Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mephi666

    nagyúr

    válasz BigBear #46537 üzenetére

    44esen jártunk így kamionossal: megy végig 70-el, aki ismeri az utat, tudja, hogy alig van hosszabb egyenes szakasz, ahol biztonságosan lehet előzni egy 60lovas astrával... szarvas felé haladtunk, cserkeszőlő előtt nem sokkal sikerült magunk mögött tudni egy kamiont, aki 70-el ment előttünk kb 15km-en át... felgyorsítok a megszokott óra szerint 100ra, majd cserkén visszalassítok óra szerint 60-ra, erre a gyökér jön és lendületből megelőz :U utána szívhattunk mögötte végig ugyanúgy 70-el...

    ledudálós eset az m5-ön volt: kis terelés, 60-as korlátozás, lelassítok a belsőben óra szerint 80-ra, külsőben nem sokkal mögöttem egy merci ugyanannyival... mögöttem valaki nagyon tobzódik a passatjával, de nem akartam közvetlenül kimenni a merci elé, hogy meglehessen a biztonságos követési távolsága meg amúgy is jött a korlátozás vége... gyorsítok, megyek ki a külsőbe, erre a gyökér a belsőben úgy húz el mellettem, hogy ráfekszik a dudára meg kalimpál :U

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

  • Zolás

    addikt

    válasz BigBear #46537 üzenetére

    Megpróbálom elmagyarázni a kamionos szemszöget, bár szerintem úgyis az lesz a vége, hogy a sebességhatárokat be kell tartani.
    Időre megyünk. Minden rohadt perc számít. Igen, az is amikor a nulláson hatvannal mész kilencven helyett az építésben. Nemcsak azért, mert időre megyek rakodni. Nekem minden percnyi vezetésemmel el kell számolnom. Az összessel, kivétel nélkül. Időben meg kell állnom, mert bár mindenhonnan azt hallod, hogy kevés a sofőr, a parkolókban így sincs hely délután négytől. Vagyis akkor is hajtanom kell, amikor csak reggel megyek pakolni, mert muszáj. Szeretem a rengeteg útépítést, mert elvesz egy csomó időt, amit nem tudok pótolni. Én nem érhetek a parkolóba, lerakóra, akárhova 10 perc csúszással, mert vastagon behajtják rajtam. Kifutsz az időből, amit vezethetsz, és utána meg kell állni. Ha kifutsz belőle fizetsz. Jó sokat. Ne ötezer forintra, vagy húszezerre gondolj, itt kétezer eurós tételek vannak.
    Tehát egyik oldalon olyan szigorúan elszámoltatnak, szabályoznak, szívatnak mint az állat. Másik oldalon pedig nincs meg az infrastruktúra hozzá, utak minősége, parkolók mérete sehol nincs. Ehhez tedd hozzá, hogy egyre több únión kívülit hoznak be, bulgár-török-orosz és egyéb területről, akik olyan pofátlanul csalnak, ahogy csak bírják. Sose láttam, hogy megbüntetnek egy románt kamionnal előzésért. Vagy kivinni a duplára terhelt utánfutós bulgárt olyan szerelvénnyel, amin szerintem műszaki sincs. Én ne előzhetem meg, menjek mögötte hetvennel, mert bár ő szabálytalan, le sincs ejtve. Persze ha kielőzöm rögtön megtalálnak. Győrnél már helikopterről figyelik ha előzöl. Igaz, hogy akkora gödrök vannak, nem győzöd kerülgetni, de helikopter van.
    Amit próbálok elmondani, mindkét irányból szorítva vagyok. Csak egy helyen tudok behozni időt, az úton. Én betartom a szabályokat, törekszem rá ahogy csak lehet. Túl van bonyolítva az egész rendszer, aminek a végén két dolog jön a híradóból. A hülye kamionos gyorsan hajt, meg előz, és hogy hiányszakma, mert nem vagyunk elegen. A lényeg, hogy el kell tudnod számolni mindennel, az valahogy hiányzik.

    Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve

Új hozzászólás Aktív témák