- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
t.zsolti
tag
válasz cyber75 #9025 üzenetére
én "muszájból" megtanultam , mert amivel az elején próbálkoztam csúcsok rendre megadták magukat 5-10e km alatt, és nem vagyok krőzus , hogy mindig fizessem azt ,holott 100e km után " csak " ellenőrizni kellene ( ezt a mercedes szalonba mondták amikor panaszkodtam a csúcsok miatt, persze addig nem náluk vettem)
amúgy nekem most is 120-ra van állítva , de mind.
mérni kellene előtöltést, összenézni a főtengely és a vezérműtengely jeleit, és sajna a tapasztalat az , hogy már nem szívesen foglalkoznak ezekkel a típusú csúcsokkal ,mivel macerás beállítani, tehát nekem az a véleményem, hogy kipucolták és mivel nem értesz hozzá összerakták ujjra, és ha minden jó akkor marad a csúcshiba, de ha elhozod vagy jársz erre megnyomon , és mutatok jó porlasztási képet is és összehasonlíthatod azzal amit láttálMB 123 3.0d