Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kurtuzov

    senior tag

    Sziasztok, csak meg akarom osztani a múlt hét CIB appal kapcsolatos eseményeit, hátha másnak is hasznos lesz.
    Xiaomi Mi 8 unlocked BL, Lineage OS 18.1 futott jó ideje root nélkül, TWRP, encrypted data, más semmi extra. A Telekom app rootoltnak mondta és nem indult, a CIB app ment simán üzenetek nélkül. Kb fél éve nem is frissítettem már LOS19-re, jól bírta az eredeti akku, ment ez egészen 23.03.14-ig.
    Ekkor kijött az CIB app 6.0.163 verziója és rögtön force close, semmi hibaüzenet.

    Elkezdtem archiválni a telefon adatait, még a Viber alapban eltüntetett email chat history menüpontját is sikerült előhozni a viber://more/email_message_history_on üzenettel a jegyzetekben.
    Ha már újrarakni kell, frissítek ROM-ot is: a Lineage OS 20 telepítési instrukciói alapján a MIFlash szoftverrel visszaraktam a induló állapotba (Mi 8 Global V12.0.3.0.QEAMIXM, nyitott BL). Majd ADB ment fel a LOS 20 recovery, aztán a recovery segítségével sideload a legfrissebb nightly+gapps.

    Ezután ment fel a Magisk v25.2, safetynet-fix-v2.4.0.zip és lett Zygisk, Enforce Denylist, majd a listában a Google Play Services (csak a com.google.android.gms és a com.google.android.gms.unstable) és a Google Play Store kiválasztva. Magisk elrejtve, a kiválasztott appok cache/data törlése és reboot után a Play Protection certified. YASNAC szerint is rendben volt.
    Végül Shamiko v0.6 modul is telepítve lett, ekkor persze Enforce Denylist kikapcsolva.

    CIB app egyszeri root üzenettel indult, de a Regisztrált már? menüponttal belépni a meglevő kódjaimmal nem tudtam. Megpróbáltam egy gyári módosítatlan Samsung táblagépen, és ott sem ment a CIB a Regisztrált már? menüponton keresztül "Unable to execute method: 403 - Forbidden" üzenet volt olvasható.
    Végül hétvégén hajnali fél hétkor sikerült a CIB 24 telefon ügyintézőtől kideríteni, hogy a frissítés óta egyáltalán nem megy a már regisztrált menüpont, hanem teljesen új 48 óráig érvényes regisztrációs kódot kell kérni minden egyes felhasználóhoz a CIB ügyfélszolgálattól.
    Természetesen az ideiglenes kóddal már sikerült a rootolt készüléken a Regisztrálok menüt választva a CIB app-ba belépni, egyszeri root hibaüzenet volt csak az elején.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák