- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- MIUI / HyperOS topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
Lesz új Sony OLED tévé is idén
ph A Bravia 8 az LG Display által gyártott 4K panelt használja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Idén elmarad a BlizzCon
gp A hírek szerint más eseményeken lehet számítani a Blizzard idei bejelentéseire.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Batman2
őstag
Hi
Na, akkor az sem sokkal fiatalabb darab !
Én valami 288 000 körülivel vettem meg, most meg volt benne olyan 320 000 körüli, mikor megadta magát, természetesen ezzel nem azt akarom mondani, hogy ennek már tönkre is kell mennie ilyen kilóméterszám mellett, mivel tudtommal olyan 500 000 körülire tervezték ezeknek a motorját, természetesen ezt csak normális használat mellett érné el !
Mondjuk, ha kezdettől fogva én koptattam volna.
Sajnos a kuplungtól és a váltótól én is félek, hogy megadják magukat, és akkor hiába újittattam fel a motort, megint tetemes pénz kiadás a javítáttás, és ráadásul az új, ha beszerezhető horribilis árú, leginkább bontó jöhetne szóba.
De ott meg ki tudja, hogy mit kapnék !?
Szóval még sok magamban a kérdés, nehéz a döntés !
Üdv.:
[Szerkesztve]Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Hi
Persze, az is meglehet, hogy ezen is tekertek, bár amennyire igénytelen embereknél lehetett ez, lehet még azzal sem foglalkoztak.
És azt tudod, hogy pörgetik vissza az órát?
Gondolom, nem a kereket forgatják visszafele, mivel hátramenetben úgysem mér !
Üdv.:
[Szerkesztve]Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
_seth_
veterán
Mire műszaki is meglett és szervízben is volt 210e lett a vége és ebben festés is van már, a rozsda már a múlté
!Overdose!: értemIntel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
!Overdose!
őstag
Igen az!
Vannak akik nem sajnálják az idejüket és a pénzüket, hogy egy ilyet létrehozzanak!
Én is megtenném, de nekem egyik sincs! Ráadásul Magyarországon nem lenne egyszerű ''alapanyagot'' találni hozzá!
Más! Megfigyeltem, hogy az USA-ba főleg Turbo Diesel példányok kerültek, még a Coupéból is (sokan azt hiszik, hogy nincs gyári dízel Coupé, de van) ami szerintem meglepő! Tény, hogy az 5 hengeres dízel motorok nagyon jók, de az amerikai benzinárak mellett megengedhették volna maguknak a jóval izgalmasabb 185 lóerős 280E/CE modelleket!
Képek majd még jönnek!Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Templomegere
senior tag
Új merci motort nem lehet , nem szabad egy régi Mercedes motorhoz hasonlítani .
Ezek már mások . Diesel nem szereti a 3000 fölötti fordulatot ? Jó kérdés , mindegyiknek megvan a gyári leszabályzási pontja , addig a gyár szerint is simán lehet és szabad használni . A régiek is kényelmesen elpörögnek jóval 4000 felett is , gond és probléma nélkül . -
Templomegere
senior tag
-
Templomegere
senior tag
ezek 90% parasztvakitás . Én sokat kiprobáltam 15 év alatt , és biztosan mondhatom hogy egyetlen egy szer volt az ami ért is valamit , az pedig a Metabond volt . Ezt is csak azért merem így leírni mert gyakorlatban is megtapasztaltam .
Renault 5 GT turbo felújítás után metabond nélül 7e km
Renault 5 GT turbo felújítás után matebondal 18e kmWV golf 1.8 GTI 16V váltó metabondal kezelve utközben kitört az alja elfolyt az olaj , utána még elmentem vele 300km.-t olaj nélkül , majd szétszedtem , váltó ház csere , olaj bele , és vigan ment tovább .