- MIUI / HyperOS topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- iPhone topik
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Nine Sols teszt
gp A horrorjátékairól elhíresült Red Candle Games műfajt váltott, és ezúttal egy Sekirót idéző akciójátékkal tért vissza.
-
Computex 2024: Térhangzás bárhol, bármihez a Creative új fej- és fülhallgatóival
ma Zen Hybrid SXFI, Zen Air SXFI és Zen Hybrid Pro SXFI néven új audio termékekkel bővíti kínálatát a Creative Technology.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz
rbalint88 #24978 üzenetére
Azért egy elsőkerekes, négyhengeres dízelt hedonizmusként beállítani..
Persze, Alfa, értem én, tényleg szép autó, meg gyanítom, a futómű is rendben van és a beltér is olaszos, szóval egy új Corollához/Golfhoz képest az ingerek tengere...
Egy 330d mondjuk az én világképemben közelebb áll a hedonizmushoz.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ebben jelentősen egyetértünk. Elismerem én is, hogy egy Bálna, egy 7-er vagy egy nagy Lexus jó autó, vagy sok szempontból ezek a mai nagy suvok is praktikusak, de abszolút nem váltanak ki birtoklási vágyat belőlem.
Mondjuk egy E34 525ix-et láttam a múltkor, ami egészen tetszett: világos plüss belső, napfénytető, sor6, szívó, négykerék, asszem, még tisztességes difizár is van.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz
tboy93 #25797 üzenetére
Azért az "állandóan ki akarja rakni a seggét" nem igaz. Ha tolod neki, akkor hajlamos rá, elég kontrollálhatóan (tisztességes futómű, sperr miatt nem kitörni fog, csak elkezd normálisan csúszni)
Viszont azért 215-ös gumikat tekersz 200 szívó lóval, ott azért nyomni kell rendesen, hogy elkezdjen csúszni. Szóval 3000-res fordulaton nem fogja eltolni a fenekét száraz úton, nem kell aggódni.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
tboy93 #25804 üzenetére
Szerintem pályára is élvezetesebb, mint szinte bármi, amit ma vehetsz újonnan. Nézd meg Karotta videóját.
Kb 15:10-től[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
tomiii. #25815 üzenetére
Jaja, ezért van az alsó púp is a GT86-nál. Hogy hétköznapi közlekedésre is használható legyen, ne kelljen szétrúgni mindig, ha haladni akarsz.
Egyébként a régi, hengerenként két szelepes motorok alul általában egész erősek voltak, csak nem lehetett őket ennyire forgatni.
Az 1.6-os, 75 lovas Carinám is élhető simán.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Gondolom, valami vezérlásváltás lehet az oka, nem tudom, ennyire már én sem vagyok képben.
Azért egy vti-hez (akár 1.6, akár 1.8) képest ez még mindig egy nagyon kulturált karakter.
Nincsennek csodák, esélyesen nem lehet 2000-től lapos nyomatékgörbét csinálni úgy, hogy 7500-ig forog a motor, és euro6 normák vannak.
Simán jöhetne bármikor, ez a karakter szerintem a hétköznapokban is élhető, valamint állatkodásra is alkalmas.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Vegyél egy frankó 626-ost. Nagy, kényelmes és nem lesz vele szopás.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Elég nyomatékos a motor, 9.9-es 100-as sprint szerintem abszolút élhető és vállalható érték, főleg egy olyan motortól, ami alul is megy.
Rohadást nyilván meg kell nézni, viszont ha választani kell egy ilyen meg egy Laguna vagy egy Golf között, hát nem lesz kérdésem.Fogyasztás átlag 8. Szerintem nem vészes.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Sok dologban igazad van, és abszolút egyetértek.
Az autópályán 2 kilóval csapatásban nem.Ugyan nincs annyira erős autóm, mint Neked, 220 körül lehet valahol a vége (tényleg nem próbáltam, 180-190 körül volt a max), de már ez is elég.
A múltkor az M3-on menve a belső sávban rámentem valamire, ami úgy vágta ki a bal hátsót, hogy a szál kifordult belőle! Nyilván azonnal 0-ra is eresztett, lett rajta egy 1.5 cm hosszú és fél cm széles lyuk. 140 körüli volt a tempó, nem volt kellemes élmény. És egy két éves Toyo Proxes T1R-ről beszélünk, szóval nem szar gumi volt a kocsin. Ha ott kétszázzal megyek, legjobb esetben is végignyalom az elválasztó betont.Integra balesetével kapcsolatban: 99%-ban biztos vagyok benne, hogy ott sem a gyorshajtás ölt. Pár nappal utána voltunk páran a helyszín közelében, látszottak még itt-ott a nyomok. Esélyes, hogy gyorsan hajtott, de az a szakasz annyira egyenes és még egy úthiba sincs, hogy egyszerűen semmilyen magyarázata nincs annak, hogy ott hogyan lehet leesni az útról. Úgyhogy ennek okán majdnem biztos vagyok benne, hogy ha nem valami technikai probléma volt (pl. defekt), akkor elétéblábolt valaki a külsőből, meglökte, vagy valahogy hirtelen irányváltásra késztette, mert máshogy ott nem lehet balesetezni.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- MIUI / HyperOS topik
- Mikrofon topic
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- További aktív témák...
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó