- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
- MIUI / HyperOS topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
2024 - Íme a 21. héten megjelenő játékok listája
gp Az elkövetkező napokban érkezik végre a Senua's Saga: Hellblade II és az xDefiant.
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Kornel #26746 üzenetére
Azt hittem a logoutra gondoltál Ezért warnt minimum kapnék mert reklám! PMben megy.
w333: NAV és állás probléma. Ha olyan "betegágy" mint az allroadok voltak, akkor szerintem az itteni tagok -akik követik a nyűglődésem - simán elvinnék dalolva. A másik topikban is jeleztem, hogy túlságosan hagyatkozol a mások által mondott rémhírekre
De hogy válaszoljak is: nem tudom mi lesz még. Én egy octaviat szeretnék, de a nuni tulaj oldalborda nem akarja. Lehet egy b6 passat. De ez sem fix.[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
válasz brumi1024 #26766 üzenetére
Minden kell bele, ilyen egyszerű. Elektromos üllés (fűtés és állítás) vezetőnél memóriával, gyári navi, kékfog, automata, kombi, elektronyos tükör, xenon de ha már akkor legyen bi, állófüttés, eső és fényérzékelő. A km ne számít ha a diagon átmén.
MOD ja és lehet nyugodtan 4x4
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
-
-
válasz roberto211 #26822 üzenetére
Hondával valószínűleg kevesebb dolgod lenne vs a gasztrához minden van fürtökben.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz SzlobiG #26833 üzenetére
Egyre inkább irritálnak az ilyen kategóriás autók amikben kurblis az ülés. Bázzz, már az 1986-s autóimban is villanyos volt (igen azok felső kategóriások voltak)! Nehogy már ez extra legyen ma egy középkategóriában
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
A legtöbb ember kapja be! Tényleg ennyire nincsenek igényük a komfortra? Ennyire csak egy ember használ egy autót, hogy nem kell állítgatni? A klímával együtt kötelezővé tenném, ahogyan a fényre sötétedő tükröket és a szintezős xenon-t is!
(#26840) SzlobiG: én már bánom h Teddyben leadtam ezt kurbli szintjére. Ahágyszor beleülök a combommal leeresztem
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz szőröscica #26848 üzenetére
aNYÁK fognak csuklani mire kiderül. Anno az alfámnál volt egy olyan hogy induláskor (szigorúan kuplung 1 után) egy tenyérnyi koromfolt maradt az aszfalton, de ha napi első indulás után üresből indultam akárhányszor, már nem csinálta. Hetek mentek el. Jó pár szerelő adta fel. Aztán belefutottam a sokadikba (autóvillamossági specialista) aki kemény 3 nap után felhívott, hogy ennyi nem vállalja az autót mert ennyi idő alatt nem találta meg a hibát, így nem kell fizetnem. De megkérne, hogy ha tudom nélkülözni a kocsit, akkor hagyjam ott, mert nem hivatalosan annyira felb@szta az agyát hogy önszorgalomból csak meg akarja oldani ingyijé. Otthagytam pár napra rá hívott, hogy mehetek érte. Pár éjszakájába beletellett de megtalálta a kábel hibát - egy testkábel a szigetelésen belül elrohadt. Rámérve jó volt, de amíg nem melegedett be a motortér és maga a kábel addig nem funkcionált rendesen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz szőröscica #26861 üzenetére
Ennél igénytelenebb sz@r videót keresve sem lehet találni. Talán ha egy 3110-zel vette volna fel ... igen pont azért.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz zoo8800 #26883 üzenetére
Nadon jaó! Akkor hegesszük le egy pozícióba és meg van oldva a kérdés
De most nem elkomolytalankodva. 21. században ne legyen már naturális a kezdeti 4gumi+ kormány, hanem törekedjünk már kicsit komplexebb komfort megoldásra ha van és elérhető. Ugyan ilyen fontosnak tartom a gerinctámaszt is. Nekem marha sokat segített pl a dániai utaknál hogy folyamatában tudtam változtatni a fáradtságomhoz éppen passzoló állásba.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz szőröscica #26892 üzenetére
Akkor nem is értem miért keresel hibát ha már meg is van: az Ósün a hibás
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
Erre mindig eszembe jut, hogy
"Majd ha az ember kivágja az utolsó fát, megmérgezi az utolsó folyó vizét, kifogja az utolsó halat is, akkor rádöbben, hogy a pénzt nem lehet megenni."
Szóval nekem, akkor sem fontos ez ha sok pénzem lenne. Akkor már inkább másokon segítekhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz tomiii. #27004 üzenetére
Nem a környezetet védve hoztam fel, hanem hogy hiába van pénz ha amúgy semmid nincs. A pénzt nem lehet megenni - ez az érdemi része. Különben a 3, 4 de akár 6 literes autó is belefér, ha teljesíti a gyári normákat. Tehát nem okádja a füstöt és karban van tartva.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz rbalint88 #27008 üzenetére
Ott a pont.
Mit csináljak nyóc autóval amikor egy seggem van?tomii: Ne légy demagóg A villanyautók is legalább annyira ha nem jobban szennyeznek. Szerinted az akkis szennyezés mentesen keletkezik-töltődik-bomlik le?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz tomiii. #27010 üzenetére
Nem. Ugyanakkor a motor méretére és dízel mivoltára , illetve a Maersk-re tett demagóg utalásod feltételezte, hogy minden belső égésű ellen kell hogy légy
(#27012) tomiii. Írtam h rosszabb vagy? Amígy igen mert te áthágod a típusengedélybe foglaltakat hivatalos jóváhagyás nélkül , de számolj el a lelkiismereteddel te ne én
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Simán lehet, olvasni jótékonykodásról . Nekem akkor is az az értékmérő, hogy ha van 10'000 Ft-om ami nem a számlákra megy el, akkor odaadom a családnak ha tudom hogy szükségük van rá, ha meg nem akkor veszek tartós élelmiszert meg hasonlókat és segélyszervezeteknek adom többfelé. Ezért nem gazdagodtam és gazdagszok meg soha.
(#27024) w333 : nem csak h jártam, de ide Szegedre napi szinten járnak vásárolni "nagy" autókkal a komák. Ami mindettől függetlenül érdekes az az gyanúsan aranyozott jelleg az utánfutó mellé
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Melack #27054 üzenetére
Ez már lassan 20 éve volt És az oktató megmondta h ugyan ő szívesen foglalkozik vele, de nem látja benne a szikrát sem. Viszont apuka hivatásos mentő sofőr volt, ezért kellett a jogsi. Illetve kellett volna.
(#27055) trassher: igen. Ugyanakkor 5. alkalommal még megvolt a jóindulat nem találták menthetetlennek és kapott lehetőséget extra óraszám felvételére.
(#27057) Motion_Blur: nővérem jó példa . Ő is megszerezte de rá kellett szólnom hogy ne kettesben menjünk már végig a Szegedig tartó utat. Igaz az ex férje azért csináltatta meg vele, mert "ha el akarják venni a jogsimat, majd azt mondjuk Te vezettél"
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Tsebacsi #27062 üzenetére
Semmi baj.
De áruld el , miért kell a fajd védett területére építkezni? Miért nem jó neked a Gazdagréti dzsungelbe telibe húzni egy házat.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz szőröscica #27094 üzenetére
Az a foschtalicska busz a te autós adódból épült úton mén
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Ezen senki nem megy el. Anno hívogattam behozatalkor az NKH.t. Ott sem tudtak segíteni csak azt hajtogatták, hogy nézzem meg az adott autó típusengedélyét mert azon rajta van az EURO norma. Csak itthon bonyolítják a dolgot ennyire feleslegesen.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
A világító dobozban volt a Zautóklub vezető jogtanácsosa pont a BP rendelet kapcsán és kérdezték tőle hogy akkor most ez így hogy meg melyik Euro meg miegymás. Erre a nőnek álcázott bajszos fahasáb megmondta őszintén hogy neki sincs lövése a kettő közötti átmenetről.
Csak tudnám, hogy teljesíthet az ország jobban amikor full tirpákban nyomja minden hivatalos szervhttps://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
válasz Skillet #27164 üzenetére
"igazából én úgy vagyok vele, mindegy, hogy az ember hova köti a kgfb-t, ha kifog egy ilyen genertel kaliberű kgfb-vel rendelkező vétkes felet, akkor ennyi. jövő hónapban megyek is a postához, mert az most nekem a legolcsóbb."
És innen buktad a dolgot! Soha nem a legolcsóbbat kell választani, mert oka van az olcsóságnak. El kell fogadni, hogy van olyan szolgáltatás ami megéri az árát.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
válasz Skillet #27173 üzenetére
Pedig nem mind1 szerintem, hogy egy szereplő 20 éve a piacon van , vagy csak most alakult az olcsóságával magához édesgetni azokat akik képesek 1000 Fton spórolni. Bocsánatot kérek Az előítéletességemért, de anno magam is megjártam amikor az asszonyt küldtem el megkötni a szerződést és egy Astrás papírral jött vissza
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
A netről linkelt ilyen olyan oldalakat ne vegyük már alapnak! Nem ok nélkül mondom hogy a gyártó típusengedélye kell.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
Béláim az úrban!
A műszakin, nézik vajh a VW motorok NOx kibocsátását ? Tehát el KELL-e vinni a szoftver módosításra v maradhat úgy ahogy van?https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen