Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz F_Zolee #169751 üzenetére

    Vannak. Alapból a legtöbb cég 10% vagy min. 100e Ft önrészt fizet, illetve van flottákon belül bonus-malus a szerződések szerint, ami havonta néhány ezer Ft havidíj emelés, ha duplázik saját hibás kárból, ha jól emlékszem. Ezeknél ilyen 150-200k körüli kifizetést kell perkálniuk.

    A legtöbb sérülés azért általában kisebb, nagyon kevés a TK/GTK kárunk van a flotta méretéhez képest, legutóbb a focus, amit mutattam az GTK a légzsákok miatt, TK legutóbb talán a bömbi volt, ami talán a hírekben is bent volt, ott ugye kb. az autó eleje eltűnt, amikor beleakadt a sóderszállító végébe (aztán pörögve átrepült a betonfal másik oldalára).

    Kifizetésben a bömbi volt húzós, illetve volt egy érdekes ügy, amikor egy gumiabroncs cég bérlet ki három darab vadonatúj, teljesen egyforma áruszállítót tesztelni. A leghátsó sofőr a pályán elbambult és belement az előtte lévő autónkba. Ilyenkor ugye a biztosító nem fizet (kötelezőnél), marad a casco, ráadásul ott akkora volt a sérülés, hogy felmerült a GTK lehetősége mindkét autóra, az úgy már millió feletti önrész. Hivatásos sofőrök voltak, de a srácnak volt önbizalma, akarta menteni a menthetőt, hogyha esetleg kapna új hűtőt az autó, akkor menne vele tovább... És mondom az nem zavar, hogy a kormányból lóg kifelé a légzsák?? :DDD

    Ami volt még nálunk autó, abból a piros teszt Mustang GTt tudom, hogy ott is több, mint 1,5 milliós volt a tesztköre a pilótának, amikor TKra törte az autót, gyakorlatilag szinte 0 volt a roncsérték, egy ép elem nem maradt az autón (két oldalsó üveg talán).

    [ Szerkesztve ]

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

Új hozzászólás Aktív témák