- Hívószám-hamisítás
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kátú
őstag
válasz tboldi #196593 üzenetére
Na jóvaan, hogy működik ez? Annyit mondjátok, hogy a gázreakció javul, meg 4-6 ezer között fürgébb lesz, (Az enyém ott a legerősebb) hogy mostmár kezd érdekelni
Na nem mint ha most nem venné a lapot, de azért na.
Szóval, hogy is van ez az olajozós dolog?[ Szerkesztve ]
It still works!
-
kátú
őstag
válasz Snoop-y #196622 üzenetére
Azért ha megnézed a murano fékjét, az fel van készítve arra a tömegre. Tegnap néztem pont egyet, ott állt mellettem. Azon elől is egy 2 dugattyús nyereg van, nem csak egy sima kis úszó pedig a murano nem megy jobbat 100 fölött mint az enyém de a fék akkor sem lesz magától jobb, csak ha megveszem rá
[ Szerkesztve ]
It still works!
-
kátú
őstag
válasz Snoop-y #196641 üzenetére
204 ló, csak nincs benne a mindent is lefogó kipörgés gátló gyorsulásra a 400h val tudom tartani végig a lépést, nem tud elmenni, de én se tudom megelőzni, 160 ig feszegettük egymást szóval eléggé pathelyzet. Majd kap egy optimalizálást, hátha találnak benne még néhány lovacskát itt ott elbújva.
De esz amúgy a fene, hogy kéne egy RX350 belőle, az már alapból 276 ló
[ Szerkesztve ]
It still works!
-
kátú
őstag
válasz aero. #196661 üzenetére
Sajnos a gyári is hajlamos rá, ha sportosan használod, a GS esetében pl elég egy 250-100 vészfék is a pályán és már vettél 4 tárcsát Nem feltétlenül értem, miért nem lehetett normális fékeket feltenni, ha már ilyen menettulajdonságokat adtunk az autónak
It still works!
-
kátú
őstag
válasz tboldi #196714 üzenetére
Az már itthon van a polcon, csak be kell szerelnem a beltérbe
Zizmand: Egész jól tippeltél akkor
BigBlackDog: Nem, de nem is az a lényeg
szabonagyur: Nem tetszhet mindenkinek És ez is RGB, bármilyen szín lehet gyakorlatilag, ami csak tetszik. Azért lett ez, hogy lehessen normális fehér amikor közlekedik az autó! Így nem szegek meg annyira sok szabályt, bár a halogén helyett a LED már eleve főben járó bűn
Magnum_: 3500 forint volt a két helyzetjező együtt. halogén ből megúsztam volna néhány forintból az egészet, nem az volt a lényeg
[ Szerkesztve ]
It still works!
-
kátú
őstag
válasz szabonagyur #196727 üzenetére
Egyébként beszéltem a gumissal, hogy szeretnék venni gumit az autóra, és ő mondta, hogy hagyjam fent most ezt a szettet nyárra, had kopjon el. Emiatt lett a centrírozás is megejtve, hogy szépen fussona nyáron. Így őszön kapja meg az új Bridgestone okat.
De, tulajdonképpen egy táviránytós autó lesz, szeretném megcsinálni a távirányítóról való motor indítást is!
It still works!
-
kátú
őstag
válasz szabonagyur #196731 üzenetére
Valamit csak tud egyébként, a reptéren dolgozik és az utasszállítók gumijait cseréli, ha kell. Itthon csak ilyen hobbi ként foglalkozik vele. Én azért hiszek neki
Magnum_: 50 körül van azt hiszem, de nem tudom pontosan
[ Szerkesztve ]
It still works!
-
kátú
őstag
válasz Magnum_ #196734 üzenetére
24 nem vagyok "öreg"
csoki46 tboldi: ez pusztána múgy annyi, hogy kinek mi tetszik. Nekem nincs spor légszűrő, meg nagy kipu az autó alatt, az iyen kis hülyeségeket szeretem, kifestettema gumit, semmit nem csinált az autó tulajdonsgaival, csak nekem tetszik, a ledek is tetszenek. A gumis meg egyébként nem azt nézi, hogy mennyit tud keresni a másikon, azt mondta ő is, hogy nyáron ésszel vele, de ezzel tisztában vagyok, vigyázni kell vele
szabonagyur: Gumis a szakmája, ezt tanulta
Egyébként még nem kemény nagyon a gumi, csak ahhoz képest amihez szoktam DM-V2 rettenetesen gyatra, gyakorlatilag nincs tapadás, de más gumikat nézve, a Michelin se puhább
Na igen és akkor még majd jön a szemöldök a lámpákra, mert az is tetszik[ Szerkesztve ]
It still works!
-
kátú
őstag
válasz stickermajom #196741 üzenetére
Nagyon szépen meg tudják javítani, ezzel semmi gond nem lesz még, leragasztod, por miatt és meg tudod csináltatni
Hoppá, Qru már megelőzött
[ Szerkesztve ]
It still works!
-
kátú
őstag
válasz csoki46 #196746 üzenetére
Nem természetesen az nem éppen a vigyázás rész, de amikor ezeket csináltam, akkor száraz körülmények voltak és nagyjából 5-7 fok Melegebben nem játszom vele. Hétfőn Szentendre - Visegrád között autóztam vele, teljesen kultúráltan, 30-60 között végig, nem volt vele probléma
tboldi: ezzel azért eléggé vissza vennéd a szerepet
[ Szerkesztve ]
It still works!
-
kátú
őstag
[link] egy szép BMW és talán az egyik legszebb
It still works!
-
kátú
őstag
válasz focvis #196773 üzenetére
Na az biztos, hogy nem kanyarvadász autó, sosem lesz az De szerintem nem követek el főben járó bűnt a téli gumi egy nyári használatával.
Igen, a színes led nem jön át mindenkinek, én szeretem őket. Viszont pont emiatt lett színváltó, hogy ne legyen mindig ilyen, de ha van kedvem lehet mutogatni
Qtya123: ez a legszebb a swift ben, semmi sem számít és megy
[ Szerkesztve ]
It still works!
-
kátú
őstag
válasz #89309696 #196775 üzenetére
Köszönöm a marha jelzőt, így még nem neveztek
nem szeretem a 4s gumikat, valahogy az se télen se nyáron nem adja ki volt már szerencsém nyárra télihez, odafigyelős, de kibírható, utána mint mondtam, télre is megfelelő minőségű gumi lesz fent és nyárra is megfelelő lesz! Valamint a fékkel is utána megyek a tömegnek, amit a gyár valamiért elégnek ítél meg, de nekem kevés, meg mint látható, más is beszámol róla, hogy a Lexusok és valahogy úgy amblokk a japánok álltalában alul vannak lőve
Igen, gyorsan szeretek menni, mert az autó tudja, ész szeretem is, ha haladok, de ugyan úgy nem halok bele, ha mondjuk 500-1000 vagy akár 1500 km en keresztül egyszer sem lépem túl a sebességhatárt még csak 10% al sem.
És nem, engem sosem fogtok látni a pályán végig villogva meg indexelve a belső sávot, az nem az én stílusom, sőt haragszom is érte.És az új gumival egyszerűbb lesz még felrakás előtt ki tudom festeni a márkát
bandus: igen, a fiatalok ezt szeretik meg az elektromos autót, nekem az elektromos kimarad, de a ledek nem
[ Szerkesztve ]
It still works!
-
kátú
őstag
válasz #89309696 #196781 üzenetére
Nyugi, nem vettem én sértésnek
Ez a keményebb fajta, amiatt rossz télen Szerencsére én keveset vagyok városban egy ilyen autóval halál is lenne, olyan szép 22 literes fogyasztás lenne, hogy nemigaz Falusi vagyok, itt teljesen jól használható lesz.Snoop-y: Hatalmas élmény lehetett egy ilyennel furikázni!
It still works!
-
kátú
őstag
válasz #89309696 #196785 üzenetére
Igen, tudom, szerencsére tisztában vagyok ezekkel, és senkit nem szeretnék megölni
a lámpám Xenon a fényszóró pedig halogén, csak a helyzetjelző kapott egy RGB ledes cuccot De ez haláli egy videó
Nem, nincs sport égszűrő és szerintem nem is lesz (Vagy mégis? De akkor már direkt kéne) a matrica meg hát legjobb barátom vette nekem, akkor nem fogom azt mondani neki, hogy tem teszem ráIt still works!
-
kátú
őstag
válasz #89309696 #196788 üzenetére
Na mondjuk nekem is van egy marha férfias piros mosolygós katicabogár a kalaptartón Én magam sem tudom, minek van ott
Én nem tudom, új vagyok itt teljesen, nem is olvastam a topikot meg semmi, védem a kis autómat és nagyjából ennyi, de amúgy elvagyok, mind mások vagyunk, és ez a jó! HA mindenki olyan autóval lenne, mint én nem lenne jó, vagy olyannal, mint mondjuk Qru, az se, de mondhatnánk bárkit. És ez a lényeg, mind mások vagyunk, más igényekkel!It still works!
-
kátú
őstag
-
kátú
őstag
válasz MC Pite #196798 üzenetére
Igyekszem mindent megtenni, hogy ne legyen baj belőle, de az vesse rám az utolsó követ, aki sosem csinált még ilyet de sajnos a mostani viszonylatban, azt kell mondanom, hogy még igen jó esélyekkel indulok, hogy előbb megállok vagy jobban fordulok, mint sok autó, a műszaki állapota miatt
viszont így lesz alkalmam próbálkozni a minél kisebb fogyasztásra eddig 9.7 számolva tankoláskorIt still works!
-
kátú
őstag
válasz MC Pite #196800 üzenetére
A Lexus nem habositja az olajat, minden olajcsere alkalmával olyan tiszta olaj jön le, mint amilyen belement 10k kilométerrel korábban (Castrol C3). A kulcsról azért jó beindítani, mert miért ne, szeretem az ilyen kis butaságokat. Egyéb tényleges haszna is van, hidegben nyomi nyomi, indul az autó, fűt az ülés, 1 max 2 percel előbb indítom, mint indulok és mire beülök, már a kellemes meleg ülésbe ülök, ha esetleg valami miatt kint kellett altatnom valahol. A fények bent, minden megvan, gyárilag a rekeszek, a küszöb, az ajtó alja, minden világít, van állandó gyári narancs hangulatfény is a belül. A ledek meg mint mondtam. Nekem tetszik, neked nem, semmi baj nincs vele
It still works!
-
kátú
őstag
válasz Szoszo94 #196808 üzenetére
Én se értem ezt a hátul legyen jobb, ha az eleje meglendül, még a 4wd is izzad mire össze szeded, nem hogy egy RWD. Láttam már sok ilyen tesztet és mindig fogom a fejem, hogy csak könyv alapján próbálunk mindent megoldani?
Inkább induljon nyugodtan a hátulja amerre szeretne, azt könnyebben össze lehet szedni, ha az eleje arra megy, amerre én szeretném, elvégre azt a kereket kormányzom. A hátulja hiába van a helyén. Nem kombájn, hogy hátul fordul
Amikor a futó szeretne előzni, az a szebb játék, mert jég foltot fogtál olyan volt már, de a jó téli és a gáz megoldotta, na nem a Hankook szállította a jó télitIt still works!
-
kátú
őstag
válasz molnarpeter #196810 üzenetére
Ez város? Vagy vegyes? Milyen használat meg táv?
Pénteken üzemanyagár változás, a benzin átlagára 3 forinttal nő, a gázolaj 3 forinttal csökken.
Benzin 424
Gázolaj 419[ Szerkesztve ]
It still works!
-
kátú
őstag
válasz #89309696 #196812 üzenetére
Ez is egy gondolatmenet végülis, és igazság is van benne, fékezés esetén tényleg kevésbé dobja el a hátulját, ellenben a lassulás is kisebb mértékű lesz, mivel az eleje, amire támaszt az autó, nem tapad olyan mértékben. És mint tudjuk a kiugró akármi a bozótból pont ott lesz
a vége nem neked szól és ne is vedd magadra. Olyan szempontból tényleg jobb hátul a jó gumi, hogy elől hajt az autó, azzal könnyebb korrigálni, plusz ha futót huzol az rá terhel hátra és segít, ellenben ha gyengébb lenne hátul a gumi nehézkesebb lenne húzni, könnyebben csóválná a "farkát"[ Szerkesztve ]
It still works!
-
kátú
őstag
válasz #89309696 #196816 üzenetére
Tudom, ezért volt benne az utolsó mondat és ezért fogalmaztam és írtam így! Nem kötekedés Azzal egészen más az élet, első vezetésem, mikor tanultam autót vezetni utánfutóval volt, és a vezetett kilómétereim jó 2/3 ada utánfutós, tud jó dolgokat csinálni
Ott azért megnézném, mit csinál a polo azzal a futóval, ha a szél megdobja, márpedig megtudja
bitpork: teljesen igazad van
[ Szerkesztve ]
It still works!
-
kátú
őstag
válasz stickermajom #196917 üzenetére
4300K, Látni és látszani! Fel van polírozva a lámpám is, kiborít, amikor nem látok, vagy engem nem látnak rendesen. Most is, ha nem lesz megfelelő az eredmény, akkor szét kell szednem a lámpám és a projektort megtisztítani
Ez a fényem, ami most van, ez is siralmas
[ Szerkesztve ]
It still works!
-
kátú
őstag
válasz kisza25 #196922 üzenetére
Így tulajdonképpen igen, ki tudtad játszani a rendszert, mondjuk úgy
tboldi: akkor nem tudom, hogy mit csinálok
Valószínűleg teszek rá egy tető csomagtartót, és arra egy 20" os fény hidat amiben lesznek színváltós ledek, hogy amikor nem használom pornós legyenIt still works!
-
kátú
őstag
válasz Dluinet #196942 üzenetére
Azért szerintem kicsit ez is erős hozzá állás. Mindenki hibázhat, olyan nincs, aki nem. Fáradt volt, figyelmetlen, bármi, nem kell rögtön elítélni Hibázott, tisztában van vele, örül, hogy megúszta és valószínűleg nem fog több ilyet csinálni.
Zizmand: a képed alapján tetszett a világítás minősége, remélem hasonló jót fogok tapasztalni Azt esetleg tudod, mennyire időt álló?[ Szerkesztve ]
It still works!
-
kátú
őstag
válasz MC Pite #196947 üzenetére
Azt hiszem, hogy én elengedtem
Ellenben szívesen elmegyek vezeld vezetésteknikai oktatásra, mivel nem vezettem még RWD autót, mindig AWD vel nyomtam, emiatt nem vettem GS Lexust. Az RX eléggé hátsó kerekesként viselkedik, de szépen lehet vinni vele a csúszást, nem bután dobálja magát.
De ez tényleg off, elengedtem, nem szeretnék vitázni ezendiegho: hogy csinálod? nekem 7.5 volt a legjobb értékem, de nem mentem 70 fölé és még csak a gázra se gondoltam Milyen autó eszik ilyen keveset?
Az amúgy nagyon kemény, hogy 2020 Dec. 05 406.9 ért rankoltam a 100 ast, ma reggel pedig 472.9 ért
[ Szerkesztve ]
It still works!
-
kátú
őstag
válasz grizlisandor #197068 üzenetére
Én most hirdettem meg a vesémet
Apropó van még dohány füst mentes tüdőm is eladó, meg a májam is alkohol mentes, ha valakit érdekelneIt still works!
-
kátú
őstag
Hát ez azért nagyjából várható, nem mindegy, hogy minden sarkon kotor, vagy csak hátul próbálkozik
kisza25 #196959: mindenki más hibát vét az életben, ő ezt csinálta, attól nem lett egy rosszabb ember
diegho #196966: az szép én most nagyon figyelek a fogyasztásra, de a vegyes, város/országút az 10 liter, jó, azért néha kicsit tologatom neki, de csak kultúráltan a megengedett 10-15 % ával.Zizmand #196969: ha 6 hónapig nem gyengül, elégedett leszek. Amennyiben elég mondjuk 6-7 havonta újat vennem belőle nem is lesz rossza rány
Szoszo94 #196993: én bele se mentem már a személyeskedés miatt. Ő más véleményen van, én meg azon, hogy amikor az eleje elindul jelentősen rosszabb esélyekkel indulok, mint amikor a hátulja mozog.
MC Pite #196992: a TAP ra még alkalmasabb lenne az én télim, mint sok nyári. A műgyanta csúszik, akkora tempót meg nem jön össze a 3 kör alatt, amit ne tudna még lekezelni.
A xenon-ok még mindig nincsenek itt, holnap-holnapután jönnek. Viszoint a csere még nem lesz kis feladat, hallottam még csak, hogy egész könnyű, amennyiben a normálistól eltérően még 4-6 helyen hajlik az ember keze csukló és könyék között
Kérdés: Valakinek van tapasztalata Osram LEDAmbient Hybrid HB4 el?
[ Szerkesztve ]
It still works!
-
kátú
őstag
válasz Buncaman #197085 üzenetére
Az a magas sugárzó lesz, amire gondolsz gyakorlatilag bárhol tudsz venni, ahol foglalkoznak hangszórókkal. Érdemes kivenni, megnézni milyen ellenállása van neki, milyen típusú és akkor tudsz keresni hozzá megfelelőt
Valószínűleg nem lesz túl nagy hangvételű sem a szerelés sem a költségIt still works!
-
kátú
őstag
válasz tboldi #197088 üzenetére
Jó nagy kicseszést követtek el, ha ezt így vitelezték ki Nem hinném, hogy ilyen merényletekkel dolgoznának egy ilyen egyszerű autó esetén, elvégre ezeket könnyű szerelni legalábbis én ilyen téren is értem a könnyű szerelhetőséget
De igen, a vezeték kimérés egy nem rossz ötlet, elvégre az is el tudja magát hagyni Csatlakozó szempontjából elképzelhetőnek tartom, hogy csak sima +/- saru van rádugva
A bontott, arra nem is gondoltam, de most, hogy mondod, igen, az lehet a legegyszerűbb egoldás
[ Szerkesztve ]
It still works!
-
kátú
őstag
Valakinek van valami releváns autó javaslata 300 ezer körül? Drága nővérem szeretne magának (jelenleg nincs) autót, olcsó fenntartással. Annyi, hogy nagyon okosan (nem) ő eldöntötte, hogy se a Suzuki, se az Opel nem jöhet szóba. És én nem tudok neki mit mondani, hátha nektek van valami ötletetek.
Más:
Megjött az M-Tech Xenon, bele ment a szükséges néhány üzemóra, a fénye szépen beállt neki és hát
az eredmény meggyőző, pláne ennyi pénzért cserébeÉs vehetek egy új hűtőt az autóba, előjött a típus betegség hűtő repedés nálam is, elkezdte könnyezni a hűtő vizet a bal alsó sarkában
Mértem már egyet én is pár nappal ez előtt -5 fok volt, a sportmód meg minden trükközés kimaradt, a tank is tele volt
így lett ennyi, nem a legszebb, de alapnak jó, kompresszorral egész komoly értékeket tud majd kihozni magából
Így kissé gyengusz, meg amennyiben a kerék olyan magas lesz, mint a gyári, valószínűleg javulni fog, most az előző tulaj álltal 26mm el nagyobb kerekek vannak alatta, nem biztos, hogy a gyorsulásnál előnye származik belőle.It still works!
Új hozzászólás Aktív témák
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Hívószám-hamisítás
- Okos Otthon / Smart Home
- Videó stream letöltése
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Óra topik
- Politika
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen