Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • forol

    csendes tag

    Esetleg aki használta ezt az új fixit-es megoldást, megtudná mondani, hogy a beküldés miként történik? Leírásban annyi olvasható, hogy GLS futáron keresztül, na már most, ezt nekem kell telefonon megrendelni? Ha igen milyen telefonszámon? Esetleg bármi különlegeset meg kell adnom a megrendelés feladásánál?

  • forol

    csendes tag

    G35-ös fejhallgatómat akartam volna javíttatni/cseréltetni miután a fejhallgató jobb oldalán a fejpánt és a fejhallgató közötti tartó pöcök, nem is tudom, hogy fogalmazzam, nem tartott tovább. Nekem anyagfáradásnak tűnik, el is küldtem a remekbe szabott Fixit-es embereknek amire azt a választ kaptam, hogy:

    Mechanikai sérülés, ez a típusú sérülés nem tartozik a garanciális szervizelés keretei közé.

    Ezt viszont nehezen tudom elhinni mivel semmilyen külső fizikai hatás nem érte, nem léptem rá, kutya nem rágta szét, egyszer csak amikor a fejemen volt, elengedett és erre akarják most nekem kitalálni, hogy nem garanciális probléma? Első e-mail-em az UK supportnak ment, ott meg is kérdezték, hogy a termék garanciális e, igenlő válasz után mondták, hogy vegyem fel a kapcsolatot a szervízközponttal. Ugyanezt a kört a magyar supportal is eljátszottam, természetesen mindkettőhöz részletes leírás és képek voltak csatolva. Ha tényleg nem volna garanciális probléma, nem tudták volna ezt nekem e-mail-ben megmondani, és most a szállítási költséget is rám akarják verni? Hihetetlen. Eddig nem ez volt a tapasztalat a Logitech szervízzel...

    Érdemes lehet ezek után még akár telefonon nyúzni a magyar supportot?

Új hozzászólás Aktív témák