Hirdetés
- iPhone topik
- Apple iPhone 11 - népalma
- Még egy Tecno hétindítónak
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- rootolt Galaxy készülék teljeskörű ROM mentése & visszaírása v. klónozása root-olatlan készülékre TWRP !nélkül!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- HMD Skyline - jó szerelés
Hirdetés
-
2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
ph Az ATX 3.1-es monstrumot mesterséges intelligenciával kapcsolatos fejlesztőkörnyezetek meghajtásához szánták.
-
A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
ma Legalábbis erre utal egy, a vékony dobozról készült fénykép.
-
Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
gp A Sony nagyjából húsz darab játékról oszt meg velünk részleteket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz MasterMark #45923 üzenetére
Próbáld meg értelmezni a dolgokat. Odamásoltam neked minden szükségeset. Az a gond, hogy a motoros is veled kb azonos szinten ismerheti a kreszt.
[ Szerkesztve ]
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz MasterMark #45926 üzenetére
de, csak a továbbhaladást figyelembevéve. tehát kikerüli az autóst, mert türelmetlen atka, és megáll szépen, mert látja hogy 1,5 sáv van, és ott már jön a busz. (csalóka a kamerakép a nagylátószög miatt, tipikus felújított német utca, szélesebb járdák, szűkebb sávok.)
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
zseko
veterán
válasz MasterMark #45920 üzenetére
Wut? Tehát ha én nagy forgalomban (jófejségből) megállok, hogy pl. a szembejövő be tudjon kanyarodni előttem keresztbe a parkolóba, akkor a mögöttem jövő simán kikerülhet és belerongyolhat a szemközt jövőbe (mellékesen mindenkit feltartva), mert 'neki elsőbbsége van'? Még itt se lenne igaza, nem hogy a fenti esetnél.
HR24.hu
-
félisten
válasz MasterMark #45946 üzenetére
ha nincs akkor a tábla vonalában kéne.
Javaslom újfent a magyar kresz tanulmányozását. Felfestés hiányában csak vasúti átjárónál kell megállni a tábla vonalában, egyéb esetben ott, ahonnan a keresztező forgalom belátható.
-
mephi666
nagyúr
válasz MasterMark #45949 üzenetére
6éve még így oktatták: megállsz a felfestés vonalában, majd továbbgurulsz oda, ahonnan belátható a kereszteződés és újra megállsz... ha vizsgán nem így tettél, akkor kaptál egy jegyet a következő próbára (ha nincs felfestés, akkor ott kell megállnod, ahonnan belátod a kereszteződést)
itt a közelben a legjobb példa, ha nyárlőrincről kanyarodsz ki a 44-esre: ott 3-szor is meg kell állnod, mert van először stoptábla felfestéssel a bicikliút miatt, majd következő stoptábla a főút miatt szintén felfestéssel és onnan még mindig nem belátható és kigurulva harmadjára is meg kell állnod, ha a kreszt be akarod tartani ez kb. 10-15 méteren 3 megállás (ha kiülnének a rendőrök a bokorba kamerával, szerintem az autósok 90%-a kapna tőlük egy helyszínit)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
#10186752
törölt tag
válasz MasterMark #45953 üzenetére
Kérdés, hogy a gyakorlatban hány ember csinálja így.
-
zseko
veterán
válasz MasterMark #45946 üzenetére
Örülök, hogy ennyire semmiből centire megállapítottad, pontosan hol álltam meg A probléma (részükről) az volt, hogy egyáltalán megálltam, nem gondoltam, hogy ezt külön el kell magyarázni...
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
félisten
válasz MasterMark #45962 üzenetére
Szerintem arra gondol, hogy ő megállt a táblánál, de nem a tábla vonalában. Ahogy pl megállok a "zebránál", de nem a "zebrával" egy vonalban.
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz MasterMark #45964 üzenetére
A stoptáblánál felénk/nálunk ott a vonal gyk. mindig. Csakhogy amúgy édesmindegy, mert ilyen alapon rádudálhatnék a gyalogátkelő előtt lassítóra stb. is...
A hozzászólásban nem az volt a lényeg, hogy helyileg hol, hanem az, hogy miért állt meg."Nem azt ígérték, hogy a vagyonuk is itt lesz..." (by Jólvanezígy Ádám)
-
zseko
veterán
válasz MasterMark #45962 üzenetére
Nem én hepciáskodok, neked nem megy az értő olvasás, mivel eddig csak te akadtál fel a 'pontosan hol' részen azóta is, mert más nem jelzett problémát. És nem, továbbra sem írtam le pontosan hol álltam le, mivel ez a lényegen nem változtatott volna, csak annyit, hogy megálltam a táblánál. Mivel meg kell állni... Remélem ez azért érthető. Vagy talán sima elbeszélésnél is kreszkönyvbe illően kellene részletezni a helyzetet, hogy senkinek ne legyen értelmezési gondja?
De akkor egy másik szitu:
Hatvan, Kossuth téri kereszteződés, pest felé, dugó közeli állapot. Kb. második, (max. harmadik) lehettem a lámpánál, a rengeteg kocsi miatt kivártam, hogy biztonságosan átférjek (ez +3-5mp-et jelenthetett, keresztben és még előttem sem hagyták el teljesen a kereszteződést, mert nem fért be rendesen), ami a mögöttem jövő suv-osnak nem tetszett, aminek hangot is adott miután átjött csikorogva mögöttem, jobbra kielőzött, padka, járda nem számított neki, keresztülvágva mindenen beállt mellém jobbra, és nekiállt 'illedelmesen' magyarázni (a ~10 év körüli lánya meg ott ült mellette, de ez lényegtelen).
Ebben milyen hibát látsz?
(#45963) Lauda igen, nagyjából így. Mint ahogy (rossz példa) a 'beültem a kocsiba, elindultam', vagy 'sávot váltottam'-nál sem szoktuk külön írni, hogy indexeltem (irányjelzővel jeleztem az elindulási/sávváltási szándékot), mert magától értetődő. Mivel a szabályokat tudjuk (tudni illene), illetve a történet szempontjából sem az volt releváns, hogy hol, hanem az hogy egyáltalán megálltam, így nem azon volt a hangsúly, hogy pontosan hol álltam meg, hanem csak jeleztem, hogy megálltam a stoptáblánál. Mert meg kell. Ha jelentősége lett volna hogy hol, akkor persze bele lett volna véve.
De szerintem lépjünk túl rajta, már így is túlbeszéltük, a többség pedig szerintem értette.
[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
dh66e
veterán
válasz MasterMark #45968 üzenetére
Miért nem szálltál ki ls magyaráztad el nekik hogy hangjelzést ebben a formában csak veszélyhelyzet elhárítására lehet használni?
-
#10186752
törölt tag
válasz MasterMark #45968 üzenetére
Megkérdezted tőle, hogy közvetlen vészhelyzetet látott abban, hogy megálltál?
-
félisten
válasz MasterMark #46009 üzenetére
Mi volt hülyeség abban, amit írtam?
-
félisten
válasz MasterMark #46011 üzenetére
Azért ő maga csak tudja mire gondolt és írta is. Vagy ti parafenomének vagytok, hogy jobban tudjátok mire gondol a másik, mint ő maga? Beszarok komolyan.
-
#10186752
törölt tag
válasz MasterMark #46011 üzenetére
De en nem arrol beszeltem..az nem zavar?
Arrol beszeltem, amikor peldaul a Konyves Kalman koruton a haromsavos uton ugye a delutani forgalomban a motorosok 50-60- nal mennek el tolem jobbra, a ket parhuzamosan halado kocsisor kozott.
Ha kicist tobbh helyet lat, athuzodik a masik savba (persze iranyjelzes nelkul), majd vissza az enyembe, es megy, mint az okorhugyozas. Ha van eleg helye, jobbra elmegy az auto mellett, ha nincs, probalkozik balrol.
Aztan amikor piros lampahoz ersz, es megallsz, akkor preselne at magat a ket auto kozott, es ha nem huzodsz el elole, akkor pofazik a faszparasztja, meg mutogat, meg bogeti az ocskavasat.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
Mr.Csizmás
félisten
válasz MasterMark #46057 üzenetére
2xx ikarusokban nincs, 4xx se, meg random van újabbaknál amiben csak figyelőkamera van, nem rögzít.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
amargo
addikt
válasz MasterMark #46292 üzenetére
Mi volt ebben az önkéntes rendorkodes? Erre kivancsi lennék?
Lauda, kimondta, hogy indokolatlan?! Tudom olvastál egy tanulmányt, hogy ma divik a defenzív vezetésről írni, de ezek szerint nem is ismered
Szóval ti biztonságosnak tartjátok ezt a követési távolságot? Kemény..
Ezek alapján azt látom ez a magatartás a legmegfelelőbb, mert ezek a keretének legalább megelőznek.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
válasz MasterMark #46300 üzenetére
Nézd te is ugy mesz ahogy akarsz, en ugy erzem magam biztonsagban, ha lassabban megyek ilyen esetben, ha beleállnak a seggembe. Ha neked úgy jo, hogy osszetornek es utana korhazba kell menned, lelked rajta. Én ezt elkerulom inkább.
Pickit3: a celom az volt, hogy biztonságban elerjem az uticelom. Leszarom, hogy atlepte a zarovonalat, mar korábban paraszt volt a szemembe.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Ironizer
tag
válasz MasterMark #46300 üzenetére
Ugyan már, hogy lehetne ebből veszélyes helyzet? Hiszen mindenkinek kötelező olyan követési távolságot tartania, hogy bármi történjék is, meg tudjon állni, anélkül, hogy belemenne az előtte haladóba.
(#46306) MasterMark: ha vkinek feszültséget okoz az, hogy nem megy olyan gyorsan az előtte haladó, ahogy ő akarja, annak nem való jogosítvány.
[ Szerkesztve ]
-
tibcsiworld
aktív tag
válasz MasterMark #46306 üzenetére
Olvasod, amit írok? 90+ !!!!!!!!!
Mennyivel kellene mennem babával a hátsó ülésen????? Meg úgy egyébként is!!!???
philoxenia:
időben kell indulni!!!Lauda:
Miért ne? Nekem az a biztonságos, illetve ha kielőz minél hamarabb!!! Ez már nem indokolatlan! Ma is mentek előttem 40-45-el, és nem mentem a seggébe! Aki pedig ettől ideges lesz, nem való utakra! (Itt most nem a kamionokkal való kitolásról beszélek autópályán.) -
tibcsiworld
aktív tag
válasz MasterMark #46324 üzenetére
Babával nem fogok a kedvedért 130-al menni közúton! Látom nehéz ez a dolog! Hány éves vagy?
-
dh66e
veterán
válasz MasterMark #46583 üzenetére
Ne már,az a szegény ember pont nem úgy néz ki mint aki nem tartja a be a szabályokat.
Megállít a rendőr és te akkor a telefonnal foglalkozol.
hahaha -
szebe
őstag
válasz MasterMark #47696 üzenetére
Miért, ez olyan eset volt?
(#47688) Lauda
A jogsielvétel/eltiltás sem mindig hatásos, lásd [link]
Az ilyennek simán lehetne adni valami olyat, aminek nyoma marad.[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
félisten
válasz MasterMark #47696 üzenetére
A "kinthagyott" tábláknál eleve nem is szabadna mérni. Nem arra gondolok, hogy tiltja a jogszabály. A morális részre. Olyan helyre nem küldök mérőkocsit, ahol nincs munka és indokolatlan a korlátozás.
-
kerxy
senior tag
válasz MasterMark #47696 üzenetére
Ez a kép alapján városon belül volt. Rákerestem a koordinátákra is, nem a legpontosabb, de valahol Pákozdon történt a dolog.
-
félisten
válasz MasterMark #47847 üzenetére
Legalább tudja mit csinál meg mi történik.
Tudja, hogy tilos előzni, ezenkívül másokat veszélyeztet. Az ilyentől minimum egy évre elvenném a jogsit. Így járt. Idióta barma.
áthajtott a Szentlélek téri piros lámpán is, noha a videó tanúsága szerint több gyalogos is éppen át akart kelni a zebrán.
Ezért meg plusz egy évre + 300 ezer forint bírság.
nem jó hogy ezt csinálja, de simán érthető.
Mi érthető ezekben a súlyos szabálysértésekben?
[ Szerkesztve ]
-
Cicero
őstag
válasz MasterMark #47847 üzenetére
Ne haragudj, de záróvonal mellett, lekanyarodó sávot előzni úgy, hogy ráadásul indexelve is vannak benne vagy rohadt nagy rutintalanság vagy abszolút vakmerőség. Mivel a csóka még egy minimum 5 mp-e pirosan világító zebrás lámpán is átmegy, gondolom az utóbbi állt fent. Gondolom elege lett a pöcsölésből, ő siet, viszi a szarját.
Amúgy ezért nézek bele a visszapillantóba is kanyarodás előtt. Haveromba így mentek bele, záróvonal mellett előzéssel.
[ Szerkesztve ]
-
dh66e
veterán
válasz MasterMark #47847 üzenetére
Az ilyen tahónak örökre elvenném a jogsiját,mehet kapálni.
-
félisten
válasz MasterMark #47850 üzenetére
Veszélyeztet ez tény, de tisztában van vele. Szerintem sokkal súlyosabb az, ha úgy veszélyeztet valaki, hogy nem is tud róla.
Szerintem meg sokkal súlyosabb, ha szándékosan veszélyeztetsz valakit.
Igen, tudom hogy te mindenkit mindenért megbüntetnél,
Ezt rosszul tudod. A szabálysértőket büntetném meg, de úgy, hogy összeszarják magukat.
látszik hogy nem ez a jó irány. Se nem visszatartó erő, se nem oldja meg a gondokat.
Honnan látod, hogy ez nem jó irány? A jelenlegi büntetési tételek vicc kategória. Legalább 5-10 szeres büntetések kellenének. Ezen kívül jogsi elvétel és elzárás a visszaesőknek. A jogsiszerzéshez és hosszabbításhoz pedig szimulátoros vizsga és/vagy páv.
[ Szerkesztve ]
-
Cicero
őstag
válasz MasterMark #47850 üzenetére
Vérgőzös állapotban esetleg érthető, de jobban belegondolva mennyit nyert ezzel a két manőverrel? 30 mp-et? Lehet, ha kivárta volna, hogy lekanyarodjon már a zöldön megy át? Naponta közlekedek 100 km-t, látok ilyeneket én is, ahogy írtam is, nagyot előzött ma rajtam a skoda, egész 0 mp-et nyert rajta. Ezen a 100 km-en, ha végig tolok mindenkit, átmegyek sárgán-piroson tudod mennyivel érek be hamarabb? 5 perc. Tudom, mert az elején én is csináltam: felb@sztam magam mindenkin, aki egy kicsit is lassabban közlekedett nálam, aztán a rutin és a megfigyelés eredményeként jött kb. a harmadik hónapban* az a megvilágosulás, hogy a fenéért idegesítem fel magam a forgalmon, én annál értelmesebb vagyok, ráadásul nem mindegy, hogy milyen hangulatban telik az a kényszer idő amit az autóban kell töltsek. El sem merem képzelni annak az életét, aki ilyeneket csinál, ráadásul hivatásból vezet. Sajnálom, szar lehet neki, hogy ennyi idő után sem jött erre rá.
*cirka másfél éve van jogsim
[ Szerkesztve ]
-
Cicero
őstag
válasz MasterMark #47854 üzenetére
Ebben igazad van, de szándékosan akkor szegsz meg egy szabályt, ha fel tudod mérni a helyzetet és úgy ítéled meg, hogy indokolható a szabályszegésed. A videón semelyik manőver nem indokolja ezt: az előzés para, ráfordulhatott volna az autós. A zebrán piroson átmenés sem, ott állnak tőle balra.
Ha elborul, akkor üsse a kormányt, ordítson egyet, vagy tegyen így, ja ne, ne mobilozzon vezetés közben.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz MasterMark #47854 üzenetére
Az előbb azt írtad, hogy szándékosan veszélyeztet másokat, az jobb, mint ha nem tud róla. Most meg azt, hogy szándékosan szeg szabályt. A kettő nagyon nem ugyan az. Szabályt szegni nyilván rengetegszer lehet úgy, hogy senkit sem veszélyeztetek, ezzel azt gondolom nincs probléma. Mondjuk kihalt úton záróvonal átlépés, "stop-táblánál" nem megállás, ilyesmikre gondolok. Szándékosan veszélyeztetni másokat, na az ilyet úgy vágnám börtönbe, hogy csak durranik.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz MasterMark #47857 üzenetére
Nem. A szabályszegés önmagában nem veszélyeztetés. A veszélyeztetés pedig minden esetben szabályszegés.
-
félisten
válasz MasterMark #47859 üzenetére
Kevered a kettőt. Nagyon.
Nincs keverve semmi, csak nem tudsz olvasni.
Tudok.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz MasterMark #47864 üzenetére
Az a gond, hogy te nem érted.
Miért a veszélyeztetést nem fogalja magába a szabályszegés? (De.) Ezt írtad te.
Nem, egyáltalán nem. Fordítva igaz csak ez.
Miért a szabályszegést nem fogalja magába a veszélyeztetés? (Ez a helyes.)
[ Szerkesztve ]
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz MasterMark #47877 üzenetére
Lehet én értem félre, de akkor a táblának nem a kerék/gyalogátkelő hely előtt kellene lennie?
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz MasterMark #47882 üzenetére
De ha ő láthatóan lassitott, én pedig vártam?
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz MasterMark #47890 üzenetére
Nem. 50km/h.
"Nem azt ígérték, hogy a vagyonuk is itt lesz..." (by Jólvanezígy Ádám)
-
patomi
őstag
-
patomi
őstag
válasz MasterMark #47909 üzenetére
Gitár-Harmat utca kereszteződés. Meg egyel odébb is a Jászberényi út irányába. Nem régi dolog, volt itt téma is. Rendszeresen járok ott. Szvsz a buszok miatt csinálták.
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
félisten
válasz MasterMark #47932 üzenetére
Igen, ismerem az elindulással kapcsolatban azt a szabályt, hogy
24. § (1) * Az úttest széléről elinduló, a várakozó helyről az úttestre ráhajtó, az út más részéről vagy útnak nem minősülő területről az úttestre ráhajtó jármű vezetőjének, az úttesten haladó járművek és gyalogosok részére elsőbbséget kell adni. A zárt pályáról az úttestre ráhajtó villamosnak az úttesten közlekedő járművekkel szemben - a villamossal azonos irányban vagy szemben haladó, irányt nem változtató járműveket ide nem értve - elsőbbsége van.
Kiemelem itt mik a problémák:
az út más részéről
Ha az említett helyet ennek tekintjük, akkor igen, kikanyarodáskor elsőbbséget kell adnod az úttesten haladó járművek és gyalogosok részére . Azonban az úttest melletti kerékpárút nem az úttest, hanem az út része, mivel nem az úttesten van, hanem az úttest mellett.
Emlékezzünk csak a korábban idézett szabályra:
b) * jobbra bekanyarodó járművel a kerékpársávon vagy az úttest mellett levő, attól jobbra eső kerékpárúton, gyalog- és kerékpárúton érkező jármű és gyalogos részére,
Emiatt az úttesten haladóknak elsőbbsége van, a kerékpárúton közlekedőknek azonban nincsen.
útnak nem minősülő területről
Ha útnak nem minősülő területről beszélünk, akkor viszont borul az egész, mert a kresz 31.§ paragrafusa az útkereszteződésben szabályozza az elsőbbségi viszonyokat.
31. § (1) Az útkereszteződésben másik útra bekanyarodni szándékozó vezető a járművel
Az 1-es számú függelékben az úttal kapcsolatos fogalmaknál leírja mi az útkereszteződés:
k) Útkereszteződés: két vagy több útnak azonos szintben való kereszteződése, egymásba torkollása, illetőleg elágazása.
Namost ha útnak nem minősül a terület, akkor eleve nem is lehet ott útkereszteződés, mivel legalább két út találkozása szükséges hozzá. Szóval nem olyan egyszerű ez. Majd átrágom én is a témát még, ha lesz rá energiám, érdekes ez a felmerült kérdés.
[ Szerkesztve ]
-
tyielow
aktív tag
válasz MasterMark #47977 üzenetére
Lehet parasztság, de én azt rendre előzésre használom. A kvázi legtávolabbi kijárat kell, tehát bemegyek a belsőjébe. Amikor odaérek a kijáratomhoz, akkor sorolok kifelé vissza. Így be-be tudnak lépni a körforgalomba a külsőbe. De van aki a külsőn kőröz végig, hogy erre esély se legyen.
Nekem az az érzésem, hogy a körforgalmak általában piszok lendületesek, legalább is legtöbben úgy használják. Ha már van 2 sáv a körforgalomban, akkor inkább óvatosan, tükröket figyelve, irányjelzések hadával kéne közlekedni. Az meg általában nem megy, vagy nehéz. Ezért inkább a legtöbb ember biztosra megy, és a külső sávban végigkőröz, onnan biztosan látja, hogy mi a szitu.És nem autós magaiznok mit írnak a szaxerű használatról?
[ Szerkesztve ]
YouTube: toty1ka
-
szebe
őstag
válasz MasterMark #47977 üzenetére
Ha sokan az egysávost se tudják használni, akkor nem csodálom, hogy a kétsávos megugorhatatlan akadály.
Szerintem jobb, ha elengedő hely esetén is csak egysávos van, de akik az első kijáratokat használnák, azoknak kialakítanak "egérutakat".
Vagy demszky csöcsös irányított körforgalom, lásd Érd, 6-os és 7-es utak találkozása.[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
nyikszi
őstag
válasz MasterMark #47977 üzenetére
Én használom a belsőt, de nagyon figyelek a kisorolásnál, mert szinte senki nem enged ki.
Pénteken épp a körforgalomnál lévő mosóban takarítom az autót, majd hallom CSATT. Körforgalomból jött ki egy személyautó és egy Auchanos kisteherautó (házhozszállító). Látom a baloldali sávban (aki nem ismer, egyirányú) a kisteherautó, aki nyilván egyenesen akart menni, a személyautó meg be akart kanyarodni balra, a jobb oldali sávból! A sofőr, egy középkorú nő, ott mondogatta a kisteherautó soförjének, hogy de én indexeltem. Hát, bakker, attól még nem lesz elsőbbséged Láthatóan a személyautó járt rosszabbul, a bal első kereke kifittyedt rendesen a helyéről.[ Szerkesztve ]
''Ha az agyunk olyan egyszerű lenne, hogy megérthetnénk, olyan egyszerűek lennénk, hogy nem értenénk.''
-
félisten
válasz MasterMark #47993 üzenetére
Mi ebben az aránytalan? Előzni tilosnál előzött.
-
mephi666
nagyúr
válasz MasterMark #47993 üzenetére
lehet civil kocsi volt, ami ment pl óra szerint 100-al, ez meg ráelőzött ránézésre +20-30-al majd manőver után amíg tart a videó, végig a záróvonalon halad... megcsinálta volna ezt egy beláthatatlan balosban is záróvonalon keresztül, aztán vagy jönnek szemből-vagy nem? erős a pár hónap eltiltás, de nem a semmire kapta (lehet ennek az 1 egyénnek a szívása kell ahhoz, hogy páran megfontoltabbak legyenek és ne történjen miattuk baleset)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
félisten
válasz MasterMark #48021 üzenetére
Értem. Kaphatott volna ezért többet is. Ha innen nézed arányos.
-
patomi
őstag
válasz MasterMark #48021 üzenetére
Pedig igaza van. A tábláig be kellett volna fejezni az előzést. Ha ez nem megy a tábla előtt vissza takarodni a saját sávjába a rendőr mögé. Bírság pedig, 10-20K(amennyiben a közúti közlekedés rendjének megzavarása szabálysértés nem állapítható meg)
Összeg javítva , nyilván ez helyszíni bírság, ha feljelentik akkor passz[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen