Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PAtr0n

    addikt

    No srácok!
    Csupa jó tapasztalat a szervizzel. Múlt hét hétfőn adtam fel a garanciafutárral, azóta se híre se hamva nem volt, az oldalukon nem tudtam belépni hogy hol áll a javítás, mert a szervizlapon nem volt szám. Így hát vártam a csodát....ami a mai nappal (8 nappal később), meg is jött, szépen visszacsomagolva a lapos, benne minden papír, felírva kijelzőcsere (és HDD kábel csere :F ).
    Bekapcsoltam, minden úgy volt ahogy hagytam, buborékos fólia az új kijelzőn, fekete háttérnél örömmel jegyeztem meg, hogy ezen már annyira nem durva az IPS glow sem, és 0 azaz 0 pixelhiba ( a korábbi 15 helyett).
    Szóval csupa örö' és bódóttá van. :C

    hovika81:
    Nem érdemes a pixelgarancia, látod itt van az én esetem. Lenovoéknál elég szigorú a pixelhiba határ, 2 halott pixelre már cserés. De azonnal ellenőrizd le mihelyst megvetted, lehetőleg még a boltban (nekem sajnos nem volt rá lehetőségem, mert csak freeDos volt rajta), mert ha ott felfedezed, rögtön cserélniük kell. Még valami. 2 heted van új cserekészüléket kérni, ha valami baja van a laposnak, akár pixelhiba is, ezen időn belül nem szervizelnek, újra cserélnek!

    (#14545) Sárpac:
    Ezen azóta is röhögök :DDD

    [ Szerkesztve ]

    "Ne sikeres ember próbálj lenni, hanem értékes"

Új hozzászólás Aktív témák