- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Yettel topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Az akkumulátor AI lehet a Galaxy S25 fegyvere
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Drágább lett a Pixel 8a
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
Hirdetés
-
Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
ph Az AMD a gyártók felé már nem is az Intelhez méri a dizájn sebességét, hanem az újabb ARM magokhoz.
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Killer01
őstag
Ezt most olvastam, és tizenx óra játék után sajnos teljesen egyet kell vele értenem: " A játék egy fos..
Nem a grafika vagy a fejlesztések-küldetések-hadjárat a probléma, hanem a játékmechanika. Normális AI programozás helyett respawn-oló ellenséget kapunk átlag feletti találati pontossággal. 2019-ben. Szégyen. Ezzel gyakorlatilag minden taktikai lehetőség redukálva van, ennyi erővel a csapatirányítást bele sem kellett volna tenni. Ha respawnoló ellenségre vágyok akkor inkább cod-ozok, ott belefér, szvsz egy Battletech univerzum nem ezt érdemli." -
Killer01
őstag
A taktika pedig a küldetésre kiállított mech-ek felszerelésében van, vagyis milyen típus, milyen fegyverrel, milyen sebbesség ami fontos.
Ez a legszomorúbb, egy Mechwarrior játéknak nem így kéne működnie. Meg mi az már, hogy ellövöm az ellenséges mech lábát, erre kb fél perc sántikálás után vígan szaladgál?'?
De hát ízlések és pofonok, ez van. -
nagyúr
A Warzone, Defense missiokban adott hullámban jön ellenség aztán vége a küldetésnek.
A Warzone-nál folyamatosan jönnek. Ha pedig a kimenekítési pont nem arra van, amerre készülsz, akkor még egy-két hullámon át kell vágnod magad. Ebben az a rohadt kínos, hogy a társaink ilyenkor sem képesek valami taktikai visszavonulásra, hiába szólok nekik, hogy kövessenek, folyton visszafordulnak az ellenfél felé, amiért azok utólérik őket, és folyik tovább a harc.Egy Lance pedig ugyan ne harcoljon már olykor 7-8x annyi ellenféllel...
A taktika pedig a küldetésre kiállított mech-ek felszerelésében van, vagyis milyen típus, milyen fegyverrel, milyen sebbesség ami fontos.
Ez akkor lenne jó, ha lenne értelmes AI. De nincs.
Az nem "taktika", hogy mi egy gyors, de nagy épületromboló hatású AC fegyverrel felszerelt Mech-el rohangálunk, hogy a Demolition küldiknél leromboljuk a célt, aztán fussunk a kimentési zónába, amíg a társaink lefoglalják az ellenséget...Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Killer01
őstag
válasz Staradder #12 üzenetére
Online-al nem is játszottam
A salvage nálatok hogyan működik? Ahol sok pontot tudtam tenni a salvage-ra a tárgyalási pontokból (baráti a frakció) ott direkt az ellenséges mech-ek lábára mentem (állítólag ha nem lövöm sz@rrá több esélyem van menekíteni a roncsot). Ennek ellenére a legdrágább alkatrész amit elhozhattam egy ac5 volt...
Másik küldi (még korábbról), mindenkit szó szerint rommá lőttem, karok meg fegyver nélkül mászkált az ellen az elhalálozása előtt: erre bead 2 mech-et hogy vihetném... persze ott nem volt rá pontom Akkor most mitől függ mit lehet menteni? -
Shadowguard
senior tag
válasz Staradder #16 üzenetére
Tiszta pilóta kill sem adja. Tegnap kb. 20szor játszottam újra egy Assassination küldetést, mert a célpont egy Hunchbackben ült és meg akartam szerezni magamnak. Volt olyan kör amikor tisztán kilőttem a fülkét a lézerekkel (a csapat többi része biztos távolságban le volt állítva) és nem adta ide a végén. Volt, hogy kilőttem a lábakat, akkor se. Bezzeg úgy már kaptam szemetest a végén, hogy mellettem robbant fel...
Mech Salvage azért pénzszerzésre még így is jó. 6 pont egy Spider (vagy hét?), volt olyan küldetés, hogy kettőt elhoztam belőle a végén. Javítás nélkül 1,2-1,3 millió c-billt kapok érte. Így van most cirka 25 millióm és már vettem négy mediumot is.
Attól függetlenül amíg nem lesz rendes spawn és még pár javítás pihentetem. Kell még ennek 1-2 (7-8) patch, hogy élvezhető játék legyen
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Motoros topic
- Politika
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Windows 11
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest