már mindenki figyelmen kívül hagy, akkor rájössz...ez régen egyszerűbb volt, mert úgy kivágtak akár az egész serverről, hogy rossz volt nézni. még mikor csak irc volt...
meg ugyanúgy kivágták a write only módban netezőket is.
Amit itt ma elnéznek egy egy embernek, annak a 20-ada is elég volt anno.
Nézz csak be néhány segítségkérő topikba.
5-10 szólással lejjebb ott a válasz, de kérdez. olyan kickban-t osztottak anno érte, mint a pinty.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
amol
addikt
válasz dragonfx #8449 üzenetére
Nem a kedvenc autómárkáddal van baj hanem egy csomó olyan emberrel aki azt választja - nyilván nem azért mert rossz. Sajnálatos módon pár másik mellett ez a márka közkedvelt a sötét bunkó parasztok körében is. Erről nem az autó tehet, legyen itt szó bármilyen márkáról.
Apropó, hallgattam ma a kocsiban a rádiót és felháborítónak tartom hogy a Bochkor állandóan csak azt emlegeti hogy milyen szar a kresz, hogyha mindenki betartaná katasztrófa lenne, meg a kintfelejtett táblák stb. Pont ez kell a népnek hogy ő is ezt hajtogassa, olaj a tűzre ami már így is az égig ér. Hülye.[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz dragonfx #8449 üzenetére
ha választanom kell az ignore gomb és a te és a többi bohóc faszságaidnak a folyamatos scrollozása között, természetesen az ignore gombot választom.
biker megmondta, az ember kikapcsolódásnak van itt.
régen ez így volt, aztán elszaporodtatok, és mivel megállíthatatlanul terjed az ostobaság, változás kell.. felőlem simán csökkenhet harmadára a fórum létszáma, legalább valamennyire normalizálódna a helyzet... és idővel csak elkopsz te is, mikor harmadszorra se kapsz választ.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
biker
nagyúr
válasz dragonfx #8449 üzenetére
nem a véleményközléssel van a baj, hanem sokszor annak stílusával, és a szándékos flame-eléssel.
tudod, mikor már semmivel nem tudsz értelmesen vitatkozni, akkor kiragadsz egy szót, áthelyezed más értelembe, és elkezded magyaráztatni.Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
válasz dragonfx #8502 üzenetére
Lassan kezd unalmas lenni, hogy ennyire hülye vagy...
Amelyik autó a besorolósáv tartama alatt nem tud felgyorsulni 30-ról (de akár 0-ról) 90-100-ra (merthogy a külső sávban ennyi a minimum), az ne menjen autópályára. De ilyenek általában csak a speciális (mezőgazdasági gépek, túlméretes, vagy speciális szállítmányos teherautók, esetleg veterán autók, stb), vagy neadjisten műszaki hibás járművek, akiknek alapból nem kéne autópályán közlekednie.
Mondanám, hogy ez még a te alulmotorizált járgányoddal is megoldható, de az igazság az, hogy nem bízom a képességeidben, másrészt valójában az az autó csak ahhoz képest alulmotorizált, aminek látszani akar, és aminek te látni szeretnéd, valójában egy normális közlekedéshez teljesen megfelelő jármű.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
NoLF
addikt
válasz dragonfx #8502 üzenetére
elképseztő vagy....
"Hátlátszatra aki ilyne uton 30cal mer vagy bír menni az léci adja a jogsiját az első rendőrkapitányságon..mert nem vezetni nem tud még a fizikával és a kresszel sincs tisztában.."
nem értem ennek mi köze a fizikához. a kresszel sincs tisztában - ezt sem értem
a 30as tábla azért van ott, mert éles a kanyar és még lejt is, nagyobb sebességgel még száraz úton is kicsúszhat a kocsi, nedves-jegesről ne is beszéljünk. ez a tábla a gyakorlatlan vezetők és közlekedő társaik testi épségét hivatott megvédeni saját maguktól, akik meglátják hogy autópálya és már nyomják is telibe a gázt habár nem látják mekkora kanyarban vannak.
"30ról 130ra hogygyorsítasz be egy 40 lovas autóvalmondjuk??..." egyrészt, miért kellene 130ra gyorsítani? a 130as maximális sebességkorlátozás nem azt jelenti hogy kötelető annyival menni... ezért is van min. két sáv autópályán, hogy a kisebb sebességre képes v annyira nem siető júzerek ott menjenek.
nem értem egy sebességkorlátozó táblát miért kell elkezdeni magyarázni. az hogy te raccsingolsz és kilinccsel előre autózol a pályára ráhajtva 2esben 50ennel, szíved joga. de semmi okod felháborodni azon hogy ésszerű keretek között 30al biztonságos ezen a szakaszon közlekedni... ha vége a lejtőnek és a kanyarnak, gyorsítasz besorolsz és a pályán vagy. ennyi.néha egy-egy postod után komolyan kíváncsi vagyok az életkorodra és az IQ szintedre...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
NoLF
addikt
válasz dragonfx #8523 üzenetére
"nekem aupályra felvezetőn nekem ne 30cazzon senki mert ledudálóm."
ott a tábla, betartja a kreszt, te meg ledudálod.
"valahola besorolósáv csak 80-100 méter megnézem az 1.6os astráddla hogy gyorsulsz el ennyi alatt 100ra állóról."
minimum 30ról gyorsul, simán belefér.
"A hozzád haosnló degresszív vezetők miatt van mindig dugó a váorosban.sry."
komolyan, már erőm sincs kommentálni...
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
válasz dragonfx #8523 üzenetére
Gyere, dudálj le. Egyébként sosem volt még gondom az autópályára való felhajtásnál a besorolással, sőt, általában vissza is kell vennem, mert mire besorolnék, kiderül, hogy a külső sáv nem halad úgy, mint amire én felgyorsultam (130 környéke), pedig nem driftelek a felhajtón. Valamit (valamit még a szokásoson felül) te nagyon rosszul csinálsz, ha neked ez gondot okoz.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
NoLF
addikt
válasz dragonfx #8523 üzenetére
mondjuk a hozzád hasonlókkal én mindig megnyomom magamban az ignore gombot, tőlem aztán dudálhat villoghat, csináljon amit akar. főjön meg a feje, fortyogjon a vére, liluljon el, anyázzon, ordibáljon, le se szarom. majd eldurran a feje egyszer...
de ha bármi kárt tesz az autómban, esetleg egy kereszteződésnél, lámpánál odajön és kocogtat az ablakon, utána nem köszöni meg...The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
zsid
senior tag
válasz dragonfx #8502 üzenetére
Nemtom ismered- e a helyszínt, de egyszer próbáld ki busszal, teherautóval esetleg nagyobb szerelvénnyel.Lehet egy normálisabb személykocsival nem akadály az 50+ abban a kanyarban,de megnézmém az arcod amikor buszon ülsz és a sofőr tolja lapjával
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
7Heads Drago
veterán
válasz dragonfx #8523 üzenetére
A véleményem nem változik30as táblának autópálya környékén nincs létjogosultsága
Akkor nyugodtan vedd be azt a kanyart 130-al. De ha lehet vigyél magaddal néhány ilyen nagy tudásu kollegát, mint te.
valahola besorolósáv csak 80-100 méter
Ha esetleg példát mondanál... Mert a legtöbb helyen lényegesen hosszabb. És gondolom ahol mégis ilyen rövid, ott nincs 30-as tábla a felhajtón.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Skót
aktív tag
válasz dragonfx #8523 üzenetére
Nézd sztem TÉNYLEG kezd idegesítő lenni amit művelsz, tudjuk májer vagy, mert te TUDSZ vezetni, örülönk neki, akkor menj és furikázz egy kört (csak előtte szólj mert nem megyek ki az utcára) és ne itt rontsd a levegőt!
A másik, hogy ledudálod aki betartja a kresszt? Gratulálok igazi surmó vagy! Erre nem tudok mást mondani. (Az ilyeneknek aki a hátam mögött dudál mert normálisan megyek, legszívesebben satuféket nyomnék, de nem teszem mert féltem a hátső lököst, a satufék majd ladával annak nem árt)
Amúgy megy 80-100m-en egy 1,6-os mocival simán fel lehet gyorsulni 100-ra 30-ról, kérdés nélkul, uh a példád is irreleváns. (nomeg a hossza se csak 80-100m...)
[ Szerkesztve ]
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
-
Khelben
nagyúr
-
-
amol
addikt
válasz dragonfx #8750 üzenetére
hát jah 90es táblába ne menjen már 60nal...ahogy felső határ van alsó határt is kéne szabni vagyis az uton érvényes max. sebb min. 90%a
Gratulálok. És ha nem tud? Vagy ha éppen lassít/gyorsít/befordul? Vagy ha keres valamit? Ha lassabban megy mint szeretnéd akkor kikerülöd. Nem ezzel van a gond hanem azzal hogy a belsőben is szarakodnak, több helyen sokszor gyorsabb a külső mint a belső (pld. Hungária, Árpád-híd) pedig a jobbra tarts nem csak a pályán kötelező. Kedvencem az aki beáll a belsőbe Békásmegyeren mert majd a Fradi pályánál elkanyarodik balra.
Autóúton 90-es táblánál 60-nal kevesen mennek, de többnyire azok sem indokolatlanul.[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz dragonfx #8783 üzenetére
jobb ha hozzászoksz, a kresz 2.0 se fog többel engedni.
ma mentem egy 150 km-es kanyart, minden korlátozást betartva, nem tartottam fel a forgalmat, egy helyen előztek meg, egy vadiúj úton, ami 1 éve készen van de még kinn vannak a 40es táblák. ott 50nel mentem, ketten nem bírták
de mindenhol máshol szép szabályos volt mindenki.
ja és márciusban 36%-kal csökkent a halálos balesetek száma... -
I_Am
veterán
-
feel good
aktív tag
válasz dragonfx #9032 üzenetére
Te még ezt se használod? Akkor mit mesélsz, hogy mekkora autóversenyző vagy?
Alap dolgok ezek.. Ballábfék ízléstől függően, gázfröccsnél visszaváltás, ilyesmik..Egyenesben mindenki tudja nyomni, az nem művészet. Látszik, hogy a repertoárod ebben ki is merül. Nevetséges vagy, ember BMWpower 1600 köbcentis kis szerencsétlen
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9168 üzenetére
Ez a lámpás dolog már tényleg elmebeteg, de nem csak ez... Már lassan eljutunk odáig, hogy bármi olyat csinálsz, ami nem a nagykönyv szerint van, akkor kicsinálnak. Nagyon rossz irányba indultak el a dolgok. Talán azt a pénzt amit a sebességmérésre, meg a sofőrök szivatására szánnak, felhasználhatnák az utak rendbetételére, felújítására....
Don't Tread On Me
-
válasz dragonfx #9171 üzenetére
Terror majd akkor lesz, ha egy-két idióta valóban nekiesik a rendőrnek. Ez néhány ártatlan emberéleten kívül csak oda vezetne, hogy a rendőr saját jól felfogott érdekében mindenkihez eleve bizalmatlanul és bunkón közeledne, azaz megint az szívja meg, aki amúgy normális. A másik lehetőség, hogy itt is bevezetik azt, amit az amcsik csinálnak, hogy az első gyanús jelre kiszedik a delikvenst az autóból, felcsapják a motorházra, kicsit megdolgozzák, és utána kérdezik meg, hogy mit matatott a kesztyűtartóban.
Igen nagy gyerek vagy, ha hülyeségeket kell mondani, de gondolom mekkora kocsonya lehetsz, amikor a rendős megkér, hogy tekerd le az abalakot.
"terror van ebben az országban diktatúra.... "
LOL, végre eszébe jutott valakinek, hogy be kell tartatni a szabályokat, és rendet kell tenni az utakon, ez meg persze nem tetszik a hülyegyerekeknek, akik eddig játszótérnek nézték. Tudod, hol halottam még ilyeneket? Általános iskolában, amikor nem engedték ki Pistikét napköziben az udvarra játszani, amíg meg nem írja a leckéjét.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Calogero
addikt
válasz dragonfx #9168 üzenetére
Sárgán átmenős dologhoz annyi.... Hogy a KRESZ könyvbe is benne van ha nem tudsz biztonságosan megállni akkor a sárgán még átmehetsz. Ha nem értesz egyet a büntetéssel akkor irány a bíróság... Bíró, legyen a talpán aki a fotó alapján eldönti hogy megtudtál volna állni vagy nem.... Ha szimpatikus vagy a bírónak akkor nyert ügyed van, ha nerm, akkor buktad a dolgot.
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9313 üzenetére
Csak az álszenteket nem szeretem... Még muterom is szokott gyorsan menni, pedig ő nem való autovezetésre. Ma is 110 -el, 120 -al ment a 6 -oson. És kocsisorban mentünk még így is. Ja, és egy túrabusz vezette a sort 110 -el. Persze mind a 10- en megelőztük.
Don't Tread On Me
-
válasz dragonfx #9328 üzenetére
"20szal is lehet elütni valakit, meg 150ről is meg lehet állni vezető kérdése."
Te még mindig hülye vagy. Köszönjük, hogy tudattad velünk.
Tényleg, nincs kedved megoldani egy egyszerű fizikafeladatot? Számolj féktávolságot 20-tól 150-ig 10-esével, kalkulálj bele egy 1sec-es reakcióidőt is, tetszés szerint ábrázolhatod grafikonon. Ha sikerül a feladat, ígérem egy teljes hónapig nem szólok be. Jó munkát.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Gyúrósok ide!
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest