- DIGI Mobil
- VoLTE/VoWiFi
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Európában Moto G85
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
Hirdetés
-
Felskálázza a Nubia a Snapdragon 8 Gen 3 órajeleit
ma A Redmi Magic 9 Pro már télen felforrósodott, mi lesz nyáron a felturbózott 9S Próval?
-
Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
ph A kritikus üzleti applikációkhoz gyártott, CMR-es adattárak kétféle interfésszel vásárolhatók majd meg, és 10 TB-ig fedik le az igényeket.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz
kisza25 #291558 üzenetére
A Vitarától az előző Duster is jobb bolt belül. Nincs tré műanyaggal burkolva a csomi, nem kell átnyúlni a kormányon a fedélzetihez, nem Ignis kulcs járt hozzá Alis fejegységgel, nem 30 éves ülésfűtés és ajtó zár gombok vannak rajta (azt a 4 mechanikus gombot miért tolják még mindig a japánok?), nem az iróasztal kábelátvezető műanyagja zörög az óra helyén a 2 befúvó között (persze ha benne van, a 3 óra nincs szinkronban), nincs egymás melleti lámpáknak eltérő színhőmérséklete, stb.
focvis: Régóta városi legenda már csak az a robosztus technika. Nem rossz, de nem is kiemelkedő a megbízhatóságuk. És ha vezettél cmfb platformos croccovert, hirtelen 10-15 év különbséget megérzed a kettő között (főleg ha az ezres motorokkal méred össze, amik a jósági skála két végén helyezkednek el).
Ha nem a hazafiasággal meghintett/fizetett autótesztes nézőpontot nézzük, hanem hogy nyugaton hogy fogy, akik nem restek 2-3 szalonba is bemenni egy próbakörre, nem hogy nem dobogós, hanem az első 30-40-be nem fér be.
Nézzünk megy egy magyar és egy carbuyer tesztet ugyanarról az autóról; nem kicsit más a konklúzió, és egy tucat dolgot megemlítenek az utóbbinál, amit a magyarok elfelejtenek.Idáig minden ismerősnek javasoltan még 1-2 alternatívát és tesztkört Vitara mellé. Más típussal történt tesztkör után egyik sem vett Vitarát (hölgyek főként, 5 eset ahonnan jött visszajelzés). Megjegyezték utólag, hogy nem értik miért vannak egy árban a rendes autókkal a suzukik (98%ban Kia, Hyundai, PSA, Renault volt az alternatíva, de a hibridnek a Honda is).
Anno 5 éve 4,3ért gondolkoztam GL+ S Crosson (Vitara budibb és kisebb). Annyira nem érte meg a többiekhez képest.
Most gyakorlatilag változatlanul majd kétszer annyiba kerülnek. Felőlem be is aranyozhatják, akkor sem fog ennyit érni. A hibrid meg nem tudom vicc e, vagy tragédia, de a toyota/honda/renault/kia nagyságrenddel jobb rendszert árul hasonló áron.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- MAXXMEE 150W 22.2V 2000 mAh akkus álló porszívó ÚJ!!!!!2ÈV Garancia!!!
- CHAMP DM7305 professzionális IP dóm kamera 5MP, vandálbiztos, motorzoom, új állapotban