Hirdetés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Kidobja a Slacket a Disney
it Miután több mint 1 TB céges adatot szivárogtattak ki egy hackertámadás után, a Disney úgy döntött, hogy beszünteti a Slack használatát.
-
Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
gp A napokban érkezett egy új trailer, amellyel együtt végre megtudtuk mikor láthatjuk az új évadot.
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz samujózsi #49316 üzenetére
Nincs mit. Ez egyébként a gyalogosokra is ugyan úgy vonatkozik, mint bármelyik járművezetőre. A gyalogosok is a közlekedés résztvevői.
(#49317) syberia Igen ott is és mindig, mindenkor érvényes ez. A lengyel videót nézegetve (az eredetit amit linkeltél) ez még neccesebb kérdés, mert amikor belekezd az előzésbe még nem láthatta, hogy a kocsisor lassít valami miatt. Aztán mikor elhalad az első autó mellett, már látja, hogy valami nem stimmel, 44 másodpercnél el is veszi a gázt és nem gyorsít tovább. Majd mikor már látja, hogy itt gáz lesz, már nem nagyon tud mit tenni. De igen, köteles vagy meggyőződni arról, hogy pl egy előtted haladó kocsisor miért lassít, miérrt araszol, nem csak kivágod az indexet és gázt neki.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen