Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz z123456789 #31097 üzenetére

    Minden elromlik.
    Nem a motor, még nem a váltó fog megmakkanni, de ha itt futna pesten, tuti vége lenne, mint a botnak.
    Amugy még budan többnyire jobb utak vannak, de itt pesten vannak olyan helyek, ahol nem terepjáró, hanem tank kéne.

  • Qtya123

    őstag

    válasz z123456789 #31097 üzenetére

    IS200 fenntartásával kapcsolatban:
    Alapvetően nem horror kategória és az sem alaptalan szóbeszéd, hogy nem túlzottan elromlós fajta. Nyilván ebből is ki lehet fogni lekotlott példányokat és nem garancia semmi, de az ismerősi körben lévő IS-es valóban nem produkáltak zsebbenyúlós hibajelenségeket. Általában mindenkinél megállt a dolog a kopó alkatrészek cseréjében.
    Futóművel kapcsolatban én is azt tudom megerősíteni, amit EQMontoya írt régebben, hogy nem sűrűn kell hozzányúlni. Az enyém 80% város és 20% pálya. A városban természetesen nem nagyon van kátyúmentes út. Ennek ellenére közel a 200ezerhez még gyáriak a futómű elemek, egy darab kormányösszekötőt cserélt az előző tulaj, tán 16ezer Ft volt. 1 hónapja átnézték a futóművet, mikor vittem olajcserére és mondták, hogy továbbra sem lóg semmi.

    Az ismert típushibája az autónak annyi, hogy főleg a facelift előttiekben a CD lejátszó hibakóddal elszáll. A facelift utániaknál ez már nem annyira jellemző, de azt tapasztalom, hogy válogatós, csak a jó minőségű cd-t játssza le, valamint nem szabad feltölteni mind a 6 helyet a cd tárban, mert hajlamos a cdk cserélgetésekor megakadni. Én max 3 darabot teszek be.

    Szóval a fenntartása az általam használt (és a néhány ismert) példánynak nem horror, annak ellenére, hogy ilyen korú autóknál azért 200ezer környékén van a legtöbben a futás. Az enyémnek is én vagyok az ötödik! gazdája. A km óra 163ezret mutatott mikor megvettem, a KEKKH nyilvántartás szerint 2011-ig visszamenve nincs benne rendellenesen kevés, vagy sok futás a műszaki/eredetvizsgák feljegyzésekor, persze ettől még semmi sem garancia.

    A fenntartással kapcsolatban viszont arra figyelj, hogy azért egy vezérléscsere anyagára kb 60ezer a gyári cuccokból, egy kuplungszett (lendkerék nélkül) kb90ezer, egy új hátsó kipufogódob utángyártottan is 45ezer. Tehát a ritkábban cserélős tételek nem a legolcsóbbak, viszont ilyen légszűrő, fékbetét, tárcsák azok normális árban vannak. Illetve még a jó minőségű 17-es gumi sem olcsó, de ez nem autófüggő ugye.

    Az setleges kellemetlenséget még az okozhatja, ha esetleg kocc van, akkor bontott alkatrészekért ahogy látom kicsit a netet kell túrni bontott példányok után, mert azért nem olyan gyakori autó, hogy bemész az első bontóba a szomszédban és 3 féle színű ajtóból választhatsz. :) Illetve nyilván a komolyabb futómű alkatrészek (lengéscsillapítók, lengőkarok) is drágák, főleg, hogy nincs belőlük 1000 fajta utángyártott, de mint írtam nem nagyon cserélte senki. Persze előbb utóbb kell majd, semmi nem tart örökké.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák