- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #31041 üzenetére
Ennek egy elég komoly oka van: ár. Illetve, hogy tényleg elég teljesítményre az, amit a kétliteresek nyújtanak. A Q7 is nemrég kapta meg a kisebb motorját, eddig volt belőle 272 lovas 3.0 TDI és 333 lovas 3.0 TFSI. Miért akarnál egy két tonnás terepjáróval, amit sokszor családi autónak is vesznek fél sec-et verni egy GTI-re 0-100-on?
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #31041 üzenetére
Egyrészt sok embernek tényleg A-ból B-be kell.
Másrészt ma már tényleg csak a csúcsmotorok sorhatok.
És - legyünk őszinték - az emberek döntő többségének 200-250 ló több mint elég egy 5erbe is.
Már csak azért sem veszi meg a 30i-t meg a 30d-t, mert feleslegesen erős.Régen sem a 330i-k meg az 540i-k hemzsegtek az úton, de a sorhatos 320i-ből, 325i-ből volt bőven, illetve ugyanezekkel a mocikkal az 5-ösben is.
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Renpho talpmasszírozó