Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alaaf Pi

    senior tag

    válasz Hieronymus #158 üzenetére

    Minden márka hasonlóan dolgozik. Van ami szekventálva van, van, amit csak le kell venni a polcról. A BMW is. És nem automatika rakja sorba, hanem máshol emberek.
    Az Opel meg kb. soha nem volt piacvezető. De tény, a végére a GM alatt nagyon szétcsúszott. Nem volt többszöri tulajdonosváltás, a GM adta el a PSA-nak. Bizonyos dolgok jobbak voltak akkor, mint most, de most profit termel egy sokkal nagyobb rendszer fontos részeként. A legnagyobb baja amúgy az volt, a GM az Opellel fejlesztett dolgokat, de a profit odahaza könyvelte el. A Stellantis platform designjával az a jó, hogy fillérekbe kerül egy új modellt kihozni. És ha az első modell kész, utána a többit kb. egy év alatt ki lehet fejleszteni.
    Huszon éve mondta valamelyik autóipari fejes, hogy Európában három-négy gyártó fog életben maradni. Szerintem igaza lesz, még lesz itt redukció szépen.

Új hozzászólás Aktív témák