- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Grga_Pitic
aktív tag
válasz Oly-Service #78814 üzenetére
A szenzor tisztítás garanciális javításnak minősül? Mert csak abban a pontban szerepel a cserekészülék biztosítása.
-
pandur99
aktív tag
válasz Oly-Service #78814 üzenetére
Azt most sem értem, hogy a szenzor koszolódása miért hiba? Azt elfogadom, hogy egy szakszerűtlen tisztítás tönkre teheti a szenzort, és akkor ugrik a garancia, de ha normálisan tisztítják, akkor miért? Az lcd-t is lehet szakszerűtlenül smirglizni, de egy tisztítással nem vesztheti el a garanciát, szerintem. A cseregép pedig, ha jól olvastam, csak lehetséges opció, szívesség, akkor, ha van. Nem ártana ilyen apróságért, mint a tisztítás, esetleg szövetkezni egy helyi szervizzel, hogy ne kelljen heteket várni miatta.
Ne vegyél kutyát! Fogadj örökbe!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest