- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ByB
addikt
Brabus E V12: 640 lóerő és 330km/h-s végsebesség! (Elektronikusan korlátozva, mivel egyenlőre nem gyártanak olyan abroncsot, amit bírná a tovább nyüstölést...) Kiváncsi leszek AMG 69-re: 675 lóerő...
Másik véglet: japán műhelyek: Supra + ''bütykölés'' = 1300LE... -
ByB
addikt
válasz Roadkill #307 üzenetére
Egy kis kötözködés:
Gondolom 180 km/h-t arra értetted, hogy mind a ketten 90-nel mentek, ez eddig okké is. De az miként is jött ki, hogy neked csak olyan mintha 60-nal mennél??? Ugyen nem állítottad egyenes arányosságba a tömeget a sebességgel... Itt valami nagyon be lett nézve. Némiképp nagyon benne vagyok a témába és hidd el nekem, ha te egy Audi 100-sal (A6-as közvetlen elődje) 60-nal deformálódni képes tárgynak ütközöl, nem csak a fejed fog fájni... Régen volt már annak az autónak a fejlesztése! A Suzuki másik téma, abból semmi sem marad...
Ha pedig 90-nel mész egy 90-nel jövő Suzukinak, akkor pedig nem fórumozol többet, de enni is csak szivószállal... (Nem kívánom senkinek!) -
ByB
addikt
válasz Roadkill #320 üzenetére
Nem falrengető hülyeség, az elv közelít a valóshoz, de a konkrét adatok, távol állnak a valóságtól!!! Olyan kritériumokat hagytál ki, ami miatt a 120-60 a valóságban 105-75 körül van. Ezt értsd az autók külső kontaktusára. De nem ez számít, mert akkor még szó sem volt az utasfelfogó rendszerről, ami megint eltolja az adatokat 110-70 irányba és folytathatnánk.
Kis koromban volt egy elég komoly balesetem Polskival: patakba zuhantunk több mint százzal... Nem a fizika miatt maradtam életben! Azóta foglalkoztat a téma... Ha valakit érdekel, egyszer leírom röviden az Audi kontra Suzuki esetét, bár nem erről szól a topik!
ui.: Az is tök érdekes, hogy a Volvo-t hoztad példának, nem véletlen. Iszonyúan belénk sújkolták, hogy ők az elsők a világon, pedig ez már rég nincs így. Félre ne értsd ez nem kritika!!! -
ByB
addikt
válasz Roadkill #325 üzenetére
Hétvégén leírom!!!
ui.: A Renault-ról meg aranyosan nyilatkozott a Saab biztonság fejelsztési mérnöke: ''Az élet nem a csillagokról szól. Örülünk, hogy a Renault-nak van jó sok, de mi inkább életeket szeretnénk menteni ezután is...'' Ez a csillagosdi csak marketing, semmi más. (Érdemes utánaolvasni az új Mercedes S class cuccainak: 16 légzsák, 42 volt, radaros presafe system... Jövőre jön ki. Mindenki csak messziről követi...)
[Szerkesztve] -
ByB
addikt
válasz Motion_Blur #4124 üzenetére
Természetesen lehet 50-nel is közlekedni velük, de reggelente amikor beindítod és egy finom gázfröccsel ellenőrzöd a boxer motor meglétét, kicsit nehéz beállni a sorba...
-
ByB
addikt
válasz Motion_Blur #4126 üzenetére
Sajnos nálam eddig max 1 hétig voltak ilyen ''szörnyetegek'' (Vectra GTS 3.2, Astra OPC, Speedster, Impreza WRX...) és mindig ''sírva'' adtam őket vissza! Megszokni, talán évek múltán...
-
ByB
addikt
válasz bambano #4145 üzenetére
Alap - ''Sajnos nálam eddig max 1 hétig voltak ilyen ''szörnyetegek'' (Vectra GTS 3.2, Astra OPC, Speedster, Impreza WRX...) és mindig ''sírva'' adtam őket vissza! Megszokni, talán évek múltán...''
Kérdés - ''ByB :milyen páratlan foglalkozásod van ,hogy lehetőséged van ilyenekkel furikázni?''
Reakciód - ''Néha szétnézek a használtautón és vectra gts 3.2-t fillérekért dobálnának az ember után. 2 éves korára elveszíti az új árának majdnem 2/3-át. Az értéke meg nem Szóval nem kell olyan hajde nagy állás ahhoz, hogy ilyen autót vegyél.''
Sorry, ezekszerint csak számomra volt félreérthető a dolog. A ''benézni'', pedig egy szleng szó, nem hittem, hogy ezzel újdonságot írok!
De hogy valami építő jellegűt is írjak, megnéztem én is itt-ott a 3.2-es 2004-es Vectra GTS-eket, amik állításod szerint elvesztik áruk kétharmadát, de átlagban 7 milla között mozognak! Ami szerintem reális, azaz 1/3 (jó állapotú autó esetén) - 1/2 (teszt vagy törött autó esetén) értékvesztés, értsd ár.
[Szerkesztve] -
ByB
addikt
Pár héttel ezelőtt volt nálam egy Astra OPC - 19 colos kerekek voltak rajta, 225/40-es Continental gumikkal, szegény autó küszködött a városban, arról nem is beszélve, hogy ugyan hivatalos a méret, mégis rendszeresen beleért a dobba a gumi!!! Darabja pedig több, mint 100k és a tesztautón olyan 8-10.000 km-t bírtak ki... Nem is folytatnám!
ui.: A 2.8 V6-os turbó kimondottan hosszútávú utazásokra van kitalálva, mert ugyan alapból jár hozzá a ''SPORT'' gomb, de Budapesten ennek csak kárát láttam, ellenben a Bükkben mutatott magából valamit a feszesebb beállítás! -
ByB
addikt
Ez nem csak a 599 GTB-ben van, hanem például az új Corvette-ben és Audi TT-ben, de még sorolhatnám... Amúgy kétféle módszer létezik, az egyik, ahhoz hasonló, amit te írtál, a fémet tartalmazó folyadék fizikai tulajdonságai megváltoznak mágnes hatására, illetve a másik, hogy a lengéscsillapítóban vagy állítható, vagy több útja is lehet a folyadék áramlásának... Kisebb keresztmetszeten nehezebben áramlik át a folyadék, keményedik a futómű.
-
ByB
addikt
A ''SPORT'' gomb megnyomásával az alábbi dolgok változnak: futómű keményedés, ha jól tudom a lengéscsillapító áteresztő szelepének keresztmetszet módosításával. A kormánymű szervo motorjának rásegítése lecsökken, az elektronikus gázpedál reakciója javul, mivel módosul a befecskendezés, illetve automata váltó esetén módosul a váltásreakció.
-
ByB
addikt
válasz bambano #4155 üzenetére
Hidd el tényleg nem akarok kötözködni, biztos kapsz 4 milla körül 3.2-es GTS-t, de két évesen maximum megtörtet, vagy tesztautót! Ami nálam volt, annak 3.000 km-es korában már lógott az első futóműve! Én egy hét alatt amortizáltam le az első R17-es Michelin téligumikat! [link] - imádtam ezt az autót!!!
-
-
ByB
addikt
A SPORT gomb tényleg abszolút érzéki csalódás, a végsebességet nem befolyásolja, de a gyorsulásnál és a rugalmassági tesztekben megmutatkozik a különbség! A Turbo-s Opeleknél alap, és a befecskendezés mellett, ilyenkor a Turbo nyomását is képes ''túltölteni'' egy rövidebb időre!
-
ByB
addikt
A hydro és pneumatikus, elektronikusan állítható futóművek nem összekeverendők a sportkocsik állítható futóművével. Ez utóbbi ''komoly'' szervízhátteret kíván, még az előbbi egy forgókapcsolót! A kézzel állítható futómű általában hagyományos csavarrugót és lengéscsillapítót tartalmaz!
Emlékszem az előző Corollamban voltak felkeményedő lengéscsillapítók és nagyon jól működtek. Hirtelen irányváltásnál a folyadék útját egy szelep lassította, ezért kevésbé dőlt meg az autó, pöpec megoldás volt! -
ByB
addikt
Egy két há... éve volt kint az itthon autókiállításon egy srác, talán egy 3-as bmw-vel, aminek elektronikusan lehetett állítani a hasmagasságát, totál saját fejlesztés és szponzorokat keresett a további fejlesztésekhez, állítólag jó kis találmány volt, csak az önsúlyából kellett volna faragni és kicsit megbízhatóbbá tenni!
-
ByB
addikt
válasz Ragnar_ #4175 üzenetére
A full kipufogó tuninggal csak annyi probléma van, hogy egy adott motorhoz, adott be és kimenő levegő mennyiségre van szükség. És ha ezt az amúgy elég érzékeny rendszert megbolygatod és a folytás nem lesz tetsző a motor számára, akkor adódhatnak gondok. Nagy valószínűséggel egy korrekt minőségű sport kipufogórendszer nem fog problémát okozni, de először lehet érdemes csak egy hátsó dobbal kezdeni!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest