- Realme GT 2 - aláírjuk
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
Hirdetés
-
Zenless Zone Zero - Érkezett egy újabb karakter videó
gp A PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre szánt alkotás jövő hónap elején debütál.
-
Minisforum dokkoló OCuLinkkel
ph Ezzel szinte bármilyen VGA-val kiegészíthetjük mini számítógépünk hardverét.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz
MC Pite #260708 üzenetére
Motor uzemallapotabol. A sok kigyorsitas majd fekez majd kigyorsitas miatt sokkal tobb korom keletkezik, az illeszteseknel ahol olaj szivaroghat at(pl. turbo) tobb olaj fog szivarogni, mert mindig felporog,leall, mint autpalyan a folyamatos es egyenletes terheles mellett. Szerpentinen igy ki tudod kormolni a DPF-et, de az elobbiek miatt gyorsabban no az olajhamu szintje, mint ha autopalyan kormoltad volna ki. Nem beszelve a felizzott elemeket ero mechanikai stresszrol sem, mert amikor fekezel es nem termel energiat a motor, akkor ezek elkezdenek hulni, majd amikor rataposol melegedni. A dpf regeneralas kozben ezek olyan homersekleten vannak, amelyek az uzeminel magasabb(meg a padlogazas autpalyazasoknal is).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Autóhifi
- Ford topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Politikai mémek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen légkondit a lakásba?
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...