Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mati12

    senior tag

    Segítséget illetve tanácsot szeretnék kérni. Márciusban rendeltem egy navigációt az Ebayről 155$ értékben,a csomag rendben megérkezett a vámon is átcsúszott. Viszont a csomag kibontásakor szembesültem vele,hogy a készülék a legutolsó búcsús készüléknél is gagyibb. Silány a kijelzője normál fényviszonyok mellett sem látható,a bluetooth fél percenként bontja a kapcsolatot,műholdakat csak több percnyi várakozás után talál.
    Ezek után nem volt kérdés,hogy azonnal visszakűldöm a csomagot és kérem vissza a készülék árát. Mivel még sosem fordult velem elő,hogy valamit is visszakellett volna kűldenem ezért elég tanácstalan vagyok. Az Ebay felületén megreklamáltam a dolgot leírtam,hogy mi a problémám és hogy szeretném a navigációt visszakűldeni az árát pedig visszakérni,ehhez viszont szükségem lenne egy pontos posta címre. Kaptam is egy posta címet ami full Kínaiul van.
    " 袁建红
    国深圳龙华新区梅陇路912号展源商务大厦五楼503,
    深圳,广东省,518000"
    Köszi... :R
    Ezután írtam egy emailt közvetlenül az eladónak,hogy sajnos ez a cím így nekem nem jó,de választ nem kaptam idáig. Szeretném ezt az észrevételemet közvetlenül az Ebay felületén is jelezni,ott ahol először megreklamáltam a dolgot de sajnos nem tudom,hogy hogyan tudom ezt megtenni. Nem tudom melyik lehetőséget kell választanom,ha azt szeretném hogy legyen nyoma ott is és látható legyen a kérésem.

    [ Szerkesztve ]

  • mati12

    senior tag

    Melyik futárcéggel érdemes az árút visszaküldeni Kínába? Gondolok itt az anyagiakra és a megbízhatóságra is.
    Esetleg a Magyar Posta is felnőtt már ehhez a feladathoz és megbízható ilyen téren?

  • mati12

    senior tag

    Érdeklődnék,hogy mi a következő lépés ilyenkor?
    Márciusban rendeltem egy navigációt Kínából aminek természetesen nem sok köze volt a hírdetésben leírtakhoz. Jeleztem a hibákat az eladónak,és kezdeményeztem az Ebay felületén keresztül a visszatérítést.
    Megkaptam az eladótól a címét és április 8-án vissza is küldtem a csomagot. A tracking number szerint a csomag a cél országba érkezett és "letétben van".
    Viszont semmi visszajelzést nem kaptam azóta az eladótól. Nem lehet esetleg,hogy direkt nem veszi átt a csomagot?
    Az Ebay felületén jelenleg ez látszik,mit csináljak,hogy nehogy kifussak az időböl?

  • mati12

    senior tag

    Volt egy reklamációs ügyem az Ebay-on,ami úgy néz ki sikeresen zárult. A kínai kereskedő vissza utalta a teljes vételárat a Paypal számlámra ami ott meg is jelent,majd a Paypal tovább utalta ezt az összeget a hazai bankszámlámra,ami szintén látszik. Viszont a bankszámlámra nem érkezett még meg az összeg. Mennyi idő múlva látszik,kb. mennyi az átfutási ideje ennek a tranzakciónak?

Új hozzászólás Aktív témák