Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • t-joco

    tag

    válasz junior19 #100696 üzenetére

    Felhívtam az ügyfélszolgálatot.. Elmondtam a nevem,és a problémám,erre mondja a hölgy hogy még nincs lezárva az "ügyem",szervíz oldalról, így nem tud rögzíteni semmilyen bejelentést sem. Kérdeztem tőle,hogy hogyhogy nincs lezárva? mikor kaptam emailt,amiben leírták hogy a tv rendben működik,szerintük. Hát azt ő nem tudja,nem tud utánanézni. Elmondtam neki azt is,hogy a szakvélemény nem a bejelentett hiba indoklására született meg. Erre ő,ha szakvélemény született,akkor nem tudok mit tenni,csak a Békéltető testületet tudja ajánlani. Megköszöntem neki a nagy semmit.
    Gondolom nem véletlenül nem zárták le a bejelentésem... hogy ne tudjak már semmit sem csinálni. 07.06-án tettem a második bejelentést, azóta lassan eltelt 1 hónap.. ez direkt lett így kitalálva. hangfelvételem sajnos nincs,így nem sokra mennék a Békéltető testületnél sem.
    Ennyit erről.. FASZSZOPÓ LG BANDA !!
    Így vásároljatok Lg tvket..,meg bármilyen Lg terméket... csak hajrá :D én soha többet.

Új hozzászólás Aktív témák