Hirdetés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- iPhone topik
- A hagyományos (nem okos-) telefonok jelene és jövője
- Nem indulnak meggyőzően az iPhone 16 eladásai
- 5G-s vonalon is várható belépő Tecno
- HMD Skyline - jó szerelés
- 90 wattal tölt a Xiaomi 15
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
Hirdetés
-
Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
ph Egyelőre a Z890-es vezérlőhídról szól a fáma, és a túlhajtásra kiélezett újdonságon tobzódnak a gyors csatlakozók.
-
Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
lo Működési elv:A gázkonvektorok szerves része a hőmérsékletérzékelő szonda. A szonda egy a termosztáthoz kapilláriscsővel...
-
Periszkópos kamerával érkezhet a OnePlus Ace 5 Pro
ma Ami technikailag a OnePlus Ace 3 Pro utódja, csak arrafelé nem kedvelik a négyes számot.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
Kuss, igy szokott parkolni!
Viccet felreteve, legalabb leirja, hogy sajat hiba volt es rossz otlet, nagy baj meg nem esett.
Viszont az osszes (ott es itt) kommentelo szentfazekat, aki meg akarja kovezni, oszinten szeretnem megkerdezni, hogy
mondta-e mar ki, hogy Jehova?soha nem lepte meg at a sebesseghatart kozuton, es soha semmilyen autoval nem csuszott meg meg, ugye?Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Integrale #163876 üzenetére
Jajj, ma bementem az irodaba, elottem egy V8 benzin G osztallyal probalt valaki parkolni.
V. keruletben levo irodahaz, szuk melygarazs.
Egy ropke 4-6 percnel nem tartott tovabb, szerintem olyan 12 Y-bol bent is volt.
Az auto egyebkent eleg gyakran all ott, szerintem ott dolgozik.Oszinten, aki a belvarosban dolgozik, es van della egy V8 G-re, az miert nem vesz melle valamit, amivel meg tudja kozeliteni a belvarost, es nem fel minden nap, hogy lezuzza?
Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz MasterMark #163924 üzenetére
Kene az is, de a 911-ben ott van a hatos boxer, es annak a hangjat viagra helyett is barmikor fel lehetne irni.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #163958 üzenetére
Hat ezekre az utakra valoban ez valo.
En is 15-16 colos felniken jarok, pedig manapsag ilyen teljesitmenyhez minimum 2 merettel nagyobb van mindenen.[vilike]: Az brutalis lehet, meg konnyebb, mint a 911-ek.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Gaben92 #164052 üzenetére
Tenyleg franko lett, grat!
Es igen, szerintem is Lexus kupakot ra!
Kupakokat en mondjuk akkor szoktam leszedni, amikor nincs fent a kerek, mert belulrol finoman ki lehet nyomni, es akkor nem serted meg a felni fenyezeset.Kiveve persze, ha olyan kupakod van, mint 16-os IS felni, ami takarja a csavarokat is. Ott muszaj buveszkedni.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #164214 üzenetére
Egyetértek Oppenheimerrel, a GTR-nek pont ilyen helyzetben kellene mindent aláznia. Nem csak a JCW-t, de Porket, Ferrarit is. Meg 4mp alatt van a 0-100.
Szoval annak, ha minden rendben van, olyat kellene indulnia, hogy bármelyikünket nagyon otthagyja.Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
Fura ez nekem.
800k az automata felara, az brutal sok. Es ennyi penzert tenyleg inkabb 6-ost fognak venni az emberek.Csalados autonak nem vennem (nagyon bunker hatul), ha meg nem kell a hatso ules, akkor legalabb lenne egy tisztesseges coupe.
Oppenheimer: azert 180-190 lo 1300 kilora legyen mar eleg.
Nekem igazabol tokre szimpatitkus, hogy a Mazda nem pakol be 300 lovas turbomotorokat viszonylag kicsi, fwd autokba.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz tboy93 #164428 üzenetére
Csak külön körön, külön mérővel lehet majd tölteni gondolom.
10 millio futbalszakerto mellett szerintem legalabb 5 millio villanyszerelo orszaga vagyunk, ezt meg fogjak oldani okosba.Modern lakasokban alap a 3x16A, arrol ha 7kw valahogy elcsorog az auto iranyaba, soha nem fog feltunni senkinek.
Amugy meg bekapcsolva hagytam a csoves erositot, a plazma TV-t, a szervert, a legkondit meg az indukcios fozolapot.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Magnum_ #164431 üzenetére
Azt halkan tegyuk azert hozza, hogy a nagy rezsicsokkentesben a jelenlegi rekordalacsony gazarak mellett boven a piaci ar tobbszoroset fizetjuk erte.
Es az aramszolgaltatok is jelentos mennyisegben allitanak elo foldgaz eromuvekben aramot.
Szoval a lakossag fizet (mert ugye jelenleg ez belefer, valsagnak semmi jele), az allam es a szolgaltatok pedig epp gennyesre keresik magukat rajta.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Magnum_ #164538 üzenetére
Főleg, hogy általában kell melle egy második autó, amivel el is tudsz menni a városhatárnál messzebbre.
Amivel meg az a baj, hogy ha mar két autóm van (mint ahogy van), akkor annyira keveset megyek velük darabonként, hogy arra tényleg nem éri meg villanyt venni. Egy Leaf árából kapsz egy Mx5-öt, meg tankolod par évig. Persze, nem olyan környezetvédő, de nem kérdés, hogy melyiket választom.
Szoval az elektromos csak akkor éri meg, ha napi szinten ingázol kocsival, tehát mondjuk agglomerációból meg város széléről.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Oppenheimer #164551 üzenetére
Csak ha ott eroltetik.
Foleg turbonal lehet igaz, ami meg valahogy fel is tud gyorsulni 1000-res fordulatrol. Meghalalni nem fogja.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz stickermajom #164577 üzenetére
Persze, csak az a problema, hogy a fogyasztasi normak miatt a kisebb, turbos benzineseket ugy atteteleztek, hogy nagyon keveset egyen autopalyan es orszaguton.
Ebbol kifolyolag a 4. es 5. fokozat 70 alatt hasznalhatatlan, a tobbit meg oszd be varosi kozlekedeshez.
Nyilvan nincs gond akkor sem, ha az 1.6 benzin 3000-et forog 100-nal, mert ugyan kicsit tobbet eszik, de nyugodtan 5.-be lehet rakni 60-nal, szoval a picit magasabb fogyasztasert cserebe hasznalhato.
Akkor sincs gond, ha az 5 fokozatu automata nem forgatja az IS-t 3000 fole, mert a 3 literes motor 1200 es 2500 kozott megold mindent.
Amikor ezt a kettot kombinaljuk, akkor gyonyoru katalogusadatok es a valosagban nagyon szarul vezetheto autok szuletnek.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz tboy93 #165121 üzenetére
Alapvetoen - sajnos - egyetertek, annyi kulonbseggel, hogy a jelenlegi utaink es parkolohelyeink mellett mar nem sok novekedesi lehetoseg van az autoknak, mert nem fog beferni sem a savba, sem a tesco parkoloba.
Volt a csaladban egy jo allapotu E osztaly, amit megvehettem volna kedvezmenyesen (W211), a kicsit rizikos muszaki alap (220cdi + automata) mellett az riasztott el igazan, hogy a ceges parkoloba teljesen eselytelen lenne beallni vele.
Mar az IS sportcross is szenvedos, az E Merci meg plusz fel meter hosszban, es 10cm szelessegben...[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bulikavagyok #165133 üzenetére
Hogy jelezne? A lampaja a korlat vonala alatt van, nem tud "atvillogni".
Max valami teton levo keresofennyel tudna rad villantani, de az nem is mindenkinek van, ez kozuton tilos hasznalni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Ádám16 #165474 üzenetére
Alapvetoen egyetertek.
Nalam ugye egy "fullfull" NBFL van: klima, sperr, 1.8, limitalt szeria krom bukocsovel, fa kormannyal, vilagosbarna bor belsovel, stb.
Innen elore lepni MX5-on belul azert nehez.
NC tagasabb es komfortosabb, de nehezebb is, szoval vezetesi elmeny szempontjabol csak kicsit mas (utazni komfortosabb, kevesse gokart), de nem elorelepes.ND alapvetoen tetszik, de abbol az 1.5 azert gyengebb, a 2.0-bol pedig inkabb a FL utani kellene, nem is a +20 lo, hanem a karakter (tovabb lehet forgatni, es fent lett tobb ero) okan.
Ugyanakkor egyszer szeretnek kiprobalni egy S2000-et es egy Boxster S-t is (kizarolag a regit, szigoruan hatos boxerrel), ki tudja, mit hoz a jovo. Talan egyszer a tozsde is helyreall...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen