Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Templomegere

    senior tag

    válasz t.zsolti #6776 üzenetére

    most már elkezdett menni megyegetni ...... 135-140-et viszi az órája szerint , könnyedén .
    annyi változott hogy lett benne kompresszió , és ugye a dugó gyűrű is fickósabban áll abban a hengerben "szorosabb " lett a motor .

    ami még merci motor sajátosság az az olajnyomás . nekem szétszedés előtt bármikor bárhol alapjáraton 3 bár alá soha nem mozdult az olajnyomás mutatóm , felújítás után simán leesett 1.8-2.0 bar-ra .

    Ahogy néztem Mintcarnak is ue csinálja a motorja jelenleg alapjáraton melegen egy "hajtás" után 1.8bar , pedig előtte ha jól emlékszem neki sem esett le 3.0 bar alá .

    Valaki régebben mondta hogy ha szétszeded a tökéletes w123 diesel motort , de csak annyira hogy a főtengely nyugvókat kiveszed majd vissza teszed , már esik 1.0 bárt a nyomás utána , és nem csináltál semmit . Úgy néz ki nagyon igaza van neki .

    Hiába új csapágyak , köszörült főtengely , új adagoló meghajtó perselyek , új tengely , mégis ez van . De amint össze kopik a motor , már nincs olyan hőterhelése az olajnak így feljebb is mehet az a nyomás , nekem jelenleg 2.3-2,5 bár -on mozog .

Új hozzászólás Aktív témák