Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fullextra

    tag

    válasz Declare #12334 üzenetére

    Igen, itt a nagy igazság:
    egy 10-20 éves luxus autó biztonsági védelme is eltörpül egy mai középkategóriás autó mellett, mert akkoriban még nem volt rá szükség, az a biztonsági védelem bőven elég volt a kor forgalmához mérve, viszont régebbi sport autók esetében nem általánosíthatjuk a rossz stabilitás fogalmát.
    Sajnos azt kell ,hogy mondjam ,hogy két féle ember szerzi meg húsz év alatt a jogosítványt:
    1. akinek tényleg szüksége van rá(bár nem gondolom, 20 év alatt akkora szükség lenne rá), és megtanult vezetni, tehát már az oktatóórákra is 150+ vezetett kilométer felett megy(itt nem azokra a suttyókra gondolok akik elcsórják apuci autóját az éj leple alatt és még aznap összetörik, és a városban csapatnak) hanem pl: magánterületen, mezökön ,elhagyatott reptéren, szerintem az is hasznos ,hogyha váratlan helyzeteket próbálnak reprodukálni ,jogosítvánnyal rendelkező szülői felügyelettel, Így a tanuló szerez egy kis alap rutint, és ezzel azt is megtanulja ,hogy olyan helyzetek állhatnak elő aminek beláthatatlan következményei lehetnek, akkor mi a teendő.(sajnos ebbe a csoportba jóval kevesebben tartoznak ,mint a 2.-ba)
    2.Tipikus ,barátok előtt felvágós, régebbi BMW-kel ,közlekedő, aki azt sem tudja ,hogy a hátsókerék-meghajtással már önmagában is ártatlan emberi életeket tud elvenni, záróvonalon előző, sebességkorlátot szerencsés esetben csak 1,5-szer túllépő, itt megint két lehetőség van:
    1. túléli a 20 éves kort és egyszer csak megtanul felelősségteljesen autót vezetni
    2. És van akinek már nem is lesz lehetősége megtanulni normálisan vezetni, szerencsére fogy a férgese

    Lehet ,hogy egy kicsit kemény voltam, no meg hosszú, de legalább ennyi hely kell ,hogy a gondolataimat kitudjam fejteni.
    Szerencsés autózás mindenkinek!

Új hozzászólás Aktív témák