Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • EQMontoya

    veterán

    válasz Declare #55087 üzenetére

    itporknak volt 2db audi allroadja es azokkal jol jart....persze be lehet nyalni ott is ez vilagos....

    De még ennek ellenére is locsolt rájuk bőven.
    Szerintem egy Subarunak a fenntartása azért nincs egy szinten egy prémium kategóriás dízelével, főleg ha utóbbiból is az összkerekest vesszük alapul. Még akkor sem, ha nem futsz bele utóbbival valamilyen irgalmatlan szívásba, pl. üzemanyagrendszer felújítása.
    A múltkori A6 3.0tdi cikk nagyon tanulságos volt totalcaron: nem volt az autónak semmi komoly baja igazából, de két év alatt azért ráment vagy másfél guriga.

    Same rules apply!

  • Qru

    MODERÁTOR

    válasz Declare #55087 üzenetére

    Ez SUV nem terepjáró. XC70/Allroad sem ügyesebb terepen. Jó ha az Allroad torsenes akkor igen. :B

    Parkolás szívás vele. Meg a fogyi is de M0-on még egy H6 se eszik sokat.

    Hát drága az alkatrész de egy prémium sem olcsóbb. Sőt... Nézd meg a TC A6 használt tesztet pl... És ebben a OBK-ban nincs ami elromoljon. Fék, futómű vezérlés de ezek kopók. Difikben ha rendesen cseréled az olajat az is örök élet +1 nap.
    D5 nagyon finom és a V6 TDI is egész finoman jár de a H6-hoz képest sehol nincs járáskultúrában. Kinek mi a szempont. Mondom ezt úgy hogy ott a 2.0 TDI és mégis H4-et vettem. Pedig amire nekem kell egy 4motion TDI bőven elég lenne de egyszerűen nem vitt rá a lélek... Semmilyen pozitív érzelmet nem vált(ot) ki belőlem.

    WRX fun, kérdezd Bögrét neki volt egy Mk3-as. Én ültem is mellette és igen jól szedi a pacskert és az a hang mellé... :C Csak hát ott a minimum fogyi 13 literről indul. :Y

    Miért? Más kellett neki. Mint ahogy nekem is. :K

    mod:

    Jorus: Yepp. Csak aztán volt egy lábsérülésem ami nehezen jött/jön helyre... :(

    [ Szerkesztve ]

    #nincsbennetarcsi

Új hozzászólás Aktív témák