- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple iPhone 11 - népalma
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Mobil flották
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
Hirdetés
-
Nine Sols teszt
gp A horrorjátékairól elhíresült Red Candle Games műfajt váltott, és ezúttal egy Sekirót idéző akciójátékkal tért vissza.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr X
veterán
válasz feel good #10092 üzenetére
Én úgy vagyok vele, hogy hadd menjen, ha sietős neki. Próbálok miden szabályt betartani, amennyire tudok, de nem az én dolgom beleverni mások fejébe ezeket. Ha jön mögöttem egy sietős autós, igyekszem lehúzódni, ha úgy látom, hogy feltartanám. A normálisabbja ezt meg is köszöni.
-
reczei_janos
csendes tag
válasz feel good #10073 üzenetére
Te honnan tudod, hogy én hogy vezetek?
Nem tötymörgök, de ha áll asor és haladunk gyök 2vel ő mögöttem kivág a kanyarodóba aztán meg vissza tolja a pofáját akkor az mi szerinted.
sztem nagy ci...nyoskodás miért nem várja ki a sorát?De látom hogy álla sor már csak arra gondol mire odaér addigra elmegy az előtte haladó, és sztem ez nem jó mert az esetek többségében nem tud elmenni és ebből lesz a nagyobb dugó mivel keresztbe meg indulna a többi.
-
Bubu79
addikt
-
_seth_
veterán
válasz feel good #10139 üzenetére
Hehe, rátapintottál a lényegre Most éppen ráérek de kb csak még egy órán át, nincs jobb dolgom jelenleg mint itt írogatni, ilyen sem volt mostanában szerencsére, vagyis tanulni kellene de már unom nagyon... majd később (Egyébként meg én tanultaom Filozófiát, és ez nem az... ha tanultál akkor biztos rémlik az amikor az, hogy filozófiából le lehet vezetni, hogy egy futó atléta nem tud utólérni egy teknőst... na ez a filozófia meg az utópiák és egyéb furcsa dolgok )
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Bubu79
addikt
válasz feel good #10150 üzenetére
Valóban - bizonyára ezért szoktál te is bekapcsolódni a magad egyszerű stílusával...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
ABE
őstag
válasz feel good #10150 üzenetére
Nyilván sokkal értelmesebb és intelligensebb dolog azt csinálni, hogy beszólogatsz másoknak... Ráadásul mindezt egy utálatos helyen kell tenned. Sajnállak. Na nem ezért...
Jut eszembe: ha nem olvasod, akkor honnét tudod, hogy a semmi ragozása folyik?
Szerk: 142 nap alatt 1072 HSZ-ed van összesen. "Való életed" rendben van?
[ Szerkesztve ]
-
_seth_
veterán
válasz feel good #10150 üzenetére
Inkább csak "érezd jól" magad itt ha már úgyis pont ide tévedsz be (én lassan lépek ahogy írtad a való életbe )
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
MPowerPH
félisten
válasz feel good #10294 üzenetére
Már mondtam, gondolj amit akarsz. És igen, 10 fölött még nem volt az átlagom.
Van több is, csak azok ide nem írnak be.Ha 1 -esbe padlózgatod, és max. 2. -ig váltasz fel, akkor elhiszem. de olyat csak a hülyék csinálnak. Szerintem ha egy 1.6 -ak csinálod azt, ugyan úgy 20 fölött vagy.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz feel good #10321 üzenetére
"és arra amire gyártották, tökéletes."
Engem nem érdekelnek a Suzukik. De ezzel a mondatoddal egyet értek.
A vezetési szokásaiddal nem...Az a Mondeo kérdés érdekes... Mennyi km van benne?
Emléxem apa munkatársának a TDCI -vel mennyi gondja volt, de motorisztikailag.
A turbo az egy örökös feketebárány volt, meg a légtömegmérő. Egyszer Olaszba menet 160 -nál elszállt a turbo. Na, azután cserélte le, mert elege lett.
Ahogy látom, 150k -ig nincs semmi gond a Mondeokkal, talán utánna kezdik a haláltusájukat.
Vagy csak egy rossz modellt fogtunk ki, nem tudom.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz feel good #10335 üzenetére
Én az ilyenekre sajnálom az automat, mert nem erre valo. Üres téren, amikor tiszta jég minden szoktam vele forogni, mert az nem árt. De közúton ilyen módon állatkodni vele nem szoktam.
Még az előzőhöz:
Amúgy tényleg jók a BMW dieselek, mert veszettül mennek, kevés ellenfelük van, főleg egy chiptuning után. Csak a fenntartáshoz nagy pénzalap kell.Don't Tread On Me
-
ABE
őstag
válasz feel good #10365 üzenetére
Csak akkor van bökkenő, ha aznap nem csak el kell jutnod A-ból B-be, hanem vissza is A-ba, és mondjuk az össztáv eléri, vagy meghaladja az 500 km-t. Akkor sajnos nagyon nem mindegy, hogy mennyivel tudsz menni. Ilyenkor az a plusz 20-30km/h is sokat számít.
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz feel good #10369 üzenetére
Természetesen Magyarországról beszélek. Nem 180-as száguldásra gondoltam, hanem mondjuk 100-110-es országúti tempóra. Én sem látom értelmét a túl erős autóknak, én leginkább azt érzem, hogy nem tudják kihasználni az emberek az autó erejét.
Egyébként nyilván forgalomtól is függ, hogy mennyire érdemes előzni, de sok kicsi sokra megy alapon hosszú utakon simán megtérül az előzgetés. Tapasztalat...
-
Bibby
addikt
válasz feel good #10397 üzenetére
Ebből a cikkből számodra mi derült ki? Sem azt nem írja hogy alkoholt ivott, sem azt hogy gyorsan hajtott. Sajnos halálos balesetet okozott, de nem gondolnám hogy ő emberileg nem rokkan bele. Az autózás veszélyes dolog, sajnos bárkivel megeshet hogy akaratán kívül másokat bántson.
Ελευθερια η θανατος
-
válasz feel good #10397 üzenetére
döbbenet.....
Sajan ez van ma magyarországon, a közlekedési kultúra még nyomokban sem lelhető fel, az efféle esetek büntetési tételei pedig nevetségesek.....
Ott van a pécsi száguldó barom motoros, az ír gyilkos autós stb. Amit kapnak (ha kapnak lsd. ír manus) az semmi a tettükhöz képest.
Ha az én édesanyám és gyermekem lettek volna a baleset áldozatai akkor a köcsög már bizos nem él, de nem lett volna könnyű halála azt garantálom......Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
dokar
addikt
válasz feel good #10442 üzenetére
azért elég szép centripetális erő hat már ilyen sebességnél enyhe kanyarban is. egy röpke megcsúszás vagy pillanatnyi kipörgés már ki is lendíti az ívről. olyan, mintha a hátsó keréken hirtelen elvesztette volna a tapadást és megindult a hátulja befele. németben autópályán 180-200-nál az enyhe kanyarokban is jókora oldalirányú erő hat már rád.
az olajat leggyorsabban egy burnout-al lehet hatástalanítani (ráégetni a gumira), de az már dragracing.extra - SEXRay
-
-
DeadMeat
veterán
válasz feel good #10501 üzenetére
Helyszini fobeloves esetleg tanitana a magyart kozlekedni.Baratnom baratnojet hasonlo szituban utottek el,belehalt,a csoka 5 forint buntetest nem kapott!! Indoklas:A leanyzo szabalytalanul haladt at az uttesten... Hozzatennem,hogy egy busznyi anu volt arra,hogy szerencsetlen a zebrarol repult 20m-ert.....
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
erdoke
titán
válasz feel good #10635 üzenetére
Az urban legend pl. az, hogy egy jó sofőr mindenre képes, amire az elektronika, sőt még többre is. A kettő valójában hol átfedi, hol kiegészíti egymást, eddig a kütyük beépítésének célja még nem volt az, hogy kiváltsák a vezetőt.
Azt azért senki ne mondja nekem, hogy egy jól belőtt modern ABS-t ki tud váltani egy jó átlagos ember. Legalábbis olyat még nem hallottam, hogy pl. ha csak az autó egyik fele mozog csúszós burkolaton, akkor XY képes az oldalakat eltérően fékezni... Nem is beszélve a jobb ESP-k képességeiről. Olvass bele az új X6 repertoárjába, kanyarban befelé eltérő mértékben fékezi a kerekeket (ez nem új), kifelé eltérő mértékben gyorsítja. Ha feltételezzük, hogy ugyanezen az autón ki lehet kapcsolni az elektronikus kütyüket, és fixálni a differenciálokat, szerinted lesz olyan vezető, aki (az elektronika megismeréséhez szükséges sok gyakorlás után) utóbbi esetben gyorsabban teljesít egy kanyargós, vizes pályát? Ugyan.A fentiek mellett sem szabad azonban félreérteni a mondandómat, mert nem állítom azt, hogy a béna vezetőből Grönholmot csinál az elektronika, vagy hogy elektronikai hókuszpókuszok nélkül nem lehet normálisan közlekedni.
[ Szerkesztve ]
A legjobb aláírás a héten
-
nesa
veterán
válasz feel good #10658 üzenetére
Itt nemvolt szo arol hogy ugy kellene pumpalnod a feket mint az ABS teszi, ugyhogy ha igy vezetsz hogy csak a feket nyomod azt is keson tok mind1 mivan alattad(javaslom ilyen jelenletel ne lepd at a sebeseg hatarokat)...volt mar kalandom ilyen alvo emberekel.
En kitudom fekezni a kocsimat ugy nagysebesegrol is hogy nemfeltetlen lesz kockas a gumi es igen hatekonyan lassulok PL hugomnak ez nem menne szerintem soha... -
Eagl3
veterán
válasz feel good #10658 üzenetére
"ha hirtelen kell fékezni és izomból rátaposok a fékre és négy álló kerékkel csúszik tovább, akkor 0.2 másodperc alatt kapcsolok, és elkezdem úgy pumpálni a féket, mint az abs tenné."
Ahh... hol voltál te oktatáson?
ABS nélküli autóban nem blokkolgatni kell a kereket, hanem eltalálni azt a pontot, ahol még nem fog be a fék értsd nem csúszik a kocsi és kormányozható marad az autó.