- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
Aktív témák
-
jobbman
tag
válasz KisBundi #148 üzenetére
Megtaláltam a megoldást, vagyis szerintem ez az. Miután feltöltöttem az akksit (még gyári van benne), eltűnt a rángatás. Egyébként olyan volt, hogy amikor váltáskor benyomtam a kuplungot, felugrott egy kicsit a fordulat. Gondolom emiatt rántott rajta amikor visszaengedtem a kuplungot. Alapjárati motor talán nem kapott elég feszültséget, aztán meghülyült.
Most már teljesen jó. A kuplung/váltó mindig kemény szerintem is, remélem emiatt tartósak is.
Régi PH-n: jobbman felhasználónak 84 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Frissítve: 2013.09.14
-
Freddy76
addikt
Mazda6 furcsaság: új Mazda 6-om van, és nem jelzi ki az ablakmosó folyadék fogyását. Egyszer csak elfogy, nincs, kiürült, de nincs figyelmeztető jelzés. Ami érdekes, hogy a szervízkönyv szerint van erre figyelmeztető lámpa, a gyakorlatban viszont nincs: nem villan fel indításkor, és nincs is ott a műszerfalon. Érdekes apróság egy ilyen autónál... Persze ettől még nem viszem vissza
"Uram, Ön részeg." "Hölgyem, Ön pedig csúnya. De én holnapra józan leszek."
-
Doomgiver
aktív tag
jobbman: elképzelhető
[ Szerkesztve ]
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
KisBundi
őstag
Ez azért érdekes, mert a megugró fordulat váltáskor teljesen normális. Ezt direkt azért találták ki, hogy a 2 váltás között időben a motor optimális fordulatra essen le, hogy finomabb legyen a váltás és ne túlságosan alacsony fordulatról induljon a motor ami ugyan úgy rántást eredményezne. Ez nálam annyiban mutatkozik meg, hogy amint kinyomom a kuplungot egy pillanatra 200RPM-el megnöveli a fordulatszámot és pont annyit esik le így 2 fokozat között, hogy a következő sebességi fokozatot szinte azon a fordulaton kapja ahova épp leesik. Nem mozdul a fordulatszámmérő sehova amikor felengedem a kuplungot.
-
-
#00809728
törölt tag
Mazda 3 2.0 benzin GTA eladó 2004/12havi.
Éves szinten 7000-10.000km között mentek vele és mazdánál szervizelték.Számlákkal igazolt.
125450km.NEM TEKERGETETT.Webasto álló fütés programozható.Nem dohányzó.
Magamnak vettem ezért úgy is újítottam fel.
ÚJ:
2db első sárvédő
4 új gumi
4 új fékrendszer ate
1db küszöb
üregvédelem
komplett kamrás fényezés kicsit gyöngyházzal megbolondítva.
Klíma feltötve átnézve +6,5fokot nyom
leszervízelve olajcserék ill. szűrők cseréje...5-40w eneos sustina ment bele
2db gyári kulcs.
80Ah akksival1299000ft szivem megszakad érte...
[ Szerkesztve ]
-
Land
veterán
Üdv!
Mennyire ajánlott, megbízható egy előző generációs Mazda 3 (2.0 szívó benzin, 151 LE, 6-os kézi váltó)? Az 1.6-os 105 LE-s elég kevéskének tűnik az autóhoz...
4-6 év alatt ez a kevesebb mint 50.000 km elég kevéskének tűnik (lásd hirdetés linkek). Olyan autót keresek, melyre évekig nem igen kell a kötelezőkön kívül hozzányúlni. Lehet végül új autó lesz belőle (kb 4.5 millió Ft-ért), de vonzó egy kb 1 millió Ft-tal olcsóbb kevés km-es autó. Csak akkor érdekel ez a típus, ha sokáig megbízhatóan teszi a dolgát.Köszi!
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
#00809728
törölt tag
Hy...
Azért amit belinkeltél azok nagyon felszereltek és ha újat szeretnél is hasonló felszereltéggel azt nem hiszem,hogy 1millával lenne csak drágább.
Ha engem kérdezel tuti megvenném.Szkönyves leinformálható.Ha meg Magyarországi akkor bent van a rendszerben a km/h állás.
GTA+Bose a nyerő páros
-
#00809728
törölt tag
válasz Doomgiver #163 üzenetére
Voltam kiraktak mert az óttani alapító tagnak nem csináltam meg ingyen az autóját polír+kerámia de előtte lakatoltasam ki és fényeztesem le mert sok-sok helyen átrozsdásodott.
Mivel az ö oldalán (face)árulom a "szarjaimat" és hasznom is van belőlle igy valamit rakjak le az asztalra.
Nyitottam egy polír+cerámiás,alvázvédelem és üregvédelem totyikot gondoltam azzal is már segittek pár autóörültnek.Hát ö nem értkelte.
Sokan azóta felkerestek ugy priviben szoktam is segitteni de ....ez van -
#00809728
törölt tag
Mazda 3 1.6benzin...
hideg motor elindítom és az alapjárat ide oda ingadozik.Majd a hűtőventilátor elindul és megy majd kikapcsol.
Melegen meg ha van kedve bekacsol vagy nem.Hiba: kiolvastuk és sensor hiba de mivel van benne pár igy konkrétumot nem tudtunk.
Kitőrőltük és inditgattuk majd probálgattuk 3napig nem csinálta.
Megint újra csinálta.
Kiderült a motorblok oldalában van egy viz hőfok az adta meg magát.
Kiolvasás+törlés 2* és kijőttek házhoz 8000ft majd az érzékelő a bárdiban 3200ft helyett 1750ft volt.
Hát a beszerelése nem volt egyszerü mert a fél mocit lebontottam és egy nagyobb vizcső mögött volt az aranyoskám 19-es kulcsal ki majd kisúj be a lyukba majd pici zsír és az új érzékelő beteker roppano alátéttel.
Eladtam az autót 2honapja nem volt vele gond.Ez csak utmutatásként írtam le.
-
Doomgiver
aktív tag
válasz #00809728 #169 üzenetére
A topic tényleg nem valami forgalmas Egyébként én tavasszal szeretném megcsinálni magam az alváz és üregvédelmet. Édesapám jó pár évig (17évig) dolgozott a kasztnis műfajban kaptam tőle is tanácsot + amit ellestem + olvasgatás (totalcar stb) de ha van még valami jó tanács akkor azt szívesen meghallgatom ez ügyben
Szeretnék majd minőségi munkát csinálni a lehető legjobb termékekkel dolgozni hogy majd egy jó pár évre ne kelljen a rozsda miatt idegeskednem
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
#00809728
törölt tag
válasz Doomgiver #170 üzenetére
Alvázmosás alaposan
Kapard le és csiszold meg fémtisztára a rozsdás részeknél.
Majd Korant roszdaátalakítoval adj neki
majd töröld le a felesleget
epoxy 2k-s alapozóval kenegesd át azokat a részeket
majd jöhet rá a jobb minőségű alvázvédőÜregvédelem és sprayal csinálom ahhoz adnak egy 50-60cm csövet bármilyen részt ki tudsz vele fújni.
Carcolornál szoktam vásárolni.
-
Doomgiver
aktív tag
Na most én tennék fel egy kérdést !
Az autóm egy ideje folyamatosan kivillantja a check lámpát. A hibakód olvasáskor a következőt írja:
P2096 – Katalizátor utáni tüzelőanyag korrekció rendszer túl szegény (1.hengersor)
Hol kellene keresni a hibát?
Az autó fogyasztásával nincs gond,(vagy csak nem vettem még észre ) az ereje ugyanúgy megvan nem rángat stb.
A békéscsabai mazda auto.hu fórumon a levegő örvényeltető szelepet mondták (elvileg ez is valami EGR szelep féleség) hogy rá kellene nézni mi a helyzet vele. Nos egy hete megörtént szépen kitisztítottam, kontaktspray a csatlakozókra stb azóta ment faszán egészen mostanáig Reggeli utamon szépen az orrombatolta a lámpát..
Javasolták még a hátsó lamda cseréjét is..A közelmúltban volt gyertya, légszűrő, kopogásszenzor, szívósor tömítés csere. Mindenből minőségi márka lett választva.
Autószerelőhöz nem merem vinni mert errefelé nem találni megbízhatót és hozzáértőt csak a kókányos lehúzós fajtát :/
2004 Mazda3 1.6 Sedan benzin ( 77kW – 105LE – Z6 )
( Aki megoldja a rejtvényt vendégem egy tálca sörre )
[ Szerkesztve ]
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
Doomgiver
aktív tag
Nem véletlenül nem gurulok be márkaszervízbe.. sajnos nem túl jó tapasztalatokkal vagyok róluk.. ezért is mertem feltenni a kérdést itt is hétha akad egy Mazda szaki De mindenesetre a dolog több embernél előfordul úgyhogy szépen végigpásztázom a lehetséges dolgokat aztán ha meglesz a megoldás akkor itt is közzé fogom tenni segítve ezzel a márkatársakat
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
jobbman
tag
A Mazda klub fórumáról, érdekesség az Eneos olajjal kapcsolatban:
"15 év alatt mióta Mazda szerelő vagyok sok mindent próbáltunk már kíváncsiságból és van ami nem vált be Mazdánál. Az Eneost próbáltuk anno csak miután volt osztálytársam a hazai forgalmazónál dolgozik és mondta ha jót akarunk saját autóba ne rakjuk. Amúgy a nagy reklám, hogy japán meg egyebek az egy dolog, csak az itt kapható az sosem járt japánban itt készül európában.
5W-30 a gyári előírás az 5W-40 tökéletes lesz bele. Amúgy azt szoktam mondani az olaj a motor vére neki sem jó a sz*r olaj úgy ahogy neked sem lenne jó ha sz*r vért kapnál. Az olajon meg nem érdemes spórolni ha sokáig tervezel az autóval egy motorgenerál mindig drágább kiadás.
Amúgy minőségi olajat vesszük a 4 vagy 5 literes kiszerelést 10000 Ft-ért amit sokan drágálnak pedig 10e km periódussal számolva 1 km 1 forint ami hatalmas összeg.Mi amit használunk legtöbbet Mobil1 de jó pár ügyfélnek meg Motul vagy Liqui Moly megy a Mazdájába."
Régi PH-n: jobbman felhasználónak 84 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Frissítve: 2013.09.14
-
#00809728
törölt tag
Hy...
Mazda 2 GTA 2008-as 100.000km körül van.
Olajos céghez vittem ott csinálják előttem precizek kb. 15féle olajból válogathatsz+szűrő fajtákból.
Sajnos ö mondta szűrőből ne vegyünk olcsot mert ami olcsó annak híg a leve.Ha nem szűr rendesen akkor viszi a fémforgácsokat ugyanugy a henger falához.Elf olajat rakott bele 10.000ft 15.000km csere nem is ette nem is volt elkoszolodás...
Most eneos sustinát raktuk bele de az tény és való csendesebb a motor pedig ugyanaz 5w-40ment bele.
Nem tudom mivel magyarázni nekem feltünt elsőre majd utána Asszonyom mondta olyan finomabb lett a hangja.Levittem a faluba az egyik BMW fan szervizes papihoz aki szerelgeti az autót és ő is csak megerősített benne.
Lehet nem Japán meg nem über mint a castrol és társai de jó bele.
15.000km akkor is kidobom ha az van rá írva akár 50.000km is el mehetsz vele ezekben sosem hittem.[ Szerkesztve ]
-
KisBundi
őstag
válasz #00809728 #182 üzenetére
Nekem már segítettek és jobban pörög mint ez a fórum. Egy regisztrációval mit veszítesz?
Nekem most van az autóban 126000km és nekem semmi bajom az Eneos olajokkal. Az motor csendes és nem eszi. Bár én 5W-30-at rakok bele mint a szervizkönyvében is van.
[ Szerkesztve ]
-
jobbman
tag
válasz KisBundi #186 üzenetére
Én meg főleg két város között használom, 12km reggel, 12km délután haza. Viszont a városok között nincs nagyon országút, hanem egy harmadik városon kell átmenni, így gyakorlatilag városi üzemmódban megyek.
Valaki nem tudja, hogy egy 2006-os Mazda 3 Sedan-ban mi kolompol a csomagtartóban? Mindent kiszedtem, a csomagtartóban szinte mindent ki-szigeteltem, ami kongott. Olyan mintha 2 műanyag lap lenne a csomagtartóban szabadon, és amikor rámegyek egy buckára, akkor felrepülnének és utána egymásra esnének. Pedig nincs szabadon semmi. Már csak a kalaptartóra tudok gondolni, vagyis a burkolatra ami a hátsó szélvédő alatt van. Azt le lehet szedni valahogyan?
Régi PH-n: jobbman felhasználónak 84 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Frissítve: 2013.09.14
-
jobbman
tag
válasz Doomgiver #188 üzenetére
Akkor széria hibás a kalaptartó. Mondjuk a fémek is eléggé konganak ha rácsapsz, főleg a kalaptartó alatti rész. Valahogy le kéne bontani azt a borítást.
[ Szerkesztve ]
Régi PH-n: jobbman felhasználónak 84 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Frissítve: 2013.09.14
-
Land
veterán
A 3 éve létező új Mazda 3-ról vannak már tapasztalatok? 120 lovas benzinesre gondolok. A keretembe beleférne 1 éves használt példány Attraction felszereltséggel+navival, még 4 év garanciával (ha vélhetően megvették a +2 garancia kiterjesztést). 100.000 km körül már járhat belőle néhány példány.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
gilfoyle
őstag
Sziasztok!
Van valakinek Mazda 5 2 literes benzinmotorral?
Ma néztem egyet vásárlási szándékkal, egy dolgot vettem észre, hogy a kuplung kemény. Úgy tűnt, fog rendesen. Az eladó szerint ez ilyen, amolyan Subarus... Na ez nekem semmit nem mondott.
Szerintetek? -
gilfoyle
őstag
válasz #00809728 #194 üzenetére
128e km van az autóban. 100-ig német vezetett szervizkönyv van.
A kuplung szokható, most egy Golffal járok, na annak vajpuha, sokkal puhább az átlagnál, önkéntelenül is ahhoz hasonlítom. Amúgy a Golfnál a céges Opelé is keményebb.Mi a véleményed az 5-ről?
[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
válasz gilfoyle #197 üzenetére
Mazda 2 2007-től,3 ,5 nekem mindegyik tetszik de utobból az 1.8benzin sajnos nem egy jó széria.
Ford motor és hoztam 132.000km ill. 178.000km mindegyik zabálja az olajat 10w40 2000km/fél liter.
Csináltatni kell gyűrű,síkoltatás stb...Utána akár 500.000km.
2.0benya dicsérik nem halottam róla rosszat.
Aktív témák
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xiaomi Mi 10T Pro - a házon belüli ellenfél
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Lunar Lander Beyond teszt
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- További aktív témák...
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen