- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Netfone
- MG4 menetpróba
- Kínai androidos okosórák
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
Hirdetés
-
Mégis megjelenik Switch-re a Deliver Us the Moon
gp Közel négy évvel a hibrid konzolora szánt változat elkaszálása után a készítők úgy döntöttek, hogy mégis megjelenik a Switch verzió.
-
3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
it A következő 15-20 évben a Xiaomi a világ öt legnagyobb autógyártója közé akar kerülni, de a következő 3 évben még kizárólag Kínára koncentrál.
-
Új Noctua CPU-hűtő érkezett a helyszűkében szenvedő gépházakba
ph A 44 mm magas memóriamodulok szomszédságában megférő típus felülre helyezett légkavaróval dolgozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Debilon
addikt
elvileg a modker-es topikban vagy hol kell egy moderátornak szólni, de előtte össze kell dobni a nyitót és ő majd beteszi
vagy mostanában van olyan, hogy topik gazda, ha valakit kineveznek az talán tudja szerkesztgetni
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
SzaboZE
addikt
válasz rasotamas #364 üzenetére
A bőrrel nagyon nagy mázlim volt, mert a régi garnitúrát beszámolták és az ajtókárpitokkal együtt lett cserélve. Ráadásul ülésfűtéssel és elektromos mozgatással, memóriával együtt jött az új garnitúra. Talán 70 volt, de baráti segítséggel. Időnként látni bontott bőr garnitúrát, 100 körül szokott lenni, annyiért szerintem nem jön ki egy rendes áthúzás ülésfűtéssel. A tetőlemez lett cserélve mindenestül, természetesen nem szétvágva lett az autó, hanem a gyári rögzitési pontok lettek kioldva és a helyére ment ugyanúgy a másik. De hogy pontosan mi mennyi volt arra már nem igazán emlékszem, ez a 4-5 kiló maradt meg mint összköltség
Az extrák viszonylag könnyen beszerezhetőek, így ha véletlen nincs olyan felszereltség, ami kell, akkor utólag lehet pótolni. Persze ehhez kell műszaki érzék vagy fizetni kell a berakásért. A hifi és középkonzol részt magam csináltam meg, így olcsón megvolt, de a tető és az ülések szervizben kerültek természetesen fel. Amikor autót néztem, akkor arra törekedtem, hogy automata klíma és xenon legyen benne, mert ezeket utólag nehéz lenne telepíteni (most vonatkoztassunk el a kínai utólagos szettektől).Ha a bőr nem jön be, akkor lehet hogy egy kiadós autókozmetikás ülés tisztítás is elég lenne neked, újszerűek lesznek utána az ülések. Normális helyen kiszerelik őket és úgy pucolják ki.
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz rasotamas #431 üzenetére
A plastidip kopik sajnos, nekem azzal van fújva a GPS felső borítása (mert eredetileg szürke volt) és ott ahol sokat fogdosom kicsit kopott belőle. Nem gond, mert újra lehet fújni, csak gondolom a karosszérián ez hamarabb is jelentkezhet, hiszen nagyobb igénybevételnek van kitéve. Felnit is szoktak vele fújni.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
chris-v
senior tag
válasz rasotamas #592 üzenetére
Ha nálad óvatosban eszik 6,5-öt és többnyire pályázol, akkor lehet valakinél megeszik 8-at.
Amúgy nem én találtam ki, valamelyik fórumon írta egyszer valaki, hogy neki akörül eszik. Nyilván ez is láb függő, lehet jobban tapossa az illető.Hosszabb utakon jobban megéri a dízel, ez nem vitás, de rövid távon nem éri meg, ahogy ezt te is leírtad.
Viszont nem szeretnék benzin vs dízel vitát nyitni, de nem tudok válasz nélkül tovább menni.
Dízelesek mindig azzal példálóznak, hogy mennyit takarítanak meg az üzemanyagon. Viszont amennyit megtakarítasz évente, azt jó eséllyel előbb-utóbb rá is költöd, tehát nem leszel lényegében előbbre. Arról nem is beszélve, hogy amíg áll az autó, mert szerelik, aközben is kell valamivel járni.
Nem azt mondom, hogy a benzines nem romlik el, de lássuk be, a fórumok nem elhaló benzines motor problémákkal vannak tele. És ez nem csak a Mazdánál van így.
Szóval jó a dízel, de én inkább eltankolom azt a többletet, de nyugodtan kelek útra bárhova bármikor."Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
bubi92
őstag
válasz rasotamas #621 üzenetére
"Not all Mazda 6 supports external CDC connection, internal modification might be needed; Mazda 6, produced from Nov. 2003 to Sep. 2005, needs to solder a jumper or a 0-ohm chip register on location L716 in its head unit."
szóval ezzel is ugyanaz a szopás van mint az enyémmel, hogy kikell szedni az egész műszerfalat, rádiót le róla, rádiót szét, azt a csupán 3ezer csavart kiszedni, és forrasztani. ez alapján azt mondom, hogy ugyanúgy érzékel is. Mintha második cd lenne benne, id3 nélkül. btw. végig néztem a számlákat amiket kaptam a kocsihoz, és tavaly rakták bele nekem mazda szervízben az usb dobozt, de akkor faszért nem forrasztották meg?
jah persze nem tudom, hogy mikori autód van
[ Szerkesztve ]
-
chris-v
senior tag
válasz rasotamas #620 üzenetére
Ha kell segítek az első hozzászólás megszerkesztésében.
Majd megírom tapasztalatomat az aux-al, jókat írnak róla az index fórumon.
Elvileg úgy fog működni, hogy a cd-t nyomom meg akkor a cd-re kapcsol, ha még egyszer, akkor meg erre a cuccra. Annyi hogy az L716-os mod-ot meg kell csinálni, ha facetlift előtti a kocsi. Az enyém az, de előre dolgoztam, szóval a már össze van forrasztva"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
SzaboZE
addikt
-
chris-v
senior tag
válasz rasotamas #668 üzenetére
Beépítettem az aux-ot, Működik is. 2003-as sima nem Bose fej, L716-os forrasztás kell hozzá!
Pár percet próbálgattam csak, egyenlőre, viszont így elsőre nem vagyok teljesen elégedett, mert van egy alap zúgása.
Na meg közben rájöttem, hogy a bluetooth-os kis továbbító nem jó, mert nem tudom beledugni a jack dugót, mert abból is egy jack jön ki, szóval vagy vágok és forrasztok, vagy elegánsan beszerzek egy ilyen kis dugót."Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
chris-v
senior tag
válasz rasotamas #755 üzenetére
Nem csak a gumi méret számít, hanem a felni is, mennyire áll kijjebb vagy beljebb a gyáritól. Mert ha kijjebb áll, akkor akár a gyári méretű gumival is beleérhet a sárvédőbe.
Nem, a kerék szett sajnos nem az enyém, ha az enyém lenne a kocsin lenne már
[ Szerkesztve ]
"Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
h1mpi
nagyúr
válasz rasotamas #818 üzenetére
(#819) chris-v: én mindenképp feketét akartam, mert ezüstből már volt mindenféle
Szerintem elég karcos, pont ez a bajom vele De köszi a képen jól néz ki tényleg. Igen 18-as felni.
Töröld azt a képet akkor kérlek leszedtem onnan is a rendszámot:
[ Szerkesztve ]
Eladó 2 db használt HyperX Alpha Gamer füles
-
chris-v
senior tag
válasz rasotamas #922 üzenetére
Itt egy részletes leírás a csere menetéről.
Led izzókat lehet bele tenni, persze csak egy kis sufnizással.
De én nem tennék, mert nem dobja szét úgy a fényt, ezért ahol a led izzók vannak, ott sokkal fényesebb lesz, mint pár centivel körülötte. Szerintem nem szép, de kinek mi. Csak azért, hogy azt mond, na led van benne, azért felesleges."Roads? Where we're going we don't need roads!"
-
SzaboZE
addikt
válasz rasotamas #1063 üzenetére
A tüzelőnyaggal termelt áram nem megoldás. Napelem, szélerőmű, geotermikus energia kellene lokálisan, ott ahol az autót töltik. A 0-150 egyelőre nem életszerű, mikor használod ki? Pályán nem indulsz állóhelyzetből. Máshol meg nem mész ennyivel. Ennyit lehet áldozni az elektromos autózás oltárán. Pillanatnyilag a városi közlekedés megoldható lenne a fent leírt eszközökkel, csak drágán. Ha lesz egy normális akkutechológia, akkor lesz lendület. De most ha Elon Musk bebetonozza a lion technológiát, akkor megint bajban leszünk...
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz rasotamas #1070 üzenetére
Én meg úgy látom, hogy kell a házra napelem, annyi ami fedezi a házat és az autó töltését is. És mellé egy tisztán elektromos autó. Onnantól "ingyen" autózol. Ehhez persze előtte sokat bele kell tenni, de meg van oldva a ház áramigénye is, jó időben még vissza is termelhetsz a hálózatra, amiért még pénzt is kaphatsz. Amíg azonban nem támogatják meg rendesen a megújuló energia alapú rendszereket, addig ez nem megéri kategória. Mivel paks2-t sikerül lenyomni a nép torkán, ezért ennek az esélye kb nulla...
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
SzaboZE
addikt
válasz rasotamas #1075 üzenetére
A napelem milyen környezeti kárt okoz?
http://napelemek.blog.hu/2009/06/16/tovabbi_felreertesek_tisztazasa
Az akku is akkor veszélyes, ha nem forgatják vissza az alapanyagokat a gyártásba. Ma már ez a technológia megoldott, a rossz akkukat nem megsemmisítik, hanem felhasználják az újak gyártásához.
Azt is írtam korábban, hogy nem a lion technológia lesz a jövő, van már környezetbarát technológia, csak még nem érett meg a gyártásra. Ilyenek pl a pirit vagy a grafén.[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
h1mpi
nagyúr
válasz rasotamas #1114 üzenetére
Felhívtam a Mirait és a 120 000 km-es szervizre a 2.0 literes benzin Skyactive motorra (olaj+szűrő+légszűrő+klíma szűrő+fékolaj és assistance) mondott telefonban a munkafelvevő 70 000 Ft-ot, ami tudom, hogy 80 000 Ft lesz, amikor fizetni akarok majd... Gondoltam, hogy ki kell mennem Budapestről, hogy "értelmes" áron tudjak szervizelni...
[ Szerkesztve ]
Eladó 2 db használt HyperX Alpha Gamer füles
-
lemmy71
őstag
válasz rasotamas #1114 üzenetére
Én 2003 ban vettem zsír újonnan a hatost, Békéscsabán az Autó Expanzió Kft nél és ők is szervizelték, amit tudok róluk mondani , gyors pontos korrekt munka soha nem volt rájuk panaszom, mellesleg értenek is hozzá és az árak is megfizethetőek. Csak egy példa a múltkor , szimering szerű injektor tömítéseket cseréltem, irány a bárdi ahol azt mondták csak gyáriban van és 3 hét mire megjön. az ára pedig darabonként 6 ezer plusz áfa. Irány Békéscsaba Autó Expanzió kft, egy perc és már a kezembe is nyomta a főnök a tömítéseket, természetesen gyári és bruttó 5 ezer per darab.
-
h1mpi
nagyúr
válasz rasotamas #1189 üzenetére
Megértem eddig én is csak néztem az utcán ezeket a szépségeket. Hálás is vagyok a sorsnak, hogy begurult egy ilyen. Sokat még nem mentem vele kb. 50-60 km-t, de városban 7.9-et eszik eddig és maga az autó az valami csoda. Elképesztően jó vezetni és minden része tetszik.
Eladó 2 db használt HyperX Alpha Gamer füles
-
Pistu77
csendes tag
válasz rasotamas #1218 üzenetére
Szerintem bele de ez csak az en tippem. A kaszni szintjen nemnagyon volt valtoztatas szoval nemhiszem, hogy az ajtok belselyet ugy atalkitottak volna hogy kulon/uj gyartosor kelljen hozza. Az ules rogzitest es kabelezest pedig tuti nem varialtak meg. A muszerfalnal is csak a navis resz valtozott.
-
membrandj
nagyúr
-
dannyl
addikt
-
Debilon
addikt
válasz rasotamas #1272 üzenetére
nem tudom, hogy megéri-e, mert most vettem, de nem tudom használni
hogy gyárilag mi vlt, azt nem tudom, de jelenleg Champion van az autón és nekem bevált, nem nyikorog, rendesen törölt, de már csere érett, mert főleg az utasoldali csíkosan töröl ha nincs alatta sok (rengeteg) víz
de már kikerestem, hogy a Champion AS55 és A45 ami kell nekem, mert ezen van gyárilag spoiler a vezető oldalon
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
membrandj
nagyúr
válasz rasotamas #1543 üzenetére
Nyilván, csak míg egy 5 literes total mc3 ~ 9k, addig a 4 literes castrol önmagában több és az 1 literes ár pedig "horror".
Bár ahogy nézem ebből is van 5 literes:
Castrol Edge Titanium FST 5W-30 LL 5 literes ~ 14kJobb ennyivel a castrol? Eddig végig edge 5w30 volt benne,de csak azért, mert a mazdába fért 5 liter a másik kocsiba pedig 3 , így 2x4 literrel pont kijöttem.
A másik kocsi viszont elkezdte keményen enni az 5w30-at, így ez már nem opció.
Mit javasolsz, javasoltok?
Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
membrandj
nagyúr
válasz rasotamas #1557 üzenetére
Köszi!
Valószínűleg marad a castrol, bár ez picivel más már,mint ami sima edge volt benne eddig.Alvázvédelem érdekelne engem is. Elkezdett rohadni a kocsi alja. Mit lehet ezzel kezdeni? Alvázvédelem?
Pest megyében, Bp, tud valaki megbízható helyet?Privát üzenetben nem válaszolok szakmai kérdésekre.
-
SzaboZE
addikt
válasz rasotamas #1561 üzenetére
Ha még nem volt rajta alvázvédelem, akkor nem ér rá! Sajnos ez van, belülről is eszi a rozsda, kell az üregvédelem is! Szerintem nincs olyan 1. gen hatos, aminél ráér az alvázvédelem (ha még nem volt korábban). A gyári védelem ugyanis kb nulla. Az meg hogy a cégétől elveszi a munkát érdekes lojalitásra vall. Amelyik márkaszervizben nincs egy zárt beltéri akna és egy kompresszoros szórófej, az zárjon be (mert kb ennyi kell az alvázvédelemhez....
[ Szerkesztve ]
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
-
dzoli87
aktív tag
válasz rasotamas #1572 üzenetére
Hát szerintem univerzálisat lehet kapni vagy gondolom egy márkaszerviz jó áron szerez eredetit is, bontottat én nem nagyon vennék egy 15 éves autóhoz, mert ki tudja meddig lenne jó!
Egyébként teljesen újat, az autóhoz valót nem igen találtam még sajnos!
Az ajtón körüli gumi nálam pont a visszapillantóhoz közeli résznél már nem tapad az ajtóhoz, lehet ott jön be, de mint írták a víznek is be kellene akkor ami jogos!
Szombaton mostam le a kocsit kézi mosóval, direkt nyomtam oda vizet, ahol feltételezném, hogy jön be, de csak kis mennyiségben jutott oda víz, így egyszerűen nem értem.
Aki ült elöl nálam, az szintén tapasztalja, hallja, de a pontos forrást nem találom egyenlőre!