Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gyeniko

    őstag

    válasz egonca #40023 üzenetére

    Azért utaltam az előzményekre, mert a megelőző beszélgetésben az R/B-ról írtam. Outlet üzletben a beszélgetéskor nem a típusról érdeklődöm, hanem a termék eredetéről (R/B, csomagolás sérült/szépséghibás/stb.). Előfordult, hogy nem azt hallottam, amit igaznak gondolok, ezért ilyen helyen nem vásároltam.
    Értettem, hogy mire célzol: nagyon sokan vásárolnak így. Nyilvánvaló, hogy ennek egyik legfőbb oka az anyagiak... Authorized dealer az lehet, akinek valódi üzlete (is) van, emellett számos egyéb feltételnek is meg kell felelnie. Ez bizony költséges. A minimális rezsi költségekkel működő webshopok más forrásból kénytelenek beszerezni, ezért nem tudnak "hivatalos" garanciát adni, csak boltit. Vállalják, hogy alig pár százalék árréssel értékesítenek, jóval olcsóbban, mint a hivatalos viszonteladók. Jelenleg még valamennyire állják a sarat az üzletek, mert az ország fele nem internetezik, ők csakis üzletben tudnak vásárolni. Kíváncsi leszek, hogy mi lesz az üzletekkel 10 év múlva, amikor a lakosság 75%-a fog netezni? A "14 napos szabály" viszont a webshopokat sújtja.
    Az biztos, hogy nagy bátorság ma műszaki üzletet nyitni...

    Nem tehetünk meg mindig mindent, amit kellene, de azt mindig meg kellene tenni, amit lehet!

Új hozzászólás Aktív témák