- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
> > > F1 klub by Oliverda < < <
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #223 üzenetére
Viszont ne felejtsd el, hogy nem ugyanonnan indultak (A Lotust leszámítva)
Annyit akarok mondani, hogy ha tegyük fel, most a Mercinek meg a Ferrarinak pont ugyan olyan a gumikopása, akkor azt a Merci úgy kommenteli, hogy királyság mekkorát fejlődtünk. A Ferka meg úgy, hogy jesszusúristen.
közben pedig mindkettő ugyanazt a szintet hozza
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #223 üzenetére
A Lotus tavaly is az év elején volt erősebb, pedig még coanda sem volt az autón, az egész konstrukció meglehetősen egyszerűen festett a többi top csapat gépeihez képest, mégis gyorsak tudtak lenni, mert kimagasló volt a gumikezelésük. Az más kérdés, hogy ezt csak ritkán tudták kamatoztatni. Szerintem idén hasonló lehet a helyzet, csak az a kérdés, hogy sikerül-e jobban kihasználni a ziccereket.
A Ferrari, a Red Bull és a McLaren is viszonylag sokat módosított az autóján, így talán ők emiatt egyelőre csak a sötétben tapogatóznak a konstrukciók megértését illetően. Utóbbi csapatot végképp nem értem. Felesleges volt ennyire áttervezni a tavalyi autót, egy biztos alapokra épülő MP4-27B-vel lehet előrébb tartanának mint a vadiúj autóval.
A Sauber tesztelt a legtöbbet, a Lotus a legkevesebbet
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...