- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
-
N1
tag
válasz Nightmare #447 üzenetére
A normális olajnyomás magasabb fordulaton épül fel, alapjárat közelében épp, hogy van annyi, amennyi minimálisan kell.
Na most, ha ott lepadlózod, az a minimális olajnyomás a maximális dugattyúterheléssel együtt (igen, kis fordulaton nagyobb az igénybevétel) könnyen káros lehet.(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
-
dokar
addikt
válasz Nightmare #1754 üzenetére
hehe, ez zsír wazze
én most vízzel szórakoztam:
lemostam az autót rendesen, a kipufogót is fényesre tisztítottam, aztán feldugtam neki a slagot és mivel elöl a radit is alaposan eláztatam, egy kis motormelegítés után gőzölt a kipuff és az autó eleje is rendesen
[Szerkesztve]extra - SEXRay
-
Sipi16
senior tag
válasz Nightmare #1754 üzenetére
Látom sokan élvezik , hogy leszabályoz az elektronika... Ezeknek kéne 30éves kocsi... Meddig bírná a motor?
Amúgy faszák a lángok....Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
aeroxr
tag
válasz Nightmare #1771 üzenetére
A túrbós autóknál több benzint fecskendeznek az égéstérbe mint amennyi el tud égni, azért hogy az égéstérből kikerűlve a kipufogót és a feltőltőt hűtse, úgy, hogy ott elpárolog ezáltal hőt von el, elégni nem tud mivel itt már nincs oxigén, viszont a kipufogót elhagyva látványosan elég.
The truth is out there.
-
dokar
addikt
válasz Nightmare #1771 üzenetére
lehet szelepösszenyitás miatt is, de igazából ez kell neked:
Exhaust Flame Thrower kit: [link]
''A flaming exhaust kit is used to shoot flames from your car’s tail pipe with the press of a button. Similar to the flaming exhaust special effects seen in movies like The Fast and the Furious, a flaming exhaust kit can help you light up the night and dazzle the streets without doing harm to your vehicle.''
''Exhaust flames are a great way to light up the night and impress people with a dazzling display of heat and flames.''extra - SEXRay
-
#70869248
törölt tag
válasz Nightmare #1771 üzenetére
versenygépeknél az éles vezérlés miatt.
Az utcai autóknál ezer féle oka lehet, a kipuff az akkor frankó ha teljesen a motorra van hangolva, amennyiben vki házilag megbuherálja, akkor sok minden történhet....a teljesítmény rontásán, esetleg növelésén túl. Mivel a gázlengéseknek segítenie kell az ürítést, ha átmérőt változtatnak, vagy más módon érik el hogy felboruljon ez az elvileg hatékonyan müködő rendszer, akkor könnyen visszaéghet egy szériakocsinál is. -
dragonfx
veterán
válasz Nightmare #1993 üzenetére
A vr6 turbó már votl szépa lefujóhangja.
Az elsőnél jól gondolom leszállt a hengerfej.....hehe eza performance mi...firepower...
I_am>>melyik az??hol van??ki kell próbálni
Én a pólustól visszajövő pestfeleé befelét néztem azona 70 sima.
Amugy meg ez nem quattro power...mert lehet ott egy bmw 120szal menne
[Szerkesztve]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
_seth_
veterán
válasz Nightmare #2662 üzenetére
Egy biztos nem használ...
Az enyémben még leszabályozás sincs Addig pörög ameddig a technika bírja tartani a tempót...
Tudok olyanról akinek az 1.3S motor 9000-ig pörgött... én 7000 fölé még nem pörgettem (ez a max a fordulatszámmérőn).
Egyébként a 9000-es motorja tulajváltás után önállósodott és a hajtókar kinézett a blokkból...Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Sipi16
senior tag
válasz Nightmare #18138 üzenetére
Akkor te nem vezetsz úgy mint egy állat...
Mindig a legnagyobb sebességben 1800-2000 fordulat között fogyaszt a legjobban az autó.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Sipi16
senior tag
válasz Nightmare #18140 üzenetére
Vezettem egy Saab-ot a héten. (1.8t) Azon eléggé meglepődtem, hogy csak 80 fölött lehet 5-ösbe gangolni...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
SpeedR
őstag
válasz Nightmare #18147 üzenetére
Hát azt azért nem feltételezem, hogy van olyan ember, aki 2-eseben 5k fordulaton közlekedik több 100 kilométereket. De az autó erre a távra vetítve számolja a fogyasztást.
Ezek a 4-5L-es fogyasztások egyébként elég durvák benzines autóktól. Nekem biztos nem lenne türelmem hozzá. -
MaciG
addikt
válasz Nightmare #18159 üzenetére
"Vagyis aki folyton nagy sebességgel halad, az rengeteg benzint éget el fölöslegesen. Ráadásul hosszú távokon igaz az a tétel is, hogy sűrűbben kell megállni tankolni, vagyis máris elvész az időelőny" -Azért azt nem mondanám h ez igaz... Ha azt nézzük h 300km a táv és én folyamatosan 150-el megyek, a kocsim kb 8 litert fogyaszt óránként, de ha csak százzal akkor átlag 6. A 6 tényleg kevesebb, de ha százzal megyek akkor 3 órás út alatt elfogy 18L ,de ha 150-el akkor 2 órás az út és elfogy 16L Tehát ha hajtok mint állat spóróltam 1 órát és 2L lötyit.
Az általad leírt "váltástechnológiát" max kisebb, gyengébb autónál tudja megcsinálni az ember. Mert a motor élettertamára nincs valami túl jó hatással ha "szenved a motor".
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
dragonfx
veterán
válasz Nightmare #18163 üzenetére
mind jók vagytok, de én vagyok a legjobb...
pedig nem padlóval indulok mindig, nincs mindig az ablak lehuzva nem döng mindig a zene...150 fölé nem megyek pályán meg máshol se...nincs arany fuxom és ed hardy polom meg armani szemcsim..én így szeretem magam. ..amugy 1>>25 2>>40-60 3>>40-80>> 4>>60-+ vagy 3>>70-80 >>5>>80-100
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
Winner_hun
félisten
válasz Nightmare #18214 üzenetére
Nekem ugyan nincs szükségem rá, anélkül is tudom hogy kell gazdaságosan vezetni. 2000-2500-nál kényelmesen váltogatok, ha nagyon kívánja a forgalom akkor 3000-nél váltok. Városban 6,5-7 literrel el tudok járni (1,6-os motor 160 LE), ha néha megkergetem 8000-ig akkor 8 literes átlagra jövök ki. Autópályán, 3-an ültünk, összesen ~500 km, 130-140-es tempó, klíma fele távon ment egy óra dugóban ücsörgéssel, 8,88 literes fogyasztás volt, ennél többet még nem sikerült összehozni. És néha meg is kergettem a lovakat.
Fékezés nálam így megy:
- ha még nagyon-nagy távolság van a megállásig akkor simán motorfék az adott sebességben, idővel visszaváltás.
- ha nagy távolság van, akkor kuplung kinyom, visszavált, közben gázfröccs, kuplung felenged. Később ugyan ez. Viszont visszaváltásoknál 2-es fokozat legyen az utolsó, 1-esbe rakás féltengelyt meg még valamit nagyon megvisel, lényeg hogy nem ajánlott.
- ha kevés hely van megállásig akkor fék nyom, kuplung meg csak akkor ha alapjárat közelében van a fordulatszám. Csak fékkel fékezni... fék és benzinpazarlás.
kieg.: a visszaváltásnál a gázfröccsös verzió fordulatszámfüggő, ha már lassan megyek akkor csak kuplung csúsztatással váltok vissza.► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-