- iPhone topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
udimension
csendes tag
válasz kisza25 #2414 üzenetére
Ebben lehet valami, köszi a hsz-t.
Annak idején én is azonnal pakolgattam a Swiftben felfelé a sebességet és ötvennél ötösben jártam. Egy idő után rángatott az autó, el kezdtem én is jobban pörgetni és max négyesig kapcsolni fel. Kb. két-három hónap múlva elmúlt a rángatás-dadogás.
Ha jól olvastam, ezek a GDI motorok hajlamosak a kokszosodásra. Ezért gondoltam, hogy egy kis tisztítás ráférne. Mindentől függetlenül.
Mindig 95-öst használok, adalékosat minimum. De lehet, hogy minden második tankolásnál egy 100-assal megtöltöm. Bár nem tudom, ha most lenne benne egy vastagabb lerakódás (EGR, PCV, stb.), akkor azt úgymond "kiégetné"-e a magasabb oktánszámú benzin, vagy bármilyen adalék? (Spuri, STP, stb.. vagy ezeket felejtsem el? )
Az olaj fogyását ötszáz kilométerenként azért nézni fogom mostantól. Csak hogy megnyugodjak. -
udimension
csendes tag
válasz kisza25 #2417 üzenetére
Értem. Ezek szerint, akkor ha nem tévedek, ha mostantól 100-as benzinnel etetem, akkor maximum nem romlik az állapota, de jobb nem lesz.
Érdemes lenne egy komolyabb tisztítást mégiscsak elvégezni a motoron? (ami gondolom megbontással jár)Hidegindításkor ez a hang az, ami zavar. 19. másodperc környékétől hallatszik. Amikor meleg a motor, akkor abszolút nincs már. Menet közben nem rángat, a fordulatszám nem ingadozik, csak ez a hang előjön és azután elhallgat.
https://www.youtube.com/watch?v=nzACRjoAe70
-
bexinho23
őstag
válasz kisza25 #2432 üzenetére
Tegnap óta több tesztet is elolvastam, többek közt ezt is.
Barátnőm kinézet alapján egyértelműen a Hyundai felé hajlik, én a Ceed irányába. Ceed esetében 1.6-ot ferdehátúban nem találtam a HA-n az általam figyelt paraméterekkel. Ezért is elégednék meg az 1.4-gyel. Pályázni keveset pályázok. Főként nyáron hosszabb utazás során.Motor esetén mire érdemes figyelni i30-nál? Egyáltalán HA hirdetésből valahogy kilehet deríteni, hogy milyen motorral szerelt? (évjárat, felszereltség...)
GDI, CRDI, MPI ? Ezek közül leginkább a GDI-t nem ajánlják több fórumos beszélgetéseket visszaolvasva. Sokkal inkább az utóbbi kettőt. Mi erről a véleményed? -
bandika0626
senior tag
-
-
bandika0626
senior tag
válasz kisza25 #2453 üzenetére
Nekem az volt a furcsa az altea xl után hogy a max nyomaték elérésekor 1750 fordulatnál jönt egy ilyen nagy tolóerő ami jól belenyomta az embert az ülésbe.
Na ez az érzés nincs az i40nél. Az csak egyenletesen húz.
Attól függően hogy milyen vezetési stílus van beállítva úgy változik a motor reakciója gázadásra meg persze a fokozat kiválasztása is.
Pl ECOba 55km/h 6 sebesség
NORMÁL 55km/h 5.sebesség.
Sport 55 4. Sebesség.1750 fordulat 7. Fokozat 100km/h.
Sportban 110nél még 6.ik
Eco ban meg 75nél 7.ik.Ha a gázpedált 80% ig lenyomjuk akkor kapcsol vissza 1-et ecoban meg 2-öt.
Fogyasztás 6 liter 100-on.
Ha hosszú úton megyünk vele akkor kijön 5.4-5.5 körül.AMD RYZEN R7 1700, Cooler Master MasterLiquid 240, MSI X370 SLI PLUS, Corsair 2x4GB DDR4 3600MHz,Asus dual 1060 3G , Gigabyte GTX 1060 3G , Coolermasters GX 450, WD Caviar black sata3 500GB, SSD samsung 830 64GB.
-
bandika0626
senior tag
válasz kisza25 #2458 üzenetére
Nekem marha jó.
Működésileg is tökéletes. Semmi rántás fel ill. Visszaváltásokkor.
Csak nem szeretik automatának hívni.AMD RYZEN R7 1700, Cooler Master MasterLiquid 240, MSI X370 SLI PLUS, Corsair 2x4GB DDR4 3600MHz,Asus dual 1060 3G , Gigabyte GTX 1060 3G , Coolermasters GX 450, WD Caviar black sata3 500GB, SSD samsung 830 64GB.
-
bandika0626
senior tag
válasz kisza25 #2460 üzenetére
Robotizált váltónak.
Mert fogtak 2 kéziváltót és azt építették egybe. Ezért kellett két kuplung bele. Az egyik a páratlan a másik a páros fokozatokat meg a hátramenetet kapcsolja. A többi része meg sima szinkronizált váltó.AMD RYZEN R7 1700, Cooler Master MasterLiquid 240, MSI X370 SLI PLUS, Corsair 2x4GB DDR4 3600MHz,Asus dual 1060 3G , Gigabyte GTX 1060 3G , Coolermasters GX 450, WD Caviar black sata3 500GB, SSD samsung 830 64GB.
-
bandika0626
senior tag
válasz kisza25 #2460 üzenetére
Van még egy hyundai getz 1.5crdi a garázsba.
Az 2500 felett megy igazán. 2000töl jön a nyomaték.
Igaz lehet meglepetés okozni vele a piroslámpánál.
Kicsit hosszúra csinálták az 1 fokozatot aztán le lehet rajtolni vele a pöffeszkedö apukám tolta a popóm alá gyerköcöket.AMD RYZEN R7 1700, Cooler Master MasterLiquid 240, MSI X370 SLI PLUS, Corsair 2x4GB DDR4 3600MHz,Asus dual 1060 3G , Gigabyte GTX 1060 3G , Coolermasters GX 450, WD Caviar black sata3 500GB, SSD samsung 830 64GB.
-
bandika0626
senior tag
válasz kisza25 #2474 üzenetére
De plusz erő nem csak plusz üzemanyaggal érhető el. Pontosan azért kell a többlet levegő hogy ne kellejen több üzemanyag.
AMD RYZEN R7 1700, Cooler Master MasterLiquid 240, MSI X370 SLI PLUS, Corsair 2x4GB DDR4 3600MHz,Asus dual 1060 3G , Gigabyte GTX 1060 3G , Coolermasters GX 450, WD Caviar black sata3 500GB, SSD samsung 830 64GB.
-
-
-
user2
csendes tag
válasz kisza25 #2612 üzenetére
5,15+a festés ár lesz az inkább, ahogy az árlistát elnézem. Emlékeim szerint a riónknál sem volt máshogy. Csodálkozok is, színezés nélkül miért nem lehet kapni autót, logikus lenne, ha már az alap fehér is feláras....
Viszont: ha esetleg tesztvezetsz egy 1,5DPI i30-at, örülnék, ha megosztanád majd, mit tapasztaltál. (Ha nem tévedek, tőled olvastam egy i20 tesztvezetés összefoglalóját, az nagyon informatív volt. )
...és még egy: már gyárilag ilyen csálé a motorháztető-lökös illesztése...
-
Robi_73
őstag
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #2789 üzenetére
vengaval kb csak hosszú táv van városi ugrálós a yaris (mert abban van gyerekbicikli, babakocsi)
Tavaly egy hónapig fordítva volt akkor start-stop mindig működött. Ebből is gondolom a vagy aku vagy generátor.@rbalint88: Egyszer végülis be lehet próbálni mért ne. Egyszerűen csak meglepne ha működne. Az is lehet van rá SW frissítésük vagy az ő töltőjük regenerál is. Kiderül.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #2817 üzenetére
"amit a Fehérvari kiaban elfelejtettek megcsinálni."
Elfelejtették? Nem Ceednél volt főfékmunkahenger, benzintank tartó korozió visszahívás? Mindkettő elég komoly biztonsági risk. Vagy proceednél más volt?
Jelentkeztem máshova kötelező szervízre meglátjuk mit mondanak.
---
Kaptam egy olyan tippet, hogy ez ~100% aksi gond és ha az autó állt gyártás után egy jó fél évet főleg nyáron napon és abban a fél évben nem használták/töltötték akkor akár az első télen lehet hogy nem fog menni startstop aksi miatt és ezen nem segít az se ha 200kmet megyek.
Na az enyém májusi gyártás októberi átvétellel. Még megnézem majd aksi mikori gyártás. És teljesen mindegy nem az én hibám nagyon nem szeretik gariztatni az ilyen eseteket. Viszont van megoldás:
Álljak neki pontosan részletekbe menően írni mikor indultam honnan, hova hány kmet mentem... Ha ez megvan akkor újra jelentsem be a hibát. Van még 8hónapom mire 2éves lesz az autó addig csináljam ezt meg. Ezt nem fogják visszadobni mert ha továbbgörgetem egyértelmű bukó nekik.
Hát akkor ez lesz.szerk: Ma felhívott a KIA Szfvár. Aszisztenstől kapta meg a telefonszámom de nem tudja miért. Én elmondtam neki ki vagyok és hol áll az ügy ő továbbra se tudta mért kapta meg a telefonszámom így aztán elköszöntünk.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz kisza25 #2826 üzenetére
Nincs nagyon tapasztalat az új 1.5el, meg német pályára mégalkalmatlanabb mint az 1.0turbo. 1.4turbo lenne kb/min ideális. Ja és 6ös váltó különben pályán még ordítani is fog.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
adam0913
tag
válasz kisza25 #2830 üzenetére
2011-es évjárattól azért akad bőven kinálat: [Hyundai I20 - használt autók]
Szerinted hogyan érdemes szűkíteni jobban a kínálatot? Az 1,4es nem is jó ezek közül? -
adam0913
tag
válasz kisza25 #2832 üzenetére
Esetleg ez? A [Hyundai I10] sem tűnik rossznak
Vagy még a kategóriájában a [Peugeot 108] , vagy egy picivel nagyobb [Alfa Romeo Mito] ? -
adam0913
tag
válasz kisza25 #2849 üzenetére
Egy Mercedes-Benz Viano mellé lenne vásárolva, nem gond, hogy kicsi lesz a csomagtartója, sőt..inkább azt a praktikumot szeretném megfogni vele, hogy kicsi - jó fogyasztással 3 ajtós autóm már volt, annyira nem kedveltem, de a MITO-nál lehet elviselném. Egyedül használnám az esetek 90%-ban, a maradékban pedig asszonyka fuvarozása ide-oda.
A Peugeot is megtetszett most (a célra tökéletesen megfelelne), de a Hyundai, Mito is nagyon jó választásnak tűnik.
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- EAFC 24
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Villanyszerelés
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Eredeti játékok OFF topik
- Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen