Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hi!King

    őstag

    válasz Lauda #60481 üzenetére

    A matematikai valószínűsége hogy súlyos balesetet okozzon másnak valaki autóval, sokszor magasabb, mint hogy kerékpárral, nyilván ennek elennére lehet olyan példát hozni utóbbira ia, de előbbiből sokszor több van. Minél nagyobb és/vagy gyorsabb jármű, annál nagyobb kell legyen a felelősség.

    A másik fele, hogy én autónál sem értek egyet a zéró toleranciával, más országokban inkább meghatároznak egy határértéket, amivel sokkal felnőttebbnek tekintik az állampolgárt. Nálunk meg az a hivatkozás, hogy akkor még többet innának vezetés előtt, ami az állampolgárok gyereknek nézése, és még ha rövidtávon így is lenne, pont az ilyen jellegű törvények összessége miatt önbeteljesítő jóslat, hogy gyerekként viselkednek.

    De ha ugyanezen logikát alkalmaznám, akkor ugye inkább kerékpárral menjen haza a kocsmából, mint autóval, mert akkor kisebb veszélyt jelent. Nem, hangsúlyozom, ezt nem tartom jónak, a jó az lenne, ha pl. 0.4 ezrelék a max, és mindegy milyen járművel közlekedik, csak a büntetés mértéke térne el, a határ nem.

  • Ijk

    nagyúr

    válasz Lauda #60481 üzenetére

    Nekem az egésszel az a bajom, hogy mai napig számtalan matt részeg gépkocsi vezető okoz halálos vagy súlyos balesetet, számtalan gyorshajtó szintén, autósok akik nem ismerik valamiért a kreszt, autók közlekedésre alkalmatan műszaki állapottal, sofőrök akik konkrétan nem tudnak vezetni, egy részüknek még jogsija sincs. Hogy ha csak szimplán megyek melóba kerékpárral 5-ből 1 autós adja meg az elsőbbséget bicikliúton haladva, és ha én nem figyelek, fékezek, akkor lazán ottmaradok. Ezek nem szélsőséges esetek hanem a magyar valóság. Erre rátolnál egy biciklis zéró toleranciát, amivel elméletileg nincs különösebb gond, de gyakorlatban ha megittam egy sört akkor lazán leszállíthat a rendőr, megbüntethet, miközben napi szinten garázdálkodnak a fenti szereplők.

    /人◕ ‿‿ ◕人\

Új hozzászólás Aktív témák