- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Frissült az IQOO tabletkínálata
ma Az új IQOO Pad2-t és Pad2 Pro-t egyelőre nem láttuk más brand kínálatában, persze ettől még felbukkanhatnak majd Oppo vagy OnePlus címszó alatt.
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
it A Tesla egyik részvényese perelte be Elon Muskot, 7,5 milliárd dolláros bennfentes kereskedelemmel vádolja őt.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
Elsőkerekes 1-es. Szomorú, és egyértelműen látszik a prémium gap hiánya.
-
brumi1024
veterán
válasz barnam_ #69208 üzenetére
Én szeretem a mostani formáját, az új olyan, mint az A osztály oldalról, duplingra jobban emlékeztet, mint autóra.
Focvis: Nagy esély van rá, hogy az egyetlen előnyét veszti el az elsőkerekességével (még ha csak autóbuzik számára volt ez előny). Túl sok minden van a kategóriájában, és egyébként nem kiemelkedő.
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #69227 üzenetére
+ A GT-k, meg a 2-es Grand szörnyűség, mert azok kvázi más modellek. Egyébként +1, ez a bajom az új 1-essel. Nem attól volt az jó, hogy kék fehér logó volt az orrán (de ugyanez elmondható az A osztályról is). Az A3 is a szokásos kompakt receptet követi, de arról legalább elmondható, hogy az MQB kimaxolt iterációja.
-
brumi1024
veterán
válasz Kornel #69252 üzenetére
Az új XC90 pont ugyanaz a példa, mint az elsőkerekes 1-es. Ebben a kategóriában már nem elegendő, hogy jól néz ki és az Ikeából rendezték be, kell az is, hogy nagyautó platformra épüljön, annak minden előnyével. Ez az amit az XC90 már nem tud, és ezt szinte minden tesztben felhozzák ellene. Így viszont hasonló áron a Q7 mindent jobban csinál.
Lehet, hogy nem rossz a CRV, de az nagyon-nagyon nem az X5/Q7 páros ligájában játszik.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz rbalint88 #69261 üzenetére
"Es megmondom oszinten, egy ilyen autoban engem is jobban erdekelne a belteri dizajn, mint hogy milyen modszerrel oldottak meg azt, hogy megfeleloen menjen. Ez a termekkategoria nem arra van, hogy a szerpentinen baszassad, hanem hogy a haromgyerek melle nagymama meg Morzsa kutya is befer es meg a jachtot is elhuzza az adriara. Es erre a 225 lovas negyhengeres dizel is pont kurvajo."
Olvasd el még egyszer a hsz-em, szóltam egy fél szót is a motorról? A nagyautó platform nem feltétlen a nagy motorokat jelenti. Kis túlzással az XC90 egy felfújt kisautó, és ez a probléma, beltér minőségben pedig még mindig nincs ott, ahol az Audi van.
A két legfőbb ok szvsz, amiért több XC90-et adtak el, mint Q7-et az az ár (pontosan azonos felszereltséggel olcsóbb az XC90), és az, hogy a Volvonál ez az egyetlen modern közepes/nagy SUV, míg az Audinak van Q5-je.
Egyébként ugyanez igaz az S90, Jaguar XF, BMW 5er, Audi A6, Lexus GS és a Merci E osztály vonalán. A Volvo miben más, mint egy jól felextrázott Passat?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #69281 üzenetére
"Futóműben mi olyan nagy dolog az A6-ban?"
A "szokásos", ami adott a kategóriában: elöl-hátul 5 lengőkar alapból, opcionálisan adaptív légrugó. Ég és föld az MQB-nál megszokott és egyébként elég jó elöl MacPherson - hátul 4 lengőkar kombóhoz képest. Elég disztinkt egyébként a Passat - A4, nem úgy tűnik, de egymás után ülve a kettőben nem kérdés, hogy melyik a magasabbra pozícionált, az útfekvés, a zajok-hangok mind-mind mások.
A bubunál egy a baj: milyen fogyasztással jár az az értelmes összkerék?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz B-L-A-C-K #69354 üzenetére
Nem a méret a kérdés (bár évi 1-4x 1-2 millió A4-es papír már nem kevés), hanem az hogy minek? A szerverek mennek, az energiát fogyasztják, nehogy már azért kelljen évente 4x kinyomtatni egy papírfecnit, mert a biztos úr leragadt a 60-as években. 2017-et írunk, az IoT korában felejtsük már el a papírozást...
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz B-L-A-C-K #69357 üzenetére
Ott kell megfogni a pazarlást, ahol lehet. Azzal, hogy máshol több van csak a struccpolitikát folytatjuk.
"fogyasztod addig az üzemanyagot feleslegesen"
Nem, mert ilyenkor nem jár a motor - start-stop. Egyébként meg ne nekem kelljen tudnom, illetve elmagyaráznom, hogy mi az ő munkaköri kötelezettsége.
"esetleg nem akarná lekérdezni"
Én se akarok dokumentációt írni, mert értsék meg a kódom, de megteszem, mert ez a munkám. Neki az a munkája, hogy lekérje. Nem túlzottan érdekel (legyünk vulgárisabbak lesz.rom), hogy mi miatt nem akarja megtenni, amíg a jogszabály kimondja, hogy nem kell, és amíg alapvetően az én időmet veszi el az ellenőrzés (mert mindent megtettem azért, hogy rendben legyenek az autó körüli dolgok, tehát én már belefektettem ebbe energiát), addig ne nekem kelljen az ő kedvében járnom, ha egyébként minden adott ahhoz, hogy hibátlanul el tudja végezni a munkáját.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szabonagyur #69394 üzenetére
Ne.
-
brumi1024
veterán
válasz szentkuti11 #69569 üzenetére
"M3 fíling meg tudott maradni"
Korrekt egy dízelmotor lehet ami 7900-nál adja le a teljesítménycsúcsát.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #69576 üzenetére
5 ajtós coupè, de tulajdonképpen igen.
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #69802 üzenetére
Már a sima F10 is takarít.
-
brumi1024
veterán
válasz Magnum_ #69881 üzenetére
Mekkora volt a taxis? Mennyire volt hátratolva az ülés? Nem hosszított 7-es, de kifejezetten nagy hátul az Octi.
(#69900) EQMontoya: Ez nem E46 méret, kategóriájában (Golf és társai) ennek van a legnagyobb beltere. Nem tudom egyébként, a 4.6 méteres hossz és 2.6 méteres tengelytáv nálam messze van a nagytól. Mit szólsz akkor az 5 méteres mid-size sedanokhoz, 3 méteres tengelytávval?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #69902 üzenetére
Nem tudjuk melyik Oktáv, nem tudjuk mit jelent a "nem fértem el a vezető mögött", de ezek alapján panaszkodsz, hogy kicsi a lábtere. Ültem én már F10-ben úgy, hogy a vezető üléspozíciójával konkrétan az egyik oldalra nem tudtam beülni, de ezek alapján nem mondom azt, hogy kicsi a lábtér, mert mögöttem focizni lehet.
Még egyszer mondom, kategóriájának legnagyobb autójáról beszélünk. A szedánnak alapból 590 literes a csomagtartója...
"5 méteres mid-size sedan 3m tengelytávval? Még az F10 is kisebb, pedig az nem mid-size."
Hanem micsoda? Az 5-ös sose volt full-size, a 7-es az. A G30 már közel ott van pár centikről beszélünk.
(#69903) Pumma: Jaja, de a Jettánál még nagyobb is. Van ott hely rendesen. A Superbben meg szabályosan el lehet tévedni hátul.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Richard! #70048 üzenetére
Valami olyasmi szerintem is.
(#70049) Kornel: Nem tudni mennyivel ment. Ez egy Huracan, és az egy baromira masszív karosszéria. Ebből kiszálltak ketten.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
G31 miniteszt, asszem még nemvót.
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #70209 üzenetére
Imádom, ha az alapvető logikai tételekkel nincs tisztában a szerző, de cikkeket tesz közzé. A cím így, ebben a formában egy hamis állítás, és azon kívül, hogy van benne casco és vezető szó, semmi a cikkhez köthető relevanciája nincs. Az pedig már csak hab a tortán, hogy ezt leírta pár sorral lejjebb: " De azt is figyelik, hogy milyen a biztosított vezetési stílusa és ennek megfelelően egytől tízig pontozzák. Mivel azonban ez egy kevésbé egzakt mérési alap - hiszen egy dinamikus sofőr nem feltétlenül balesetveszélyesebb - ezért ez nem befolyásolja a fizetendő díjat."
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #70189 üzenetére
A mercis ürgés téma margójára.
"Szerintem az ütközés azért lehetett ilyen brutális erejű, mert a két autó szinte frontálisan csapódott egymásnak."
"...kielőztem..."
Csak úgy sugárzik róla az értelem.
"Lehet, hogy túlléptem a sebességet, de nem akarok hazudni, nem tudom mennyivel mehettem."
+
"...a szemtanúk állítását, hogy 120-130-al is mehetett, cáfolta."Ennek az autónak 2.7 másodperc kell a 80-120-hoz kickdown esetén. Gyenge lábakon áll a cáfolata a "nem tudom mennyivel mehettem" mondat és az ütközés végkifejlete mellett.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #70284 üzenetére
Srácok, nem erre vonatkozott a kérdés. Most a VAG topik féle ultimate problémamegoldás következik.
(#70284) Tsebacsi: Ha esetleg kigyulladna a rózsa, azt még elolthatod.
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz Magnum_ #70373 üzenetére
Nyilatkozott is a balesettel kapcsolatban. Nem tartja magát hibásnak és - értékrendek - ő is megsérült, bokája, keze tört.
Érted, megölt egy embert, de ez a baja.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz #94529552 #70726 üzenetére
Az szerintem sem jelent semmit presztízs terén, hogy hol készült. Az A3 Sportback Ingolstadtban készül, mégsem lesz nagyobb presztízse, mint a Mexikóban készülő Q5-nek. Az ár-érték arány sosem tartozott a presztízst befolyásoló kérdések közé. Az viszont igaz, hogy a Vitarának nem kisautós a megjelenése (annak ellenére, hogy alapvetően az).
"Azért mindig megnézik, ha ezzel megjelensz valahol." - Ez nagyon környezetfüggő, és nem feltétlen előny.
Qru: Munez helyettes jelentkezik: helytálló.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz #94529552 #70739 üzenetére
A hol készül dolgot csak én értelmeztem presztízskérdésnek.
"Meg aztán azt se feledd, hogy nem mindenkinek azok a szempontjai, mint neked, de mindegy." - Nyilván, de a presztízs arról szól, hogy mások miként értékelik az autót. Ez pedig a nagy embertömeg miatt már-már objektív kérdés. Lehet, hogy valakinél presztízskérdés az, hogy - most hasamra ütök - hány elemből van összerakva a lökhárító, de a nagy átlagban az ilyen dolgok eltűnnek.
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #71002 üzenetére
Persze, de a jogi elfogadást nem látom reálisnak 3-4 éven belül.
"Elég ha csak a kocsikkal elkövetett terrortámadásokat indoknak hozzák fel." - Ez az egyik legjobb ellenérv is egyben. Már nem is fog kelleni bent ülni a támadás végrehajtásához.
Csináltam még az egyetemen önálló projektként okostelefonnal irányítható autót (a telefon giroszkópjának jelére forgatta a kormányt), túl sok támadási felületet láttam a dologban.
-
brumi1024
veterán
Van 17 a két hátsón is.
(#71006) EQMontoya: Az simán elképzelhető.
(#71008) bitpork: Távol álljon tőlem a fejlődés ellenzése, csak sajnos az IoT, Smart City, önvezető autó, Connected minden területeken a tapasztalatok alapján sokadlagos és kevés figyelmet kapó rész a biztonság. Addig rendben van, hogy a sofőr is dönthet úgy, hogy öngyilkos merénylő lesz, de amikor valaki talál egy biztonsági rést, amivel egy kávézóban ülve egyszerre 15 autót kezdhet el irányítani, na akkor lesz a baj. És tudjuk milyen nagy tehetetlenséggel rendelkezik az autóipar, ha a meglévő modellek szoftverfrissítéséről van szó.
"(megfelelő programozás esetén)" - Ezt sajnos még nem találták ki.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #71096 üzenetére
Én még ezt tudom hozzátenni, mondjuk az RS3 meg a TTRS nem épp mainstream.
(#71098) Qru: A3-ban (és a Golf származékokban MQB alappal) 50 literes, kivéve a 2.0 dízelnél, ott 55.
(#71023) focvis: Megbeszéltük közben priviben, igaz az állítás és kicsi a világ. Tervezek amúgy, a mai érdeklődés hiányában elmarad?
(#71025) Borote: Ismerős a név, nem találkoztunk mi a notebookos topikban sokat?
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #71136 üzenetére
Kiváncsiságból megnéztem az E osztályt is. Hát ez meglepő, 50 literes alapból a tank.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen