- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- LG V30 - vezércsel
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
az Európai Unió azon munkálkodik, hogy lehetővé tegye, hogy a B kategóriás jogosítvánnyal rendelkezők ne csak 3,5 tonnás, hanem ennél nagyobb, maximum 4,25 tonnás össztömegű gépjárműveket is vezethessenek.
Új elem az is, hogy kötelező lenne részt venni egy frissítő képzésen a vezetői engedély megszerzése után egy évvel, hogy csökkentsék a balesetek számát. [link] -
titán
-
titán
-
titán
válasz aprokaroka87 #59284 üzenetére
Emellett 10 ezer forint bírságot is kiszabtak, mivel a vezetés közben nem használta a biztonsági övét.
Azt honnan állapították meg? -
titán
válasz perempe #59294 üzenetére
Itt valószínű egysávos körforgalom lesz kialakítva, ezt én jobbnak tartom, mint a jelenlegi lámpás megoldást. Okok: mindig "működik", nincs műszaki hiba, nem fogyaszt áramot. Ha nincs keresztező forgalom, nem állnak feleslegesen a másik irányből érkezők (erre vannak különböző megoldások, nem tudni itt alkalmazzák-e). Biztonságosabb, mert csak egy irányba kell figyelni (elvileg zöldnél nem kellene körülnézni, gyakorlatban erősen ajánlott az agyhalottak miatt). Fizikai akadályt képez a különböző irányokból érkező járművek számára. Hátránya, hogy mindig, minden járműnek le kell ott lassítani és meg kell kerülni a középen kialakított szigetet, majd fel kell gyorsítani. Lámpánál, zöld és nem működés esetén az elsőbbséggel rendelkező járműveknek erre nincs szükség. Hirtelen ez jutott róla eszembe.
[ Szerkesztve ]
-
-
titán
válasz philoxenia #59324 üzenetére
Itt készült a felvétel. Laikus szemmel nézve nem igazán indokolja semmi a hosszan tartó piros jelzést.
-
titán
válasz Hi!King #59354 üzenetére
Szerintem azért nem lényegtelen, hogy volt-e előzménye a videón látottaknak, mert az jobban megérthetővé tenné a gépjárművezetők cselekedeteit. Véleményem szerint elég fura, hogy csak azért kezdett el tombolni a furgonos, mert a másik autós lassabban indult a zöldnél és az is elég érdekes, hogy csak azért kezdett el pisztolyt mutogatni a bmw-s, mert elkezdett a mellette lévő sávban üvöltözni egy autós. Általában az ilyen cselekedeteket több, kettejük között zajló dolog is megelőzi. Persze ettől még nem feltétlenül történt itt is ez, majd kiderül.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz kw3v865 #59368 üzenetére
Például hallássérülteknek is lehet érvényes jogosítványa. Nappal a fényt nem könnyű észrevenni lakott területen belül. Nem véletlenül szerepel a kreszben, hogy a megkülönböztetett jelzéseket használó jármű vezetőjének meg kell arról győződnie, hogy az elsőbbségét megadták-e.
Amúgy egy jól szigetelt autóban utazva, ha üzemel a klíma például és szól a zene (egyiket sem tiltja a kresz), akkor még a megfelelően hallóknál is simán előfordulhat, hogy nem hallja meg a szirénát.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz philoxenia #59407 üzenetére
Remélhetőleg a felderítési oldalon is ennyire buzgóak.
-
titán
Az ügyészség a férfival szemben felfüggesztett börtönbüntetést, pénzbüntetést és közúti járművezetéstől eltiltást indítványozott.
Ez is egy probléma szerintem, hogy semmit nem érnek a büntetések. Bevágni gondolkodás nélkül a sittre, jogsit 10 évre bevonni + néhány milkót behajtani rajt. Lehet gondolkodni. -
titán
Súlyos testi sértést okozó ittas állapotban elkövetett járművezetés bűntette miatt emelt vádat a Veszprémi Járási Ügyészség egy ittasan balesetet okozó sofőr ellen. [link]
Ezt sem értem miért felfüggesztettet kérnek. Hulladék autóval, hulla részegen kárt és súlyos sérüléseket okozott. Mehet a sittre, jogsit 10 évre bevonni + minden kárt megtéríthet + néhány milkó büntetés. -
titán
-
titán
Amikor a tanulónak jobbra tartással oktatod a körforgalomba való közlekedést de balról egy ügyes hölgy féktávon beteszi . [link]
Az agyhalott még be is írja kommentbe:Jo ez valóban böszmeség volt.. de ne felejtsük el, h sokak rohannak versenyt az idővel sokszor..
Csak ennek semmi keresnivalója az utakon. Egyrészt az utakon nem rohanunk versenyt az idővel. Másodsorban ha valaki mégis versenyt rohan az idővel, az nem menti fel a kresz betartása alól. -
titán
válasz MasterMark #59510 üzenetére
Elég nagy baj, hogy ezt kérdezed.
-
titán
válasz MasterMark #59513 üzenetére
Az előzés alapból szabályos lenne, csak éppen a feltételei nem adottak a videón látható helyzetben.
-
titán
válasz MasterDeeJay #59520 üzenetére
Az agyhalottaknak mindegy, hogy látnak-e vagy sem. Menni ezerrel a "semmibe"....
-
titán
válasz MasterDeeJay #59520 üzenetére
-
titán
A konkrét esetet nem tudom kommentálni, azoban ebben szerintem az a logika, hogy a "terelőút" esetleg más útvonalon halad, így ott mások lehetnek a látási viszonyok. Ezen kívül írhatnám azt is, hogy ott eleve kisebb a tempó. Ez gumicsont. Másodsorban értelmes embereknek teljesen mindegy, hogy hol közlekedik, odafigyel az út és látási viszonyokra. A közúti közlekedést viszont bármilyen csúnyán is hangzik, az idiótákra kell "szabni", hogy a leghülyébb is lehetőség szerint hazaérjen.
-
titán
válasz Di Natale #59569 üzenetére
Németországban (nem szívesen hivatkozok rá), a nem fizetős autópályákon egymást érik az elektronikus felső és oldalsó kijelzők, és amint a forgalom intenzitása vagy az időjárás indokolja, csökkentik a sebességet és be is tartatják [link]
Németországban én is azt tapasztaltam, hogy amit kiírnak, azt betartják (kivétel, ha magyar vagy egyéb leszarom nemzet közlekedik ott). A porsche is ment előttem 60 - al , pedig tök üres volt előtte az út. Először nehezen hittem el amit látok, aztán hozzászoktam. Na ha itt kiírod, hogy porátfúvás/csökkent látási viszonyok és 60 km/h, ugyanúgy menni fog 160-al tovább...(kivételek persze mindig vannak, azokat ledudálják vagy nekimennek hátulról az agyhalottak).
[ Szerkesztve ]
-
titán
Az M1-es autópályán a 102-es és 103-as km közötti szakaszon Nagyszentjános/Bőny térségében a viharos erejű széllökések miatt időnként sűrű por és homokfelhő rontja a látási körülményeket. Erre a leállósávon álló útellenőri autó és egy hatósági jármű is felhívják a figyelmet. Vegyék komolyan a figyelmeztetést. [link]
Szerintem komolyan fogják venni. 190-el amúgy is előbb átér a porfelhőn...
[ Szerkesztve ]
-
titán
Attól lesz egyirányú forgalmú út, hogy kihelyezik az egyirányú forgalmú út táblát. Ettől teljes mértékben független, hogy milyen tábla van az utca másik oldalán. Teljesen szabályos. Lehet elkerülte a figyelmed amit írtam, hogy a kötelező haladási irányt jelző tábla kizárólag az útkereszteződésben hatályos.
a) * „Kötelező haladási irány” (17-19. ábra); a tábla azt jelzi, hogy az útkereszteződésben a táblán lévő nyíl (nyilak) által jelzett irányban (irányok valamelyikében) kell továbbhaladni.
A kitáblázás önkormányzati vagy közútkezelői feladat, attól függően, hogy kihez tartozik az adott útszakasz.
Van egy másik csoda utcánk..
Az egyirányú forgalmú út tábla felől behajtónak egyirányú forgalmú út. A másik oldalról is szabályosan be lehet hajtani. A kihelyezett táblának van csak hatálya.ezen a logikán alapulva a körforgalom sem egyirányú, mert kötelező haladási irány meg van adva, meg másik irányból behajtani tilos, de bent nincs jelölve hogy egyirányú
A meghatározása miatt egyirányú:c) „Körforgalom” (23. ábra); a tábla olyan utat jelez, amelyen úgy kell haladni, hogy az út által körbezárt terület a vezetőtől balra essék;
Még tolatni sem lehet benne, azt is tiltja a kresz:(2) * Autópályán, autóúton, vasúti átjáróban, egyirányú forgalmú úton és körforgalmú úton megfordulni tilos. Egyirányú forgalmú úton, körforgalmú úton, vasúti átjáróban, autópályán és autóúton - egyirányú forgalmú úton az úttest széléhez, illetőleg a várakozóhelyre történő beálláshoz szükséges hátramenetet kivéve - hátramenetet végezni tilos. *
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest