- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
ph A szabadon szerelhető, bővíthető noteszgépbe a DeepComputing jóvoltából kerülhet a nyílt platform.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lujó55
őstag
válasz Khelben #23679 üzenetére
Én értem és igazad is van amikor a súlyt emlegeted a mozgó tömeg lendülete miatt, de ha a kamionok is olyan vacak 0.4-es pléhből készülnének, mint a (
típust direkt nem írok) akkor nem lenne ekkora pusztítás a kisautókban.
(Mondjuk nem is bírna többtíz tonnát cipelni ha kartonból készülne )
Véleményem még mindig nem változott: kamiont a vonatra! (A mostani eset persze nem 40 tonnás nyergessel történt, de ettől függetlenül, szvsz.)