- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- iPhone topik
- Yettel topik
- 15 éves az első androidos Samsung telefon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Mozgásban a 33 Immortals
gp A legújabb bemutatóban egy boss harcot láthatunk a készülő roguelike játékból.
-
Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
ph A vállalat kétféle Strix Point dizájt tervez idénre, ezek közül a nagyobbik a dedikált GPU-k jó részét is kiválthatja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
forol
csendes tag
Esetleg aki használta ezt az új fixit-es megoldást, megtudná mondani, hogy a beküldés miként történik? Leírásban annyi olvasható, hogy GLS futáron keresztül, na már most, ezt nekem kell telefonon megrendelni? Ha igen milyen telefonszámon? Esetleg bármi különlegeset meg kell adnom a megrendelés feladásánál?
-
forol
csendes tag
G35-ös fejhallgatómat akartam volna javíttatni/cseréltetni miután a fejhallgató jobb oldalán a fejpánt és a fejhallgató közötti tartó pöcök, nem is tudom, hogy fogalmazzam, nem tartott tovább. Nekem anyagfáradásnak tűnik, el is küldtem a remekbe szabott Fixit-es embereknek amire azt a választ kaptam, hogy:
Mechanikai sérülés, ez a típusú sérülés nem tartozik a garanciális szervizelés keretei közé.
Ezt viszont nehezen tudom elhinni mivel semmilyen külső fizikai hatás nem érte, nem léptem rá, kutya nem rágta szét, egyszer csak amikor a fejemen volt, elengedett és erre akarják most nekem kitalálni, hogy nem garanciális probléma? Első e-mail-em az UK supportnak ment, ott meg is kérdezték, hogy a termék garanciális e, igenlő válasz után mondták, hogy vegyem fel a kapcsolatot a szervízközponttal. Ugyanezt a kört a magyar supportal is eljátszottam, természetesen mindkettőhöz részletes leírás és képek voltak csatolva. Ha tényleg nem volna garanciális probléma, nem tudták volna ezt nekem e-mail-ben megmondani, és most a szállítási költséget is rám akarják verni? Hihetetlen. Eddig nem ez volt a tapasztalat a Logitech szervízzel...
Érdemes lehet ezek után még akár telefonon nyúzni a magyar supportot?
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- sh4d0w: Rebel Moon - Ne nézd meg!
- Hollow Knight
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- DIGI internet
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Milyen monitort vegyek?
- Politika
- További aktív témák...