- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Xiaomi Watch S1 - szép az idő
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MC Pite
veterán
válasz ngaba #203404 üzenetére
Persze... és itthon mennyiszer működik az, hogy nagyobb távolságot tartok, és nem jön be valaki közénk? Én a télies 4 évszakosok 3-4 autónyi féktáv többletét pályatempónál soknak tartom, inkább 110 fölé nem megyek ilyennel. Igen, pályán is volt már vészfékezésem (igaz, balkánon főként, de itthon is).
Átlagos út, átlagos autó, átlagos sofőrrel... Érdemes átfutni akit érdekel: Braking distance, friction and driver behaviour
Például a 2019es PremiumContact6-al megyek 130al a Meganeal pályán, majd gebasz van, és évi legalább egy tréning után gyorsabban és határozottabban fékezek (+vészfékasszisztens). Mögöttem jön valaki télies 4 évszakossal, vagy öreg/vacak nyárival, átlagos fékezési 'képességekkel'. 15-20% a fékút hossz (az 15méter többlet simán van) - azonos kvalitású autó/sofőrök között!
Időben megadva mekkora távolságot kell hagyni, hogy egy melegben közepesen figyelő gyengébb abroncsos autós is megálljon még?A mai (touring illetve UHP) gumi mezőny új autókon profi sofőrökkel 100 méteren akár 35-36 métert is tudnak (átlag inkább 36-38 között), de az M1-en nem ezt venném alapul, hanem inkább 40-50 között (átlagos állapotú fék, lengéscsillapító, aszfalt stb-t feltételezve, és hogy akadnak szép számmal eco vagy csak simán öreg gumik is, plusz akik először vannak tréningen, elég hosszú féktávokat szoktak venni).
Bizonyos autók/sofőrök elé nem is akarok visszatérni előzésnél, addig várok/megyek, amíg messzebb tudok keveredni tőlük. Elég volt 3 puszi hátulról[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- ASUS routerek
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- Eglo Torretta LED IP44 tükörvilágító lámpa 94617 - NEGYED ÁRON
- BRUTÁLIS ERŐ: Baseus A3 15000Pa vezeték nélküli autós porszívó - CSOMAGKÜLDÉSSEL IS
- TISZTA, MAKUÁTLAN: Tefal Ultra Compact 2000W - Konyhai grill bbq sütő - CSOMAGKÜLDÉSSEL IS
- Eladó vagy cserélhető sörös korsó és sörös pohár gyüjtemény!!!
- Google Home Mini CSOMAGKÜLDÉSSEL IS, PRÓBAGARANCIÁVAL
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen